IKM uke 52

Jeg ble også konisert for noen år siden. Kan ikke svare på hvorvidt det gjør det vanskeligere med å bli gravid, da vi uansett trengte IVF (men pga. mannlig faktor), men kan bekrefte at graviditeten i seg selv ikke ble påvirket. Gikk 1 dag over termin og hadde en helt vanlig og fin fødsel :joyful: Tror de bare anbefalte å vente i ca. 6 mnd. med å bli gravid etter konisering, men da er du jo godt innafor hvis det er et år siden.
Tusen takk for info :D det er beroligende å høre. Det var i september i fjor, så bør være godt innafor dersom jeg er heldig at det klaffer etterhvert :joyful: håper det går greit for dere. Må være en ganske omfattende og krevende prosess med IVF.

Tusen takk for info :D det er beroligende å høre. Det var i september i fjor, så bør være godt innafor dersom jeg er heldig at det klaffer etterhvert :joyful: håper det går greit for dere. Må være en ganske omfattende og krevende prosess med IVF.
Er sikkert greit å nevne det for jordmor/lege når du blir gravid, då de er klare over det. Men mener også at jeg har lest at de kan feste noe rundt livmorhalsen dersom den er svekket etter konisering. Men som regel går det helt fint.
Vi var så heldige at det klaffet ved første forsøk sist, så kjenner jeg er forholdsvis optimistisk. Har nå prøvd i 5 mnd på egenhånd, men skal i gang med søskenforsøk dersom TR kommer om en uke :rolleyes:

Er sikkert greit å nevne det for jordmor/lege når du blir gravid, då de er klare over det. Men mener også at jeg har lest at de kan feste noe rundt livmorhalsen dersom den er svekket etter konisering. Men som regel går det helt fint.
Vi var så heldige at det klaffet ved første forsøk sist, så kjenner jeg er forholdsvis optimistisk. Har nå prøvd i 5 mnd på egenhånd, men skal i gang med søskenforsøk dersom TR kommer om en uke :rolleyes:
Så godt å høre ❤️ Krysse fingrene for at det går greit for dere nå også. Jeg får høre når jeg blir gravid. Har kontroller hos gyn også, så kanskje sjekke ut der etterhvert om det er anbefalt. Er så lenge siden sist, så merker jeg har mye mer jeg tenker på nå enn tidligere. Da var jeg i en sånn bekymringsløs boble :rolleyes: satser på å være relativt avslappet nå også, men er jo annerledes.

Å så misunnelig jeg er på dere som tester og snart skal teste! Jeg vil også :nailbiting::nailbiting: Bare 2 dpo her :wtf:

Å så misunnelig jeg er på dere som tester og snart skal teste! Jeg vil også :nailbiting::nailbiting: Bare 2 dpo her :wtf:

Da henger jeg meg sammen med deg, 3 dpo i dag :)

Er 8 dpo og er så dårlig i magen etter frokost. Skulle tro det var maten, men nå har det vært sånn 3 dager på rad. Får mensmurringer når jeg står opp. Drikker litt kaffe og spiser så litt mat, og da kommer mageknipen og jeg blir dårlig. Går over etter en stund. Blenda tidlig test i morges :shifty: meeen er jo supertidlig ennå. Aldri testa positivt så tidlig anyway:rolleyes:

4 dpo i dag i følge Flo-appen, og litt blødning :bag: angrer litt på at jeg ikke testa etter EL denne runden, kjenner ikke at jeg har trua :sorry:

8 dpo, og ingen tegn til positiv test. Samme symptomer som i går, ømme bryster og stinn nederst i magen. Sist graviditet hadde jeg festeblødning, dette har jeg ikke sett tegn denne gangen..:shifty:

8 dpo, og ingen tegn til positiv test. Samme symptomer som i går, ømme bryster og stinn nederst i magen. Sist graviditet hadde jeg festeblødning, dette har jeg ikke sett tegn denne gangen..:shifty:

Ikke alle som har festeblødning :) Jeg har hatt festeblødning i en og ikke i den andre :)
Spennende med disse symptomene da:D

Tror forresten jeg begynner å bli gal :wacky: Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker :hilarious:
Og jeg føler det er streker på begge. Så strekene før det var gått 3 min men bilde ble tatt litt etter og da er streken så rar på den ene. Mer rosa på ene siden.
Men så blir jeg litt bekymret for jeg føler det er alt for tidlig med positiv test :wacky::hilarious:
Ser dere noe?

Vedlegg

• D8F64F34-6E35-43E3-B15F-38B2F14CCE72.jpeg
    D8F64F34-6E35-43E3-B15F-38B2F14CCE72.jpeg
    34,4 KB · Visninger: 94
Tror forresten jeg begynner å bli gal :wacky: Fikk testene i posten i dag og måtte jo selvfølgelig løpe inn for å ta testen. Tok en tidlig og en vanlig bare for å være helt sikker :hilarious:
Og jeg føler det er streker på begge. Så strekene før det var gått 3 min men bilde ble tatt litt etter og da er streken så rar på den ene. Mer rosa på ene siden.
Men så blir jeg litt bekymret for jeg føler det er alt for tidlig med positiv test :wacky::hilarious:
Ser dere noe?
Jeg ser streker på begge :woot::woot: hurra! Så spennende!

Ser dere noe?
Jeg ser også strek på begge :nailbiting::Heartred

Back
Topp