Huff må bare lufte litt frustrasjon.. motivasjonen til prøvingen er dalene om dagen
Føler bare vi står å stanger i veggen .. for ett par uker siden fikk jeg vite at jeg hadde litt lavt stoffskifte. Gyn sa det var så lite at vi bare kunne prøve, det skal kontrolleres igjen neste uke- og evnt oppstart med medisiner.
Så jeg tok dobbel dose letrozol igjen etter en pause måned. Å nå hat jeg gått over forventet EL.. har aldri hatt så svak test som nå, ingen smerter eller tegn på at den er på vei heller.. fikk EL på denne tiden forrige måned uten medisiner til og mèd!
Tempen går ned mer og mer hver dag, skjønner ingneting jeg.
i tillegg tok mannen hjemmetest for sædkvalitet (siden det er 8 år siden sist), og den viste veldig dårlig
så vi tok en ny, som viste normal til veldig bra. Så vi står her som to spørsmålstegn, og venter på at Torsdagen skal komme så han får sjekket hos lege.. han kan da ikke ha utløsning på 3 dager i forveien og Max 5 dager siden sist. Og når ikke eggløsning kommer nå, må må vi sikkert hoppe over denne syklusen eller flytte timen til etter jul
mista helt motivasjonen, føler det er blir helt umulig for oss å få det til med det første
Vis vedlegget 343409