IKM uke 52

Da er testen begynt å bli negativ igjen, så da sier vi 1 DPO fra imorra:D
Heldiggris :D her har ikke jeg kontroll. Kroppen er bare superrar, verker i eggstokkene og magen står ut nede. Kanskje det er sånn det er uten hormoner :hilarious::hilarious: håpe el kommer i løpet av de neste dagene. Kanskje det er lurt å teste sånn som dere gjør, for om jeg bare har symptomer eller om jeg faktisk har el som jeg tror. Jeg bare går alltid rundt i det uvisse inntil jeg vet jeg er gravid, og tror igrunn jeg trives med det. Og heller liker å følge med på dere inntil videre. Om det drar seg ut bør jeg revurdere den tanken, men jeg kjenner meg selv så godt at da stjeler det der så fokus fra hverdagen :wacky: eller enda mer fokus :cool:

Får lave verdier på LH testene men livmortappen er det endring morro se at det stemmer prøver å legge inn aksjer i kveld da det ikke gikk i går.

Heldiggris :D her har ikke jeg kontroll. Kroppen er bare superrar, verker i eggstokkene og magen står ut nede. Kanskje det er sånn det er uten hormoner :hilarious::hilarious: håpe el kommer i løpet av de neste dagene. Kanskje det er lurt å teste sånn som dere gjør, for om jeg bare har symptomer eller om jeg faktisk har el som jeg tror. Jeg bare går alltid rundt i det uvisse inntil jeg vet jeg er gravid, og tror igrunn jeg trives med det. Og heller liker å følge med på dere inntil videre. Om det drar seg ut bør jeg revurdere den tanken, men jeg kjenner meg selv så godt at da stjeler det der så fokus fra hverdagen :wacky: eller enda mer fokus :cool:

Ja det er noe med det å prøve bare å la det skje. Jeg lar ikke EL testing styre for mye. Hadde gjort akkurat det samme om jeg ikke testa - med å legge inn aksjer annenhver dag fra et par dager etter mensen, til jeg ikke orket mer:hilarious: pleier å bli ganske "blæh" uka før mensen og ikke villet noe sengekos. Synes bare det er litt greit å ha den der ekstra "kontrollen", på at EL har funnet sted. Men aldri måttet prøve 2 ganger før, så den var litt ny:laughing002

Her øker også testene:happy: satser på en topp i morgen og eggløsning på lørdag:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20201210_185501.jpg
    Screenshot_20201210_185501.jpg
    19,3 KB · Visninger: 49
Må i hvert fall ikke begynne å kjenne etter, for da har du plutselig masse symptomer allerede :D Jeg er også 3 dpo, og håper å merke noe fra 6 dpo. Men hvis jeg kjenner etter nå så føler jeg meg stinn nederst i magen :hilarious: selvom jeg vet at det bare er innbilning :shy: :wacky:.

Hehe..ja det er lett for :hilarious: Har kjent stikking og alt mulig men vet jo at det er alt for tidlig :p
Men en ting jeg har merket er at jeg har mer utflod denne gangen men kan bære innbilning det også :wacky:

Jeg kjenner jeg får skikkelig vondt av mannen min når han ikke klarer å gjøre seg ferdig og han vet at jeg har EL. Må være et fryktelig press :sorry::sad010:Heartblue

Leit å høre at du hadde en SA :( Krysser fingrene for at kroppen er klar igjen nå :)
Vil du at jeg skal føre deg opp på første innlegg? I så fall fint om du vil skrive deg opp som dette:
Nick - alder - PP - B - EL - IKM

H_7392 - PP2 -B2 - EL 8/12 - ikm 23/12

Ingen tegn på EL her.. skjønner ingenting o_O har hatt EL på cd 14 hver syklus, utenom den med enkel dose letrozol. Forrige syklus var uten hormoner, hadde EL på dag 14 da også. Nå har jeg tart dobbel dose letrozol igjen, og EL er ikke på vei en gang?:sorry:

Ingen tegn på EL her.. skjønner ingenting o_O har hatt EL på cd 14 hver syklus, utenom den med enkel dose letrozol. Forrige syklus var uten hormoner, hadde EL på dag 14 da også. Nå har jeg tart dobbel dose letrozol igjen, og EL er ikke på vei en gang?:sorry:

min er heller ikke kommet vil ikke nå men men vi koser oss for det men føler alt håp er ute denne runden.

Jeg kjenner jeg får skikkelig vondt av mannen min når han ikke klarer å gjøre seg ferdig og han vet at jeg har EL. Må være et fryktelig press :sorry::sad010:Heartblue
Ja, kjenner meg godt igjen. Viktig å være gode mot hverandre når ikke alt går som planlagt i allefall, så man ikke gjør det værre. Jeg føler jeg ikke er så god på det siste. Vanskelig å highfive en aksjeløs runde når man så inderlig håper på baby. Så har gått mange runder i meg selv, og tenkt at forholdet er viktigere enn å bli gravid akkurat denne måneden:hug003

Hei! Siden eggløsning kom senere enn antatt, havnet jeg i ny gruppe :D

FruHåpefull82 - 38 - PP4 etter SA (men hadde kjemisk i nov) - B1 - EL 07.12 - IKM 21.12

Min er på 0 igjen i dag høyeste var 0,4 hva tenker dere da. Kan den komme senere eller?

Ja, kjenner meg godt igjen. Viktig å være gode mot hverandre når ikke alt går som planlagt i allefall, så man ikke gjør det værre. Jeg føler jeg ikke er så god på det siste. Vanskelig å highfive en aksjeløs runde når man så inderlig håper på baby. Så har gått mange runder i meg selv, og tenkt at forholdet er viktigere enn å bli gravid akkurat denne måneden:hug003
Det er så sant! Det er så utrolig mye viktigere. Det er jo tross alt vi to som skal leve sammen resten av livet. Så om det tar et par mnd eller prøveperioder til, er liksom ikke det viktigste. Hmm, kanskje jeg skal finne på noe ekstra for han i helga :-)

Det kan se ut som det var eggløsning som snek seg inn noen dager før tiden på testen jeg tok onsdag. Vi skynde oss å hadde sex natt til torsdag, men det ser ut som vi var akkurat på hengende håret. Man sier jo en runde er nok, men jeg må innrømmet at håpet faller litt sammen med bare en lita runde.. Jaja, på tide å nyte oss litt ekstra nå. Kjenner meg ganske utålmodig allerede. Vet jo at mange har prøvd mye lenger enn oss, men men.. Man blir jo litt frustrert uansett. Krysser fingrene og lader samtidig opp til periode 8 :-)

Vedlegg

• Screenshot_20201211_150349_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201211_150349_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22,6 KB · Visninger: 63
Det kan se ut som det var eggløsning som snek seg inn noen dager før tiden på testen jeg tok onsdag. Vi skynde oss å hadde sex natt til torsdag, men det ser ut som vi var akkurat på hengende håret. Man sier jo en runde er nok, men jeg må innrømmet at håpet faller litt sammen med bare en lita runde.. Jaja, på tide å nyte oss litt ekstra nå. Kjenner meg ganske utålmodig allerede. Vet jo at mange har prøvd mye lenger enn oss, men men.. Man blir jo litt frustrert uansett. Krysser fingrene og lader samtidig opp til periode 8 :)

Her kom el tre dager senere enn hva både digitale el-tester og premom-app med temping sa. Hadde lagt inn aksjer hele veien i forkant og til den el jeg trodde. Flaks at jeg fikk el-slim et par dager senere og la inn aksjer da. Litt redd den runden ikke var nok da. Tenkte ikke på å prøve mer etter det, for den siste var liksom egentlig bare for å sikre oss ... jaja. Sies at en runde kan være nok, så håper :smiley-angelic001

Her kom el tre dager senere enn hva både digitale el-tester og premom-app med temping sa. Hadde lagt inn aksjer hele veien i forkant og til den el jeg trodde. Flaks at jeg fikk el-slim et par dager senere og la inn aksjer da. Litt redd den runden ikke var nok da. Tenkte ikke på å prøve mer etter det, for den siste var liksom egentlig bare for å sikre oss ... jaja. Sies at en runde kan være nok, så håper :smiley-angelic001
Enig :-) jeg fikk også El-slim rett før positiv test. Kan ikke huske at det har vært så mye som det var nå, men vi får krysse alle fingrer og tær for oss :-) jeg er alltid like overrasket over folk som faktisk klarer å bli gravid på en One night stand, gjerne med prevensjon også. Og her prøver vi så godt vi kan og VI VIL I TILLEGG :wtf:

Enig :) jeg fikk også El-slim rett før positiv test. Kan ikke huske at det har vært så mye som det var nå, men vi får krysse alle fingrer og tær for oss :) jeg er alltid like overrasket over folk som faktisk klarer å bli gravid på en One night stand, gjerne med prevensjon også. Og her prøver vi så godt vi kan og VI VIL I TILLEGG :wtf:
I know! Noen prøver for harde livet mens andre ikke prøver en gang:hilarious:
Merkelig hvordan kroppen fungerer:hilarious:
Her venter jeg enda på El, testene går litt opp og ned, men jeg ser på de andre ppene at jeg var nok litt tidlig ute med testinga denne gangen:hilarious: el pleier å komme et sted mellom CD 17-20, og jeg er bare cd 16 + det er syklus rett etter sa.... Så sykt utolmodig!

Enig :) jeg fikk også El-slim rett før positiv test. Kan ikke huske at det har vært så mye som det var nå, men vi får krysse alle fingrer og tær for oss :) jeg er alltid like overrasket over folk som faktisk klarer å bli gravid på en One night stand, gjerne med prevensjon også. Og her prøver vi så godt vi kan og VI VIL I TILLEGG :wtf:
Er ikke det typisk da? Jeg ble lett gravid før, og prøvde på en måte aldri. Lever fortsatt i troen om å være avslappet, men er vel ofte når en ønsker, håper venter, lengter at det tar en halv evighet... må bare prøve å nyte det en kan oppe i all prøvingen, selv om det er lettere sagt enn gjort. Håper så inderlig dere får det til å klaffe alle sammen ❤️

I know! Noen prøver for harde livet mens andre ikke prøver en gang:hilarious:
Merkelig hvordan kroppen fungerer:hilarious:
Her venter jeg enda på El, testene går litt opp og ned, men jeg ser på de andre ppene at jeg var nok litt tidlig ute med testinga denne gangen:hilarious: el pleier å komme et sted mellom CD 17-20, og jeg er bare cd 16 + det er syklus rett etter sa.... Så sykt utolmodig!

når jeg leser din så er det håp for meg og...

Back
Topp