Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en til nå kan skygge være så sterk? Har akkurat dyppet en digital i samme urin og venter på svar på den
En skygge kan visst være så sterk..
En skygge kan visst være så sterk..
Samme som meg. Å puppene er ømme er så typisk!Det murrer SKIKKELIG ikveld! altfor tidlig å være mensen smerter håper jeg. De pleier å komme noen timer før...
Hadde ventet og sett. Er jo veldig sterk for en skygge. Kanskje bare for tidlig for digital.En skygge kan visst være så sterk..
Hadde ventet og sett. Er jo veldig sterk for en skygge. Kanskje bare for tidlig for digital.
ja, det er jo også en mulighet. Og jeg er jo helt sykt tidlig på testingen også. Jeg er litt dårlig på dette med tålmodighet stod opp med mini i huset nå, og tenkte faktisk ikke på å teste når jeg våknet som en zombie kl 05
Tenker også at kanskje den digitale trenger litt mer hcg er jo fine streker på RFSU testene har du noen andre tester enn RFSU du kan prøve som?
ja, har noen fra makesure liggende kan prøve de når mini skal sove luren sin
Så spennende håper du får strek på de også hvor mange dpo er du?
2.september, men mulig det blir flytta litt på ulNår har folk her inne termindato hvis det klaffer denne runden?
Jeg får termindato 9. september hvis spiren sitter
IKM dag, og den siste testen er svidd av Då gjenstår det berre å klare å skjule det for mannen i tre dager til Årets største julegave Gratulerer til dykk andre som òg har fått to streker, og masse lykke til for dei som skal inn i ny pp
Gratulerer så myeIKM dag, og den siste testen er svidd av Då gjenstår det berre å klare å skjule det for mannen i tre dager til Årets største julegave Gratulerer til dykk andre som òg har fått to streker, og masse lykke til for dei som skal inn i ny pp
Jeg ser den. Og i og med at du bare er 8 dpo og ikke har holdt deg så lenge, så tror jeg nok du er gravid!Tok sjansen på å ta en nå når jeg måtte på toalettet, 2 timer siden sist.. svakere strek enn på rfsu sin, men den er der og den er jo rosa jeg er i følge app 8 dpo så veeldig tidlig
Det er strek!Tok en til nå kan skygge være så sterk? Har akkurat dyppet en digital i samme urin og venter på svar på den
Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp da jeg i tidligere svangerskap har testa positivt ganske tidlig. Fikk strek på babyplan i dag tidlig og klarte ikke vente med digital til i morgen tidlig blir vanskelig å holde på denne hemmeligheten kjenner jeg, har bare lyst til å rope det ut til alle