IKM uke 52

Tok en til nå :nailbiting: kan skygge være så sterk? Har akkurat dyppet en digital i samme urin og venter på svar på den :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 86BA14D1-1487-44CB-9241-C163D8A88462.jpeg
    86BA14D1-1487-44CB-9241-C163D8A88462.jpeg
    66,3 KB · Visninger: 92
En skygge kan visst være så sterk..

I alle dager?? Jeg har gode erfaringer med RFSU, men har jo lest at andre har fått stygge skygger. Jeg var overbevist om at du ville få «gravid» på digital med den testen fra RFSU rett før:eek:
 
Hadde ventet og sett. Er jo veldig sterk for en skygge. Kanskje bare for tidlig for digital.

ja, det er jo også en mulighet. Og jeg er jo helt sykt tidlig på testingen også. Jeg er litt dårlig på dette med tålmodighet :shy::shy: stod opp med mini i huset nå, og tenkte faktisk ikke på å teste når jeg våknet som en zombie kl 05 :meh:
 
ja, det er jo også en mulighet. Og jeg er jo helt sykt tidlig på testingen også. Jeg er litt dårlig på dette med tålmodighet :shy::shy: stod opp med mini i huset nå, og tenkte faktisk ikke på å teste når jeg våknet som en zombie kl 05 :meh:

Tenker også at kanskje den digitale trenger litt mer hcg :) er jo fine streker på RFSU testene :) har du noen andre tester enn RFSU du kan prøve som?
 
Så spennende :) håper du får strek på de også :smiley-angelic001 hvor mange dpo er du?

Tok sjansen på å ta en nå når jeg måtte på toalettet, 2 timer siden sist.. svakere strek enn på rfsu sin, men den er der og den er jo rosa :nailbiting: jeg er i følge app 8 dpo så veeldig tidlig :facepalm::angelic:
 

Vedlegg

  • 6D1A3C44-7C6E-47AC-91EF-15C0607384E9.jpeg
    6D1A3C44-7C6E-47AC-91EF-15C0607384E9.jpeg
    58,9 KB · Visninger: 104
IKM dag, og den siste testen er svidd av:rolleyes: Då gjenstår det berre å klare å skjule det for mannen i tre dager til:p Årets største julegave:Heartred Gratulerer til dykk andre som òg har fått to streker, og masse lykke til for dei som skal inn i ny pp:Heartbigred
 

Vedlegg

  • IMG_20201221_030445.jpg
    IMG_20201221_030445.jpg
    20,3 KB · Visninger: 102
IKM dag, og den siste testen er svidd av:rolleyes: Då gjenstår det berre å klare å skjule det for mannen i tre dager til:p Årets største julegave:Heartred Gratulerer til dykk andre som òg har fått to streker, og masse lykke til for dei som skal inn i ny pp:Heartbigred

gratulerer så mye ❤️❤️❤️
 
Tok sjansen på å ta en nå når jeg måtte på toalettet, 2 timer siden sist.. svakere strek enn på rfsu sin, men den er der og den er jo rosa :nailbiting: jeg er i følge app 8 dpo så veeldig tidlig :facepalm::angelic:
Jeg ser den. Og i og med at du bare er 8 dpo og ikke har holdt deg så lenge, så tror jeg nok du er gravid! :)
 
Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp da jeg i tidligere svangerskap har testa positivt ganske tidlig. Fikk strek på babyplan i dag tidlig og klarte ikke vente med digital til i morgen tidlig:angelic: blir vanskelig å holde på denne hemmeligheten kjenner jeg, har bare lyst til å rope det ut til alle:hilarious:

Yayyy!!
 
I dag er dagen. Håper opptiningen går fint for seg og at egget klarer seg. Kjempe klar for å sett inn nå kjenner jeg. Håper alt klaffer :angelic:
 
Back
Topp