Hopes21
Glad i forumet
GratulererLykke til i neste periode! Du kan sette meg på gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererLykke til i neste periode! Du kan sette meg på gravid
Litt sent nå siden det er helg, men hadde gått til legen på mandag asap og skaffet progesteron som støtte, just in case. Ellers er det ikke unormalt å blø litt i begynnelsen. Lykke til!
Hva tenker dere om denne? Tror jeg er 11 dpo
Glemmer alltid hvor dårlig kvalitet det blir på bildene man laster opp her.. Meeen, jeg syns jeg nesten kan skimte noe her Mulig jeg bare er altfor optimistisk
Gratulerer
Jeg får termindato 8.september hvis det blir spire denne ppNår har folk her inne termindato hvis det klaffer denne runden?
Jeg får termindato 9. september hvis spiren sitter
Når har folk her inne termindato hvis det klaffer denne runden?
Jeg tok en clearblue i går og en i dag for å se om det var noe økning siden jeg har blødd litt. Så er ganske fornøyd med resultatet
Øverste i går 12 dpo og nederst i dag 13 dpo.
Når har folk her inne termindato hvis det klaffer denne runden?
Det er jo SÅ vondt med smerter i lysken! Mine har ikke pleid å stråle ned til låret, men holder seg rundt livmora.Hjelp! Noen andre som har opplevd stråling fra lysken og nedover låret? Ganske ubehagelig. Kom og gikk brått. Skjedde to ganger nå nettopp..
Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp da jeg i tidligere svangerskap har testa positivt ganske tidlig. Fikk strek på babyplan i dag tidlig og klarte ikke vente med digital til i morgen tidlig blir vanskelig å holde på denne hemmeligheten kjenner jeg, har bare lyst til å rope det ut til alle