IKM uke 52

Tok sjansen på å ta en nå når jeg måtte på toalettet, 2 timer siden sist.. svakere strek enn på rfsu sin, men den er der og den er jo rosa :nailbiting: jeg er i følge app 8 dpo så veeldig tidlig :facepalm::angelic:

Tror det er babystrek :D
 
IKM dag, og den siste testen er svidd av:rolleyes: Då gjenstår det berre å klare å skjule det for mannen i tre dager til:p Årets største julegave:Heartred Gratulerer til dykk andre som òg har fått to streker, og masse lykke til for dei som skal inn i ny pp:Heartbigred

Gratulerer :Heartred
 
Leira her, kommer ikke meg inn på brukeren min så måtte lage en ny bruker :wacky: Har nesten samme bruker navn nå da:D Vet ikke om jeg skal forandre på navnet på listen?
Har vært så kjedelig å ikke kunne snakke med dere her inne det siste døgnet :)
Så kjedelig... Skrev Leari i parentes bak Leira i liste :D Så har vi vel kontroll!
 
Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp da jeg i tidligere svangerskap har testa positivt ganske tidlig. Fikk strek på babyplan i dag tidlig og klarte ikke vente med digital til i morgen tidlig:angelic: blir vanskelig å holde på denne hemmeligheten kjenner jeg, har bare lyst til å rope det ut til alle:hilarious:
Gratulerer så mye!! :Heartred
 
Jeg er 11 dpo i dag og har ikke testet ennå.. Tilhører i IKM-teste gruppa :hilarious: Jeg pleier og begynne spottingen rundt i denne tiden, og siden jeg ikke har så stor tro denne ppen, så venter jeg egentlig bare på at det skal skje :sorry: Hvordan ligger det an med dere andre nå? :)
 
Jeg er 11 dpo i dag og har ikke testet ennå.. Tilhører i IKM-teste gruppa :hilarious: Jeg pleier og begynne spottingen rundt i denne tiden, og siden jeg ikke har så stor tro denne ppen, så venter jeg egentlig bare på at det skal skje :sorry: Hvordan ligger det an med dere andre nå? :)

Håper spottingen holder seg unna!

Her er jeg minst 8 dpo og senest 11 dpo. Planen er å vente til minst IKM den 25. Prøver hardt på selvkontroll nå. Er så fint å se alle de positive testene og har så lyst på 2 streker selv! :happy: Før jeg fikk mini hadde jeg en syklus på 28 dager og fikk en svak positiv test på CD 30 (men hadde positiv el-test på cd 17, som aldri hadde skjedd tidligere). Mistenker at el kan ha vært cd 18 nå, og har 29/30 dagers syklus, så ingen vits i å teste ennå. Skulle det ha klaffet sier all fornuft at den uansett vil være negativ. Haff! Utblåsning over :rolleyes:
 
7 dpo idag. Pleier å spotte fra 7-8 dpo, så veldig spent på om lutinus hjelper på det...
Ut over det har jeg ikke sånn veldig troa på denne runden...
 
Her har jeg en sånn skrekkblandet følelse av at noe skjer i kroppen. Puppene et tidvis ømme, og jeg har skikkelig murringer akkurat som mensen skal komme - men likevel ikke helt samme følelse. Da får jeg ofte smerter bak i ryggen, men nå er det litt som det presser. Sånn rar følelse, men samtidig ikke. Bare at det er noe på gang :wideyed:
 
Dagens test:nailbiting: holder meg til babyplan fra nå av ;) 9 dpo
 

Vedlegg

  • D107FC6D-E9D2-44AD-A3C7-1D2BEF8955FC.jpeg
    D107FC6D-E9D2-44AD-A3C7-1D2BEF8955FC.jpeg
    70,6 KB · Visninger: 130
Ikke testet dette før, så usikker på om bildet kommer med. Jeg bare MÅTTE ta en test for å bekrefte (avkrefte). Det her er jo superskummelt :excited001:scared001
 

Vedlegg

  • 35C443E8-E104-428C-BC3F-DC9082F3E5AB.jpeg
    35C443E8-E104-428C-BC3F-DC9082F3E5AB.jpeg
    54,6 KB · Visninger: 126
Takk alle sammen ! :Heartpink Alt gikk fint. Egget hadde klart seg, fikk toppscore på kvalitet og er blitt satt inn:love7 så nå er det bare å la kroppen gjøre resten, og håpe på det beste. Ovitrelle er også nesten ute av kroppen. Legger ved test når jeg kommer hjem. Så ryker nok på en test før Helge. Ja. :knegg:
Så gøy! Det var jo veldig gode nyheter :woot: Krysser fingrene for at den lille klorer seg fast :Heartred
 
Så gøy! Det var jo veldig gode nyheter :woot: Krysser fingrene for at den lille klorer seg fast :Heartred
Ja er kjekt når det går sånn!
Så ikke helt bra ut når jeg gikk nedover gangen deres mot «opr.salen») med et litt for stort håndklæ rundt livet og ned, en fin genser, usminket, munnbind og hansker laughing6 corona tider altså :knegg:
 
Back
Topp