IKM uke 52

Jeg er 11 dpo i dag og har ikke testet ennå.. Tilhører i IKM-teste gruppa :hilarious: Jeg pleier og begynne spottingen rundt i denne tiden, og siden jeg ikke har så stor tro denne ppen, så venter jeg egentlig bare på at det skal skje :sorry: Hvordan ligger det an med dere andre nå? :)


Her har jeg en sånn skrekkblandet følelse av at noe skjer i kroppen. Puppene et tidvis ømme, og jeg har skikkelig murringer akkurat som mensen skal komme - men likevel ikke helt samme følelse. Da får jeg ofte smerter bak i ryggen, men nå er det litt som det presser. Sånn rar følelse, men samtidig ikke. Bare at det er noe på gang :wideyed:


Jeg føler meg helt annerledes enn forrige PP selv! Puppene er SVÆRE!!:laughing002 og VONDE!

Ikke noe kvalm som forrige PP (da var det nok bare psykisk), og tidsvis smerter i lysken. Basically, samme som første gang jeg var gravid. Gått fra løs mage, til nå sånn halvhard... begynner å få noen skrekkfulle forhåpninger om at det kanskje gikk, til tross for CT 3 DPO!:nailbiting:
 
OI!!..... tørka just veldig tydelig rosa da jeg ikk på do nå! Altså..... festeblødning....litt for hard trykking for å tømme tarmen.... spotting før mensen.....:nailbiting::wideyed::confused::confused004:excited001

Ble plutselig mange tanker og følelser på en gang her.... nå må jeg SLUTTE. Skulle ikke bli skuffa om ikke det ble noe, men med så mange mulige tegn på en gang så kjenner jeg nå at jeg nok blir litt skuffa om jeg tester negativt:banghead:
 
Jeg føler meg helt annerledes enn forrige PP selv! Puppene er SVÆRE!!:laughing002 og VONDE!

Ikke noe kvalm som forrige PP (da var det nok bare psykisk), og tidsvis smerter i lysken. Basically, samme som første gang jeg var gravid. Gått fra løs mage, til nå sånn halvhard... begynner å få noen skrekkfulle forhåpninger om at det kanskje gikk, til tross for CT 3 DPO!:nailbiting:
Wow, det høres så likt ut! Sist mnd var jeg så småkvalm og uggen, men nå er jeg bare rar :hilarious: spennende!!! CT kan vel gå greit likevel? Godt beskyttet da?
 
OI!!..... tørka just veldig tydelig rosa da jeg ikk på do nå! Altså..... festeblødning....litt for hard trykking for å tømme tarmen.... spotting før mensen.....:nailbiting::wideyed::confused::confused004:excited001

Ble plutselig mange tanker og følelser på en gang her.... nå må jeg SLUTTE. Skulle ikke bli skuffa om ikke det ble noe, men med så mange mulige tegn på en gang så kjenner jeg nå at jeg nok blir litt skuffa om jeg tester negativt:banghead:
Altså, jeg skulle ikke teste og vente på dere, men måtte.
Hååååper så det er positivt tegn hos deg ❤️ Håper gjengen her kan følge hverandre fremover :rolleyes:
 
IKM i morgen. Kvalmebølgene fortsetter å komme og med positiv test fredag, søndag og i dag burde jeg kanskje tørre å si at jeg kan settes på gravid? :p:bag:
 
IKM dag, og den siste testen er svidd av:rolleyes: Då gjenstår det berre å klare å skjule det for mannen i tre dager til:p Årets største julegave:Heartred Gratulerer til dykk andre som òg har fått to streker, og masse lykke til for dei som skal inn i ny pp:Heartbigred
Gratulerer ❤️
 
Hadde egentlig gitt opp håpet denne pp da jeg i tidligere svangerskap har testa positivt ganske tidlig. Fikk strek på babyplan i dag tidlig og klarte ikke vente med digital til i morgen tidlig:angelic: blir vanskelig å holde på denne hemmeligheten kjenner jeg, har bare lyst til å rope det ut til alle:hilarious:
Gratulerer! :love7
 
Takk alle sammen ! :Heartpink Alt gikk fint. Egget hadde klart seg, fikk toppscore på kvalitet og er blitt satt inn:love7 så nå er det bare å la kroppen gjøre resten, og håpe på det beste. Ovitrelle er også nesten ute av kroppen. Legger ved test når jeg kommer hjem. Så ryker nok på en test før Helge. Ja. :knegg:
Så bra alt gikk fint ❤️ Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast!
 
Har spottet mer i dag 11 dpo, og puppene er HELT normale, så tviler hardt på at det gikk denne mnd.. samtidig så har jeg følt meg ganske kvalm i dag (sikkert bare innbilning), så vurderer å ta en test i morgen for å bare slippe å tenke mer på det.. skulle jo egentlig teste på ikm på julaften, men man håper jo alltid på to streker, så lurer på om det er bedre å få skuffelsen noen dager før...:sorry:
 
8 dpo, ettermiddagsurin.
Tissa for en time siden...
Ser dere det jeg ser? :woot:
 

Vedlegg

  • IMG_20201221_174858.jpg
    IMG_20201221_174858.jpg
    7,8 KB · Visninger: 122
Back
Topp