IKM uke 52

Må si at 12 DPO når jeg våkner, frister veeeeldig nå plutselig:angelic:
Jeg heier på deg, jeg! Unnskyld at jeg var den første som ødela IKM-testingen. Jeg som alltid er så treg. Jeg kommer likevel til å fortrenge det inntil jeg er helt sikker :hilarious: ikke helt klar for at noen skal ta fra meg kroppen min enda, men heller nå enn å vente enda lengre :hilarious: sååå koselig med følelsen av at den lille er så trygt plassert der inne.
 
Aldri vært borti ei ikm-gruppe hvor så mange har klart å holde seg borte fra testing så lenge:hilarious:
Jeg er bare 8dpo i dag og forhandler med meg selv om jeg skal ta første test i morgen:hilarious::hilarious::hilarious:
Å jeg har plutselig blitt den som heier på at dere skal ta tester. Så spennende å følge med på :D:p
 
Er selv plutselig veeeeeeldig i tvil på hva jeg klarer nå....hvis ikke flere klarer å overtale om fortsatt å vente, selv med så mange tegn:hilarious:
Hahha nei det forstår jeg godt:hilarious: Jeg er håpløs med testinga, så det er lite trøst å få her:hilarious::hilarious: har pr dags dato ikke klart å holde meg borte fra testinga til ikm:hilarious::hilarious:
 
Jeg er 11 dpo i dag og har ikke testet ennå.. Tilhører i IKM-teste gruppa :hilarious: Jeg pleier og begynne spottingen rundt i denne tiden, og siden jeg ikke har så stor tro denne ppen, så venter jeg egentlig bare på at det skal skje :sorry: Hvordan ligger det an med dere andre nå? :)

Jeg er rundt 8dpo nå(uvisst pga syklustull - SA i nov). Ryggmurring i nesten to uker. Ellers vm i mensfeeling. Livredd hver gang eg går på do. IKM rundt 27.12. Hadde en hormonell greie i helgen(gråt) og har hatt stikninger i nedre mageregion og lysk/lår(lol). Puppene halvøm. Problemet er at jeg bare har hatt én vanlig DPO-periode(tidlig oktober og syklusen før eg ble gravid og så mistet) siden jeg sluttet på p-pillene(15 års bruk). Selvom den DPOen var ganske problemfri så kan det jo være at det er sånn den egentlig skal være for meg? Syns likevel symptomene kom grådig kjapt etter antatt EL og har vart lenge. Baaah. Hater denne ventingen.
 
Aldri vært borti ei ikm-gruppe hvor så mange har klart å holde seg borte fra testing så lenge:hilarious:
Jeg er bare 8dpo i dag og forhandler med meg selv om jeg skal ta første test i morgen:hilarious::hilarious::hilarious:

Samme her!!!
 
Då tok eg en ny test. Early babyplan. Den var negativ i kveld. Så ser ut som ovitrelle snart er ute av kroppen. :happy4 Så ryker på en test 25 des
C10B68B8-8DD6-4243-9342-FAB02EC40087.jpeg
 
Til dere som har vært gjennom noen prøveperioder; Hva gjør dere for å hjelpe på humøret de gangene det ikke går? Kjenner jeg gruer meg litt til en eventuell mensen på julaften/lille julaften, når jeg denne gangen er ganske overbevist om at «noe» skjer.
 
Til dere som har vært gjennom noen prøveperioder; Hva gjør dere for å hjelpe på humøret de gangene det ikke går? Kjenner jeg gruer meg litt til en eventuell mensen på julaften/lille julaften, når jeg denne gangen er ganske overbevist om at «noe» skjer.
Jeg snakker med samboeren min om det. Det er et lite slag i trynet hver gang og han gjør sitt aller beste for å trøste meg. Nå har jeg sagt i fra at jeg skal få mensen på Julaften, noe som innebærer at jeg kanskje er litt skuffa på julaften. Han sier alltid at vi prøver igjen neste mnd og at hna har skikkelig troa da. Det hjelper veldig å vite at vi er to i det, samtidig som at han gir meg såpass mye støtte da det går litt mer inn på meg.. :)
 
Til dere som har vært gjennom noen prøveperioder; Hva gjør dere for å hjelpe på humøret de gangene det ikke går? Kjenner jeg gruer meg litt til en eventuell mensen på julaften/lille julaften, når jeg denne gangen er ganske overbevist om at «noe» skjer.

Tillater meg å gråte/være skuffa/sint/alle følelser egentlig den dagen jeg finner ut at det ikke klaffet, så føles det gjerne litt bedre neste dag, litt bedre dagen etter der igjen, og så teller jeg dager til neste prøverunde. Men, jeg er ikke av de som har prøvd lengst, så «enkelt» for meg å si. Litt derfor jeg vil vente til etter julaften med å teste, så kan jeg heller få en senere gave :p Men, det er viktig å gi deg selv tillatelse til å føle alt du føler, og å gjøre ting som kan hjelpe for deg. Om det er en stor sjokolade, en tur i skogen med en god venn, en god middag, eller et stort glass vin. Alt er lov, tenker jeg :Heartpink
 
Nei nei! Dette skal vi klare!:D

Så bra!

Her sier jeg til meg selv at jeg ikke har noen symptomer :D Og prøver å si at murringer og kvise på haka kan komme av pms. Uff, jeg går i fella hver måned ved å kjenne etter hver minste ting. Er puppene større? Er luktesansen sterkere? Er kløe/hold/sopp/hodepine/lyskesmerter/rare drømmer/midlertidig galskap et symptom?! :hungry::joyful::joyful::joyful: Selv prøve å tenke at jeg ikke har symptomer er vanskelig? Hvorfor kan man ikke bare ringe storken?
 
Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
 

Vedlegg

  • IMG_20201222_060406.jpg
    IMG_20201222_060406.jpg
    9,4 KB · Visninger: 133
Nå må dere stå opp for å sjekke testen min!!! Tørr ikke å vise den til samboeren ennå, men jeg skjelver.. Tømte til og med ut urinen fordi den så veldig blenda ut, så nå må jeg holde meg før jeg kan ta en digital.. :)
 
Back
Topp