Lene.M
Glad i forumet
Ser strekHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strekHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
Jippi!!!!Ser strek
Positiv! GratulererHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
TAKk! Må holde meg noen timer for å sjekke med en digital!!!Positiv! Gratulerer
Den der er positv!Nå må dere stå opp for å sjekke testen min!!! Tørr ikke å vise den til samboeren ennå, men jeg skjelver.. Tømte til og med ut urinen fordi den så veldig blenda ut, så nå må jeg holde meg før jeg kan ta en digital..
Gratulerer med babystrekHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
Takk har aldri hatt positiv test før, så dette er litt uvirkeligGratulerer med babystrek
Så i vente til IKM-gjengen blir det bare meg igjen? Og kanskje Hopes21? Ææææ, jeg trenger støtte!
Åå, så koselig Dette er andre gang jeg har blitt gravid og har en fra før. Føler på det samme gledessjokket som sistTakk har aldri hatt positiv test før, så dette er litt uvirkelig
Jeg ser strekHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
Gratulerer! Kjempegod idee å ta den i pakkekalenderenHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
Gratulerer!!IKM og testene blir sterkere
Da kan jeg settes på gravid!
Takk!Gratulerer!!
Nei, ingenting... Jeg får se om jeg klarer å holde meg til i morgen. I stad spurte han hvorfor jeg var så våken Lite visste han at jeg akkurat hadde tatt en positiv testGratulerer! Kjempegod idee å ta den i pakkekalenderen
Har du noen symptomer?
Jeg snakker med samboeren min om det. Det er et lite slag i trynet hver gang og han gjør sitt aller beste for å trøste meg. Nå har jeg sagt i fra at jeg skal få mensen på Julaften, noe som innebærer at jeg kanskje er litt skuffa på julaften. Han sier alltid at vi prøver igjen neste mnd og at hna har skikkelig troa da. Det hjelper veldig å vite at vi er to i det, samtidig som at han gir meg såpass mye støtte da det går litt mer inn på meg..
Tillater meg å gråte/være skuffa/sint/alle følelser egentlig den dagen jeg finner ut at det ikke klaffet, så føles det gjerne litt bedre neste dag, litt bedre dagen etter der igjen, og så teller jeg dager til neste prøverunde. Men, jeg er ikke av de som har prøvd lengst, så «enkelt» for meg å si. Litt derfor jeg vil vente til etter julaften med å teste, så kan jeg heller få en senere gave Men, det er viktig å gi deg selv tillatelse til å føle alt du føler, og å gjøre ting som kan hjelpe for deg. Om det er en stor sjokolade, en tur i skogen med en god venn, en god middag, eller et stort glass vin. Alt er lov, tenker jeg
Kjempefin strek!! GratulererHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
Hurra! Ser streken jeg også, gratulerer!Herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??