IKM uke 52

IKM og testene blir sterkere :love017
Da kan jeg settes på gravid! ❤️

Vedlegg

• IMG_20201222_065210.jpg
    IMG_20201222_065210.jpg
    34,2 KB · Visninger: 102
Jeg måtte kikke på testen igjen. Helt rosa strek. Ååh, nå må jeg bare jobbe opp litt urin igjen. Har lagt klar den digitale. Har litt lyst til å pakke den inn og gi den i pakkekalenderen til samboeren min i morra :shy::love7

:woot::woot:
Jeg snakker med samboeren min om det. Det er et lite slag i trynet hver gang og han gjør sitt aller beste for å trøste meg. Nå har jeg sagt i fra at jeg skal få mensen på Julaften, noe som innebærer at jeg kanskje er litt skuffa på julaften. Han sier alltid at vi prøver igjen neste mnd og at hna har skikkelig troa da. Det hjelper veldig å vite at vi er to i det, samtidig som at han gir meg såpass mye støtte da det går litt mer inn på meg.. :)
Tillater meg å gråte/være skuffa/sint/alle følelser egentlig den dagen jeg finner ut at det ikke klaffet, så føles det gjerne litt bedre neste dag, litt bedre dagen etter der igjen, og så teller jeg dager til neste prøverunde. Men, jeg er ikke av de som har prøvd lengst, så «enkelt» for meg å si. Litt derfor jeg vil vente til etter julaften med å teste, så kan jeg heller få en senere gave :p Men, det er viktig å gi deg selv tillatelse til å føle alt du føler, og å gjøre ting som kan hjelpe for deg. Om det er en stor sjokolade, en tur i skogen med en god venn, en god middag, eller et stort glass vin. Alt er lov, tenker jeg :Heartpink

takk for svar :) Har alltid litt problemer med å gjemme følelsene når jeg får mensen på morgenen og skal på jobb etterpå - men det å få lov å vise dem eventuelt senere er nok sikkert lurt. Samboeren min blir heller ikke like skuffet - så lett å føle seg litt alene om de følelsene, synes jeg - men får håpe i det lengste at det gikk denne gangen:woot:

Slipper å teste.. TR kom nå. Gratulerer alle med streker:Heartred og god jul! Kanskje ser jeg noen av dere i IKM uke 2 gruppa?:Heartred

Back
Topp