IKM uke 52

Dette var vår 7 pp, så det har ikke gått fort, men ikke sakte heller. Har ikke sagt noe ennå, men tror ikke at jeg klarer å holde meg til i morra eller julaften. Julaften skal vi uansett være hos svigers, så vil heller si det hjemme med oss selv i kveld tror jeg. Men må kjøpe meg en digital med ukesindikator først. For da står det jo gravid. Lettere for han å henge med :)
Det har gått sånn passe fort :joyful: jeg et usikker på hva som er normal prøvetid. Uansett så stas for dere :D jeg ville nok også sagt det alene i kveld, bare dere to ❤️ Tenk når han får se: GRAVID :D Masse lykke til!
 
Det har gått sånn passe fort :joyful: jeg et usikker på hva som er normal prøvetid. Uansett så stas for dere :D jeg ville nok også sagt det alene i kveld, bare dere to ❤️ Tenk når han får se: GRAVID :D Masse lykke til!
Ja, tror det blir det. Fint med bare oss to. Ååh, så jeg gleder meg til han kommer hjem... Vet ikke hva som er normal prøvetid, men innenfor et år er jo ganske vanlig/normalt.
 
Har du lagt en plan på hvordan du skal si det?? :happy:
Jeg er veldig usikker. Føler Jeg må være helt sikker, men kjenner det vel egentlig på hele meg. Har så lyst til å vente til julaften, - å ta en test og gi til han på morgenen, men typisk meg å si etterpå at sommerkroppen 2021 utgår :meh::hilarious: jeg er litt spent på reaksjonen hans, om hvordan han tar det - om han blir så glad som jeg tror han blir :rolleyes: hvordan tenker du gjøre det?
 
Jeg sprakk! 10 DPO i dag og måtte bare teste da jeg har hatt så mye murringer og stikkninger nede på magen den siste uken. Samt vonde bryst. Selvfølgelig var den blenda..... :( Jeg som hadde en godfølelse denne PP. Skal teste på julaften også, før jeg reiser til mine foreldre til jul. Men regner med at løpet er kjørt.
 
Jeg er veldig usikker. Føler Jeg må være helt sikker, men kjenner det vel egentlig på hele meg. Har så lyst til å vente til julaften, - å ta en test og gi til han på morgenen, men typisk meg å si etterpå at sommerkroppen 2021 utgår :meh::hilarious: jeg er litt spent på reaksjonen hans, om hvordan han tar det - om han blir så glad som jeg tror han blir :rolleyes: hvordan tenker du gjøre det?
Jeg lurer på å stikke på apoteket og kjøpe en med ukesindikator i hvetfall. Og så må jeg innrømme at jeg alltid har drømt å gi testen sammen med en body eller et eller annet klesplagg som står dad eller pappa på. Sann at jeg/vi har kjøpt den første tingen til babyen i lag og det er en ting til pappaen liksom. Jeg har ferie og har kjøpt og pakket inn alle gaver, så har ingenting jeg skal i dag. Så lurer på å ta meg en liten tur på shopping ja. Må ha mer folat også :hilarious:
 
Jeg lurer på å stikke på apoteket og kjøpe en med ukesindikator i hvetfall. Og så må jeg innrømme at jeg alltid har drømt å gi testen sammen med en body eller et eller annet klesplagg som står dad eller pappa på. Sann at jeg/vi har kjøpt den første tingen til babyen i lag og det er en ting til pappaen liksom. Jeg har ferie og har kjøpt og pakket inn alle gaver, så har ingenting jeg skal i dag. Så lurer på å ta meg en liten tur på shopping ja. Må ha mer folat også :hilarious:
Det høres veldig fint ut ❤️ Jeg også vil gjøre noe koselig ut av det, så må de hva jeg får til. Det blir litt vanskelig julaften alene da huset er fullt, men får det kanskje til på morgenen.
 
Det høres veldig fint ut ❤️ Jeg også vil gjøre noe koselig ut av det, så må de hva jeg får til. Det blir litt vanskelig julaften alene da huset er fullt, men får det kanskje til på morgenen.
Du får ta det når dere våkner i lag. Eller har dere små unger kanskje som krabber oppi senga?? Han blir nok glad uansett hvordan du gjør det :-)
 
Tror dere jeg klarte å la være å teste da? Det resulterte bare i mer forvirring.. èn positiv, og èn negativ på samme urin :wacky:
 

Vedlegg

  • 95C7D53D-F2D5-4CCE-B706-773693B168B2.jpeg
    95C7D53D-F2D5-4CCE-B706-773693B168B2.jpeg
    22 KB · Visninger: 89
  • 295BF93E-02E8-47BD-A7C2-952843AEC419.jpeg
    295BF93E-02E8-47BD-A7C2-952843AEC419.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 87
  • 049713C2-ABCD-41DB-A228-5199EC6C1B32.jpeg
    049713C2-ABCD-41DB-A228-5199EC6C1B32.jpeg
    14,6 KB · Visninger: 93
Med tre positive tester, så må det vel være sant. Da kan jeg endelig drikke vann igjen og kose meg med å pakke inn test og "I love daddy" - body. Er på en liten lykkesky :happy093 Håper å se mange flere av dere på lykkeskyen min før uka er ferdig!! :love017
 

Vedlegg

  • IMG_20201222_120037.jpg
    IMG_20201222_120037.jpg
    10 KB · Visninger: 96
Last edited:
Du får ta det når dere våkner i lag. Eller har dere små unger kanskje som krabber oppi senga?? Han blir nok glad uansett hvordan du gjør det :)
Jeg får gjøre noe sånt :) de er ikke så små lenger, men har en som gjerne kommer opp i senga likevel :hilarious: tipper han blir glad, og kanskje ikke så overraska. Spent på den :p
 
Med tre positive tester, så må det vel være sant. Da kan jeg endelig drikke vann igjen og kose meg med å pakke inn test og "I love daddy" - body. Er på en liten lykkesky :happy093 Håper å se mange flere av dere lykkeskyen min før uka er ferdig!! :love017
Herlig å se sånt! Så utrolig koselig :love7
 
Altså, jeg spottet i går kveld, og da pleier mensen komme ganske raskt. Var litt rødt på papiret i dag tidlig så satte inn tampong da jeg pleier blø ganske heavy første døgn. Tok ut tamponten 5 timer senere, og det var noe blod, men en del mindre enn forventet første mensdag.
Tempen hadde forøvrig gått såvidt opp etter dipp i går, men sov med ullteppe i tillegg til dyne i natt og da pleier jeg bli varm.

Sjekket igjen en time etter at tampongen var fjernet, ikke noe blod... Tappen er myk og hard, høy, og kjennes faktisk ikke åpen. Så nå vet jeg ikke helt...
 
Altså, jeg spottet i går kveld, og da pleier mensen komme ganske raskt. Var litt rødt på papiret i dag tidlig så satte inn tampong da jeg pleier blø ganske heavy første døgn. Tok ut tamponten 5 timer senere, og det var noe blod, men en del mindre enn forventet første mensdag.
Tempen hadde forøvrig gått såvidt opp etter dipp i går, men sov med ullteppe i tillegg til dyne i natt og da pleier jeg bli varm.

Sjekket igjen en time etter at tampongen var fjernet, ikke noe blod... Tappen er myk og hard, høy, og kjennes faktisk ikke åpen. Så nå vet jeg ikke helt...
Har du tatt graviditetstest? :)
 
Back
Topp