IKM uke 52

Sånne smerter som man får ved mensen -"kramper" eller verking. Mine er ikke konstante i kveld. Har gitt seg nå. Masse lemus ved livmora nå:hilarious:
Ok! Har veldig lite menssmerter eller - plager til vanlig og har heller ikke noe nå, så blir litt nervøs over all murringen jeg leser om her inne :bag: Har forsåvidt ikke leamus i livmora heller :hilarious::hilarious:
 
Ok! Har veldig lite menssmerter eller - plager til vanlig og har heller ikke noe nå, så blir litt nervøs over all murringen jeg leser om her inne :bag: Har forsåvidt ikke leamus i livmora heller :hilarious::hilarious:
Murringer eller ei, alle graviditeter er forskjellige:hilarious:Hos meg har jeg mest symptomer når jeg ikke er gravid haha:hilarious:
 
Ok! Har veldig lite menssmerter eller - plager til vanlig og har heller ikke noe nå, så blir litt nervøs over all murringen jeg leser om her inne :bag: Har forsåvidt ikke leamus i livmora heller :hilarious::hilarious:

Uten p-piller, får jeg litt menssmerter rett før mensen starter. På p-piller, kjenner jeg ingenting. Jeg får ganske ofte leamus i øyelokket og hånda, det er ikke et symptom så vidt jeg vet når jrg har fått dem i livmora altså:hilarious: bare husker jeg fikk det en del sist da jeg var noen uker på vei og stussa SÅ over at jeg kjente liv så tidlig. Da var det noen som sa at det måtte være det, og det hørtes mer realistisk ut enn at jeg kjente liv ved 10-11 uker:hilarious:
 
Samme her mtp symptomer. Forrige mnd mye kvalm, eller sånn uggen. Samtidig masse bt-fall og svimlet for meg hele tiden (dette er gjeldende hos meg fortsatt). Og typisk smerter i rygg og sånne menssmerter. Denne mnd er puppene «tunge» ifht vanlig, er sånn oppblåst i magen uten å være veldig, men den føles litt sånn utafor kroppen der nede. Og diverse andre ting som er typiske tegn. Ganske irritabel merket jeg i stad når jeg var helt ferdig for dagen :hilarious: litt spent på hvordan humøret blir...
 
Uten p-piller, får jeg litt menssmerter rett før mensen starter. På p-piller, kjenner jeg ingenting. Jeg får ganske ofte leamus i øyelokket og hånda, det er ikke et symptom så vidt jeg vet når jrg har fått dem i livmora altså:hilarious: bare husker jeg fikk det en del sist da jeg var noen uker på vei og stussa SÅ over at jeg kjente liv så tidlig. Da var det noen som sa at det måtte være det, og det hørtes mer realistisk ut enn at jeg kjente liv ved 10-11 uker:hilarious:
Sånn sett så kjenner jeg meg litt igjen i det du sier med leamus. Noen ganger jeg kjenner "liv." Vet at det er aalt for tidlig, men er så likt som da jeg var gravid sist :wacky: Kanskje det er leamus! :hilarious:
 
Mener det var i panna og andre gangen på nesa :hilarious::hilarious: sånn skikkelig midt i synsfeltet til folk. Skikkelig lekkert!
En ting er jo diskusjonen om det er estetisk med en stor kvise midt i fjeset :hilarious: Men det er helt utrolig hvor vondt de kan gjøre!! :nailbiting: Har en på halsen nå :dead:
 
Kjedelig at jeg ikke kan redigere innlegg lengre:rolleyes: skulle legge til at jeg plutselig ikke har så vanvittig vondt i puppene lengre, og det gjør meg litt usikker
 
Back
Topp