Er på jobb så får ikke lest alt, gått glipp av litt ser jeg. Må bare si til gjengen at jeg nok tester på morgenurin på julaften istedenfor 25. For hvis den er negativ, vil jeg veldig gjerne ha litt vin til middagen er 14 dpo på julaften!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHerregud!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ser jeg syner eller er det flere som ser denne??
GratulererIKM og testene blir sterkere
Da kan jeg settes på gravid!
Har du tatt graviditetstest?
Takk!Gratulerer
Ok Håper det blir strek etterhvertMåtte ta en nå, men ikke så lenge siden forrige toalettbesøk. Ikke noe utslag innen fristen på denne. Får se hvordan det utvikler seg.
Ja spørs om du ikke er gravid!Kjenner behovet for å krive her blir større og større jo nærmere man kommer IKM og ennå har flere ganske framtredende symptomer. Puppene har ikke vært så ømme som nå på 10 år tror jeg Mulig for 7 år siden da jeg var gravid med lillebror, men mener å huske at det var bekkenet og kvalmen som gjorde meg mistenksom med han. Var definitivt puppene og løs/hard mage med storesøster. Jeg får vondt bare noen ser på dem føles det som! å gå uten BH er nesten håpløst
Og i dag lukta jeg så mye rart. Var ei på jobben som til slutt sa "du må være gravid du!" fordi jeg klagde på en merkelig lukt på pauserommet som jeg ikke klarte skjønne hva var, og ingen andre la merke til noe litt vond lukt der nei, så jeg vet ikke jeg altså....! Hehe.
Og spottingen i går stoppa like fort som det starta.
Jeg krysser fingre og tær for deg sååå spennende! Her er det mest murringer, og øm i magen, sånt press. Magen er som ei lita tønne (eller føler den er veldig oppblåst)Kjenner behovet for å krive her blir større og større jo nærmere man kommer IKM og ennå har flere ganske framtredende symptomer. Puppene har ikke vært så ømme som nå på 10 år tror jeg Mulig for 7 år siden da jeg var gravid med lillebror, men mener å huske at det var bekkenet og kvalmen som gjorde meg mistenksom med han. Var definitivt puppene og løs/hard mage med storesøster. Jeg får vondt bare noen ser på dem føles det som! å gå uten BH er nesten håpløst
Og i dag lukta jeg så mye rart. Var ei på jobben som til slutt sa "du må være gravid du!" fordi jeg klagde på en merkelig lukt på pauserommet som jeg ikke klarte skjønne hva var, og ingen andre la merke til noe litt vond lukt der nei, så jeg vet ikke jeg altså....! Hehe.
Og spottingen i går stoppa like fort som det starta.
Ja tester julaften. Jeg hadde visst regna feil da jeg skrev meg opp. IKM er på julaften, ikke 25. så det passa jo greit i forhold til at jeg vil teste julaften nåJeg krysser fingre og tær for deg sååå spennende! Her er det mest murringer, og øm i magen, sånt press. Magen er som ei lita tønne (eller føler den er veldig oppblåst)
Tester du julaften?
Lykke til, ikke mist håpet enda Ingenting er sikkert før TR kommerHar hele tiden tenkt at jeg kom til å få positiv test denne gangen, men nå, kvelden før IKM har jeg helt mista håpet
Det blir noen spennende dager de neste dagene, har lyst å teste i morgen om TR ikke dukker opp med en gang, men klarer ikke bestemme megKrysser alt for at flest mulig av oss ser to streker, såå gøy å følge med på alle dere andreMasse lykke til til dere som enda venter spent
I know the feeling. Føler det har murret gjennom hele prøvingenMurrer en del ikveld. Håper ikke mensen! Så dårlig gjort av kroppen isåfall!
Hvordan syns dere murring føles? Aaaner ikke hva det er