IKM uke 52

Da er vi to i samme båt. Jeg hadde også akkurat sa, i slutten av november. IKM er 27 hos meg også. Jeg håper jeg klarer å la vær å teste, men jeg har aldri klart det før:hilarious:

Jeg vil jo egentlig også feire jul i uvitenhet, men det spørs om jeg klarer det...
Vil så gjerne at det skal klaffe....

Krysser fingrene for oss begge:love017
 
Rfsu test ofte 25/mlu, noen erfaringer med disse testene? Er maks 7 dpo, og egt helt unødvendig å teste - men jeg klarer jo ikke la være..
 

Vedlegg

  • 1848046C-EB9D-4F7E-BA10-B02D1F1E8170.jpeg
    1848046C-EB9D-4F7E-BA10-B02D1F1E8170.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 102
Skrenser inn her. Har sittet i ro i båten og fulgt spent med dere andre. Jeg er kommet til CD51 (!!) i dag, og har ikke orket å slenge meg på en ikm-gruppe fordi syklusen ikke har vært så lett å bli klok på. Den er nok slik fordi det er 10 mnd siden forrige fødsel, «venter» på tredje mens (håper den holder seg borte) og ammer på toppen. Brent igjennom et hav av EL-tester denne pp for å si det slik :hilarious: Positiv EL-test 6.desember, og det har begynt å dukke opp svaaake streker på clearblue early. Håper det ikke er tullestrek!
 
Skrenser inn her. Har sittet i ro i båten og fulgt spent med dere andre. Jeg er kommet til CD51 (!!) i dag, og har ikke orket å slenge meg på en ikm-gruppe fordi syklusen ikke har vært så lett å bli klok på. Den er nok slik fordi det er 10 mnd siden forrige fødsel, «venter» på tredje mens (håper den holder seg borte) og ammer på toppen. Brent igjennom et hav av EL-tester denne pp for å si det slik :hilarious: Positiv EL-test 6.desember, og det har begynt å dukke opp svaaake streker på clearblue early. Håper det ikke er tullestrek!
Så spennende! Vil du skrive deg opp slik vi andre har gjort i 1.innlegg? Så fører jeg deg opp der. Krysser fingrene for at streken blir sterkere :woot:
 
Rfsu test ofte 25/mlu, noen erfaringer med disse testene? Er maks 7 dpo, og egt helt unødvendig å teste - men jeg klarer jo ikke la være..
Jeg har aldri fått skygge på de :woot: og jeg ser I hvert fall noe hos deg! Spennende!
 
ser antydning til strek.. er det skygge...? :facepalm:
Jeg har aldri fått skygge på de :woot: og jeg ser I hvert fall noe hos deg! Spennende!
Jeg har ingen erfaring med skygger, men det der ser ut som en strel for meg, krysser fingrene for deg:happy:

ja, det gjenstår jo å se da! Jeg tror jeg har fått skygge/svake streker på det meste som fins av tester der ute, men jeg mistenker jo også kjemisk da de alltid blir svakere/forsvinner igjen rett før mensen dukker opp. Så ja, absolutt spennende! Jeg har kun brukt rfsu test ofte èn gang før og det var når jeg ble gravid med mini her, så jeg har liksom ingen erfaring med negative tester/skyggestreker på de :nailbiting:
 
ja, det gjenstår jo å se da! Jeg tror jeg har fått skygge/svake streker på det meste som fins av tester der ute, men jeg mistenker jo også kjemisk da de alltid blir svakere/forsvinner igjen rett før mensen dukker opp. Så ja, absolutt spennende! Jeg har kun brukt rfsu test ofte èn gang før og det var når jeg ble gravid med mini her, så jeg har liksom ingen erfaring med negative tester/skyggestreker på de :nailbiting:
Ja det er jo ikke umulig at du har hatt flere kjemiske tidligere. Det er jo statistisk sett veldig vanlig å miste tidlig.
Jeg har selv hatt to kjemiske og en SA. Med de kjemiske ble strekene mine aldri sterkere.
Men de strekene jeg fikk da hadde nok ikke vist seg på bilde hvis jeg hadde lagt det ut her heller, det gjør jo dine steker :happy:
Nyt gleden uansett:happy:Det er viktig å glede seg over de små tingene:happy::happy::Heartred
 
Rfsu test ofte 25/mlu, noen erfaringer med disse testene? Er maks 7 dpo, og egt helt unødvendig å teste - men jeg klarer jo ikke la være..

Jeg synes den ser optimistisk ut...!
 
Da kom TR her :sorry: men nå gleder jeg meg til å kunne kose meg med vin i julen og så komme i gang med søskenforsøk :joyful:
Håper det kommer maaaaange positive tester her i neste uke.
Siter meg gjerne hvis jeg skal sette dere på gravid eller TR, så jeg ikke glemmer noen :joyful:

Masse lykke til alle sammen :woot:
Lykke til i neste periode! Du kan sette meg på gravid:happy:
 
Glemmer alltid hvor dårlig kvalitet det blir på bildene man laster opp her.. Meeen, jeg syns jeg nesten kan skimte noe her:wideyed: Mulig jeg bare er altfor optimistisk:hilarious:
 

Vedlegg

  • 7B3E35D1-983B-4C92-9DC6-24BAD1BD0D28.jpeg
    7B3E35D1-983B-4C92-9DC6-24BAD1BD0D28.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 106
Back
Topp