IKM uke 52

Da har jeg begynt å spotte, 6 dager før forventet IKM. Så ser ikke ut til at det klaffet denne runden :sorry: Men da kan vi kose oss i jula og til nyttår, også prøve på søken igjen i Januar :Heartred

Ser dere det jeg ser?? Har testet med noen billige teststrimler fra eBay som har vært helt blenda inntil jeg så en svaaaak strek i går kveld. Lette igjennom alle skap og skuffer og fant 1 babyplan test som jeg tok i dag tidlig. Jeg krysser fingrene for at dette varer:shy:

Vedlegg

• F667A339-B2E4-44A6-B483-C0D60C46F7E3.jpeg
    F667A339-B2E4-44A6-B483-C0D60C46F7E3.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 129
Ser dere det jeg ser?? Har testet med noen billige teststrimler fra eBay som har vært helt blenda inntil jeg så en svaaaak strek i går kveld. Lette igjennom alle skap og skuffer og fant 1 babyplan test som jeg tok i dag tidlig. Jeg krysser fingrene for at dette varer:shy:

Jeg ser!

Ja, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se:nailbiting: meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der:hilarious: og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits:laughing002 alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!

Trenger litt støtte fra min ikm-testegjeng:laughing001

Jeg henger meg på Ikm-testegjengen din, så du kan ikke gi opp nå!!:smiley-bounce012

Jeg har vært inne her og fulgt med ei stund, men ikke skrevet noe..:smiley-angelic002 Vi har prøvd siden april og hatt en MA så er nå på pp2 igjen. Har for første gang testet etter el, er likevel ganske lite optimistisk da jeg har spottet bittelitt 2,4 og 9dpo, så regner ikke med syklusen er stabil etter MAen:smiley-angry017

Ønskespire21- 25år- PP2- B2- EL10.12- IKM24.12

Last edited:
Jeg er 9 DPO ut fra el-tester. Veldig vonde pupper, 6 dager før ikm. Pleier bli ømme et par dager før. Murrer en god del nå også. Så jeg vet ikke! Prøver å la være å bygge opp forhåpninger:oops:
Å jeg er akkurat samme i dag... syns det er superskummelt! Ække helt klar her :hilarious::hilarious::hilarious: blir passe krise om det hat klaffa. Går rundt om er veldig ambivalent i løpet av mnd. Under el er jeg superklar, og når IKM nærmer seg er jeg livrett :D

Jeg ser :)

Jeg ser også!! :happy:

Ja, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se:nailbiting: meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der:hilarious: og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits:laughing002 alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!

Det er passe grusomt!! Kan du klare å holde ut f.eks to dager til? Så når den dagen kommer må du lure deg selv igjen litt? :p Jeg har jo tester nå, så er så enkelt å få testa. Prøve som deg å holde ut! :wideyed:

Jeg ser!

Nå kjenner jeg dagene går veeeldig sakte, og det hjelper ikke på å være alene hjemme med datter og litt vondt i halsen så man burde holde seg unna andre folk, hehe. Har en skikkelig pms-dag, samt mensmurringer, og merker jeg har bygd opp ganske høye forventninger om at det skal gå denne måneden, som er litt tungt. Fremdeles 3/4dager til mens og litt tidlig å ha vondt, synes jeg, men skummelt å håpe også. Jaja - håper dere andre har en god søndag:)

Det er passe grusomt!! Kan du klare å holde ut f.eks to dager til? Så når den dagen kommer må du lure deg selv igjen litt? :p Jeg har jo tester nå, så er så enkelt å få testa. Prøve som deg å holde ut! :wideyed:

I dag skal gå veldig greit. Holder meg opptatt med julevask. Vi får for første gang på 8 år julebesøk til oss. Så har gått GRUNDIG til verks i alle skuffer og skap på kjøkkenet. Vi får kvittet oss med mye slm bare står og samler støv. Så sykt deilig å kvitte seg med ting og tang. Føles 100kg lettere!

Og når besøket vårt kommer på kvelden 22. skal det ogsp gå fint å la være å teste før IKM, for om den er positiv, så tror jeg ikke jeg kan skjule gleden:D

Hold ut:hilarious:
Hvor mange dpo er du?
Jeg skal jammen meg prøve å holde meg lenge jeg også:hilarious:

Så mange som er så flinke å holde seg borte fra testinga!:happy:
Håper jeg også klarer det, men pleier å knekke 9dpo:hilarious:

I dag skal gå veldig greit. Holder meg opptatt med julevask. Vi får for første gang på 8 år julebesøk til oss. Så har gått GRUNDIG til verks i alle skuffer og skap på kjøkkenet. Vi får kvittet oss med mye slm bare står og samler støv. Så sykt deilig å kvitte seg med ting og tang. Føles 100kg lettere!

Og når besøket vårt kommer på kvelden 22. skal det ogsp gå fint å la være å teste før IKM, for om den er positiv, så tror jeg ikke jeg kan skjule gleden:D
Å da har jo du en super plan! Heldig du er :D jeg har ikke samme her, men får besøk til oss julaften. Jeg står bare fritt frem til å teste de kommende dagene uten hinder, særlig fra tirsdag-onsdag :banghead::dead:

Rfsu tidlig strimmel 8-9 dpo! Skyggestrek? Noen som har erfaring med disse testene?:)

Vedlegg

• 2C067D5B-11E9-4E09-80D4-D4C103A18D4E.jpeg
    2C067D5B-11E9-4E09-80D4-D4C103A18D4E.jpeg
    46 KB · Visninger: 100
Jeg testet i dag, men det var rimelig blenda. 8 dpo.

Vedlegg

• 20201220_135628.jpg
    20201220_135628.jpg
    21,1 KB · Visninger: 77
Back
Topp