Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dere det jeg ser?? Har testet med noen billige teststrimler fra eBay som har vært helt blenda inntil jeg så en svaaaak strek i går kveld. Lette igjennom alle skap og skuffer og fant 1 babyplan test som jeg tok i dag tidlig. Jeg krysser fingrene for at dette varer
Ja, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!
Trenger litt støtte fra min ikm-testegjeng
Å jeg er akkurat samme i dag... syns det er superskummelt! Ække helt klar her blir passe krise om det hat klaffa. Går rundt om er veldig ambivalent i løpet av mnd. Under el er jeg superklar, og når IKM nærmer seg er jeg livrettJeg er 9 DPO ut fra el-tester. Veldig vonde pupper, 6 dager før ikm. Pleier bli ømme et par dager før. Murrer en god del nå også. Så jeg vet ikke! Prøver å la være å bygge opp forhåpninger
Jeg serSer dere det jeg ser?? Har testet med noen billige teststrimler fra eBay som har vært helt blenda inntil jeg så en svaaaak strek i går kveld. Lette igjennom alle skap og skuffer og fant 1 babyplan test som jeg tok i dag tidlig. Jeg krysser fingrene for at dette varer
Ser dere det jeg ser?? Har testet med noen billige teststrimler fra eBay som har vært helt blenda inntil jeg så en svaaaak strek i går kveld. Lette igjennom alle skap og skuffer og fant 1 babyplan test som jeg tok i dag tidlig. Jeg krysser fingrene for at dette varer
Det er passe grusomt!! Kan du klare å holde ut f.eks to dager til? Så når den dagen kommer må du lure deg selv igjen litt? Jeg har jo tester nå, så er så enkelt å få testa. Prøve som deg å holde ut!Ja, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!
Det er passe grusomt!! Kan du klare å holde ut f.eks to dager til? Så når den dagen kommer må du lure deg selv igjen litt? Jeg har jo tester nå, så er så enkelt å få testa. Prøve som deg å holde ut!
Hold utJa, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!
10 DPO idag sist begynte jeg å teste på 8, så er allerede mye flinkere til å holde hodet kaldt og vente!Hold ut
Hvor mange dpo er du?
Jeg skal jammen meg prøve å holde meg lenge jeg også
Flink!10 DPO idag sist begynte jeg å teste på 8, så er allerede mye flinkere til å holde hodet kaldt og vente!
Hvor mange er du nå igjen? Kan sikkert lete men...Så mange som er så flinke å holde seg borte fra testinga!
Håper jeg også klarer det, men pleier å knekke 9dpo
Å da har jo du en super plan! Heldig du er jeg har ikke samme her, men får besøk til oss julaften. Jeg står bare fritt frem til å teste de kommende dagene uten hinder, særlig fra tirsdag-onsdagI dag skal gå veldig greit. Holder meg opptatt med julevask. Vi får for første gang på 8 år julebesøk til oss. Så har gått GRUNDIG til verks i alle skuffer og skap på kjøkkenet. Vi får kvittet oss med mye slm bare står og samler støv. Så sykt deilig å kvitte seg med ting og tang. Føles 100kg lettere!
Og når besøket vårt kommer på kvelden 22. skal det ogsp gå fint å la være å teste før IKM, for om den er positiv, så tror jeg ikke jeg kan skjule gleden
Jeg er 7dpo,så det er meningsløst for min del å starte testing enda. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått positivt 9dpo.Hvor mange er du nå igjen? Kan sikkert lete men...