IKM uke 52

Eg følte meg mykje freshere med nummer to, men har lurt på om det var fordi eg gjekk gravid vår/sommer, og ikkje høst/vinter som med første. Har blitt meir kvalm for kvart svangerskap, tredjemann var skikkelig kjipt! Tenk viss eg kunne sleppe kvalme denne gang, da:p Tidlige symptomer har variert litt, trur eg. Med førstemann hadde eg skikkelig mensmurringer før positiv test, denne gang har eg hatt lite av det.

Vi prøver på nummer tre, håper virkelig ikle den overgår nummer to i kjiphet altså. Trodde første var kjip, ble slått i bakken av nr to. Går likevel for en til

Jeg som kaaaaanskje fikk muuuligens bittesmå tegn til strek i dag tidlig, har såklart tatt to tester til i dag. De var ganske negative.. 7 dpo, det er jo litt tullete.
Og i deler av dagen, og spesielt ettermiddag/kveld har jeg hatt samme smerter som el-smerter, nesten så jeg tok smertestillende. Håper jaggu det er et tegn altså! Bedret seg etter varm dusj og legge seg ned, det blir spennende med ny tidligtest i morgen.

Hvor mange dpo er dere nå jenter? Jeg er 6dpo i dag, så er noen dager igjen før det er vits i å teste.
Dette er første pp hvor jeg ikke har et lass med g.tester liggende klart. :hilarious:Tror jeg har to, så jeg må holde meg til 9dpo ihvertfall :hilarious:

Jeg er 9 DPO ut fra el-tester. Veldig vonde pupper, 6 dager før ikm. Pleier bli ømme et par dager før. Murrer en god del nå også. Så jeg vet ikke! Prøver å la være å bygge opp forhåpninger:oops:

Hei alle!

Spennende jul vi går inn i:)

Min EL og således IKM er noe uviss pga syklustull etter SA 3.november:( Første menstruasjon/blødning etter SA-blødningen kom 29.11 og det er den eg har beregnet utfra

Phis - 31 år - PP3 - B1 - EL 13.12(?) - IKM 27.12

Jeg skjønner ingenting nå. Jeg har fremdeles litt lyserosa blod når jeg tørker meg og en del menssmerter.
I går kveld tok jeg en digital fordi jeg nesten bare har det igjen nå. Og der fikk jeg 1-2. Så tok jeg en nå også for å se om strekene inni den øker, siden jeg ikke har noe annet å sammenligne med ( selv om man kanskje ikke skal gjøre det :p) og da fikk jeg 2-3:wideyed: Er 12 dpo.

Men syns fremdeles det er litt skummelt at jeg blør :(

Legger ved babyplan også, var den siste jeg hadde.
Litt sent nå siden det er helg, men hadde gått til legen på mandag asap og skaffet progesteron som støtte, just in case. Ellers er det ikke unormalt å blø litt i begynnelsen. ;) Lykke til!

Vet ikke om jeg syns testen har blitt så mye sterkere siden fredag.. Nederste fra i dag. Hater de første ukene når risikoen for å miste er størst :(

Vedlegg

• IMG_20201218_134138.jpg
    IMG_20201218_134138.jpg
    26,3 KB · Visninger: 101
  • IMG_20201220_075208.jpg
    IMG_20201220_075208.jpg
    38,7 KB · Visninger: 97
Da kom TR her :sorry: men nå gleder jeg meg til å kunne kose meg med vin i julen og så komme i gang med søskenforsøk :joyful:
Håper det kommer maaaaange positive tester her i neste uke.
Siter meg gjerne hvis jeg skal sette dere på gravid eller TR, så jeg ikke glemmer noen :joyful:

Masse lykke til alle sammen :woot:

Vet ikke om jeg syns testen har blitt så mye sterkere siden fredag.. Nederste fra i dag. Hater de første ukene når risikoen for å miste er størst :(

synes det ser helt flott ut! Er i alle fall doblet i styrke:) hvor mange dpo er du i dag?

7dpo,nærmer seg testing.. Så bør jeg være realistisk denne pp, men neida, hjernen min går på høygir og er klar til testing:hilarious:
Det er jammen ikke rart at fallhøyden er like stor hver pp..... Skal uansett ikke teste enda, siden jeg bare har liggende et par tester.:hilarious:

13 dpo, to dager til ikm ca. Når skal temperaturen droppe før mensen kommer?

Ja, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se:nailbiting: meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der:hilarious: og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits:laughing002 alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!

Trenger litt støtte fra min ikm-testegjeng:laughing001

Ja, altså. I dag er første dagen jeg har hatt veldig lyst å ta en test for å se:nailbiting: meeeen heldigvis var lillebror med meg på badet, så kunne ikke akkurat gjøre det npr han var der:hilarious: og nå drikker jeg masse masse så det ikke skal være noe vits:laughing002 alt for å holde meg til planen min! Wæææææ, jeg som syntes det hadde gått relativt smertefritt å vente helt fram til nå!

Trenger litt støtte fra min ikm-testegjeng:laughing001

Hold ut! Det er ikke mange dager igjen! :cool: Dette klarer vi!

Ja skikkelig vanskelig å la være når man ser at folk begynner å få positive tester så tidlig når man har bestemt seg for å vente med testing. Man vil vite om seg selv og liksom! Littegran nervøs om det skulle klaffet denne gang og, for var på julaften jeg testa positivt første gang, og ble til min førstefødte. Det vil si at jeg får ca lik termin, og litt risiko for at de får samme bursdag:hilarious:

Jeg luuuuuurer på...at dersom jeg tester positivt på 1. juledag, så begynte jeg å tenke hmmm, kanskje jeg venter til nyttårsaften med å si noe til samboer. Ved midnatt, under fyrverkeri!;) har aldri gjort noe stort ut av det, så hadde vært litt gøyere enn å løpe inn til han tidlig på morran mens han sover, riste han våken og si "ser du denne streken her?!?!" Ikke så lett å se en svaaaak svak strek med trøtte øyne!:hilarious:

Åå, så koselig! Skulle gjerne gjort det samme om eg får positiv test, men tror mannen hadde ant ugler i mosen om jeg plutselig holdt meg unna alkoen

CD 5 i dag; og idag begynte jeg med EL test. Så og si ikke utslag, men forrige gang missa jeg toppen og da begynte jeg på CD9. Skal fange den den gangen;) Vet ikke om det er så viktig å vite når den er, vi pleier å kjøre annenhverdag-taktikken uansett:joyful: Men da blir det lettere å vite når jeg kan forvente IKM/TR i det minste. Lykke til alle sammen!

Hva betyr CD?

Back
Topp