IKM uke 52

Siden det fortsatt kommer litt blod når jeg tørker meg så tester jeg for å se om det er noe økning. Og jeg føler at den i kveld er litt sterkere enn den i dag tidlig. Hva tenker dere?
Øverste i dag tidlig og nederste nå i kveld.
Synes den ser sterkere ut jeg! :happy:

Siden det fortsatt kommer litt blod når jeg tørker meg så tester jeg for å se om det er noe økning. Og jeg føler at den i kveld er litt sterkere enn den i dag tidlig. Hva tenker dere?

syns den så sterkere ut :Heartred:Heartred

Synes også den nederste ser sterkere ut:happy:

Jeg tar progresteron nå, og er mye øm i magen og har mye ubehag. Ikke kjent dette før, men så har jeg også lavt progresteron selv. Så.kanskje det er symptomer på at progresteron øker, noe det skal etter eggløsning

mange dpo er du?

Hvor mange dpo er dere nå jenter? Jeg er 6dpo i dag, så er noen dager igjen før det er vits i å teste.
Dette er første pp hvor jeg ikke har et lass med g.tester liggende klart. :hilarious:Tror jeg har to, så jeg må holde meg til 9dpo ihvertfall :hilarious:

Hvor mange dpo er dere nå jenter? Jeg er 6dpo i dag, så er noen dager igjen før det er vits i å teste.
Dette er første pp hvor jeg ikke har et lass med g.tester liggende klart. :hilarious:Tror jeg har to, så jeg må holde meg til 9dpo ihvertfall :hilarious:
12 dpo, og venter bare på at tr skal komme :)

Jeg tror murringer er smittsomt, jeg :wacky: Nå har jeg det også.

Og jeg som lovte at jeg ikke skulle lete etter symptomer. Spesielt siden jeg hadde null symptomer sist jeg var gravid :rolleyes:

Kun av nysgjerrighet og for å få tiden til å gå: Dere som har vært gravide flere ganger, hvordan skilte svangerskapene seg fra hverandre? Eller var det likt?
Eg følte meg mykje freshere med nummer to, men har lurt på om det var fordi eg gjekk gravid vår/sommer, og ikkje høst/vinter som med første. Har blitt meir kvalm for kvart svangerskap, tredjemann var skikkelig kjipt! Tenk viss eg kunne sleppe kvalme denne gang, da:p Tidlige symptomer har variert litt, trur eg. Med førstemann hadde eg skikkelig mensmurringer før positiv test, denne gang har eg hatt lite av det.

6 eller 8 dpo. 8 etter normal syklus, 6 etter tolking av tegn. Tok ikke el-tester. 6 dager til IKM :nailbiting:

Jeg måtte teste ut en EL test nå, 12 dpo bare på gøy :hilarious: Testetrangen er der for fullt :p så teit egentlig :oops:
Men gøy å se.
Kanskje eg må gjere det samme:hilarious: Har berre ein test igjen, og planlegger å overraske mannen med positiv test på julekvelden, så tenkte å vente litt med å ta den så den skal være så sterk som mulig:joyful:

Syns den nederste ser litt sterkere ut, ja. Du er jo absolutt gravid:Heartred:Heartred

12 dpo her, og positive tester i dag:love7 Ikkje lett å holde seg, men egentlig like greit å ikkje ha så mange liggende, da det ofte skaper forvirring om ein tester tidlig.. ;) Lykke til når du skal teste, håper det blir baby:Heartred

12 dpo her, og positive tester i dag:love7 Ikkje lett å holde seg, men egentlig like greit å ikkje ha så mange liggende, da det ofte skaper forvirring om ein tester tidlig.. ;) Lykke til når du skal teste, håper det blir baby:Heartred
Gratulerer med positive tester :love7
Helt sant,jeg skal spare på testene jeg har så lenge jeg klarer:happy:

Takk for det! :happy:

Jeg synes også jeg ser stigende!

7 i dag

Back
Topp