God morgen!
Jeg henger mest innpå assistert, har fått for meg at jeg egentlig ikke hører til her inne siden dette forsøket er assistert befruktning og ikke "naturlig" Men nå lurer jeg på en ting og håper dere kloke damer har noen svar!
Er det noen av dere som har fått murringer og menslignende smerter i dpo-land, men som likevel var gravid? Jeg er 6 dpo i dag, inseminering for 6 dager siden. I går hadde jeg relativt sterke murringer og det jeg oppfatter som menssmerter i livmora. Stakk også skikkelig i lysken. I går var det 9 dager igjen til mensen.
Jeg bruker å få tidlige menssmerter, og den ene gangen jeg har vært gravid fikk jeg ikke disse smertene før forventet mensen. Så jeg ble litt motløs i går Så jeg lurer bare på om det er noen som har kjent mye murringer, men likevel var gravid? Prøver å holde motet oppe, men det er ikke alltid så lett!
Styrkeklem til de som trenger ❤
Hei, jeg hadde ikke bare murringer med sterke menssmerter/kramper (også kombinert med luftsmerter) første gang jeg var gravid. Smertene for min del var så sterke at jeg dro på legevakt, men det var ikke exu. De sterkeste smertene kom på nattmorgenen og så kunne det murre utover dagen, fikk også kramper etter sex/orgasme osv. Tror verken startet sånn 7-8 dpo hos meg og varte til uke 5.
Ønsker deg lykke til og håper det er spire på gang