IKM uke 52

Takk :Heartred

Håper det bare er uskyldig men har en dårlig følelse, har ikke noe positiv opplevelse med blødning tidligere :(

Men kan det hende så fort, fra ganske positiv test til plutselig ikke.
Fikk gravid på clearblue monitoren i dag og en ganske så sterk strek på clearblue i 13 tiden. Også plutselig nå så kommer det lyserosa på papiret :(
Legger med bilder av testen.

Det kan jo være så mangt. Jeg hadde mye blødninger siste svangerskap, men lille kom! Krysser fingrene for deg!

Testetrangen er stor, og blir jo bare enda større når man ser andre som får positive tester :wtf:
Er bare 8 dpo.....
Vanligvis må jeg på do å tisse ca hver andre time. Drikker mye vann, men nå har jeg ikke tissa siden klokka fire og har kun drukket en kopp kaffe en liten halvtime etter det. Spørs om det ikke ryker en test neste gang naturen kaller :rolleyes:

Det kan jo være så mangt. Jeg hadde mye blødninger siste svangerskap, men lille kom! Krysser fingrene for deg!

Takk :Heartred Gikk litt i kjelleren nå men får bare vente å se. Har selvfølgelig nesten ingen tester igjen, typisk at det er helg også nå. Prøver å holde meg mange timer nå for å ta en ny test. Så får jeg se hvordan den er. Ikke kommet noe mer ennå men har ikke vært å tisset, kun tørket meg for å sjekke. Så får se når jeg skal ta en test om det kommer noe da. Nervepirrende dette :wtf:

Hehe, det er jaggu ikke lett skal jeg si deg :wacky: Men så hjelper det at det ikke er tidligtester i hus, har kun vanlige tester fra babyplan. Men tenker jeg stikker innom apoteket og kjøper en tidligtest litt senere i dag, så jeg kan ta den i morgen også. Dumt om jeg ikke får noe på den vanlige testen og jeg sitter og lurer på om jeg hadde fått noe på en tidligtest :rolleyes:
MEN når det er sagt, så er jo sjansene våre nok så liten mtp historikken vår. Så prøver å ikke få så altfor mye forhåpninger...

Blir spennende å se hvordan dine streker utvikler seg. Når jeg ble gravid med første (også IVF) fikk jeg aldri helt negative tester :joyful: testet ut Ovitrelle fra 5 dpo og fra 8 dpo på kvelden ble streken sterkere igjen.

haha, da forstår eg ja, men helt sant. Har selv bare hatt vanlige tester, men aldri klart å unngå å kjøpe billig tester når jeg kommer til Dpo 8, og føler på meg alle mulige symptomer :p Aha forstår.. men alltid en sjangse ☺️ ja har forstått deg sånn at dere skal kanskje gjøre FER i januar vist det ikke går selv ?

Ja syns det er litt gøy å teste, så skal oppdatere fremover !

Takk :Heartred Gikk litt i kjelleren nå men får bare vente å se. Har selvfølgelig nesten ingen tester igjen, typisk at det er helg også nå. Prøver å holde meg mange timer nå for å ta en ny test. Så får jeg se hvordan den er. Ikke kommet noe mer ennå men har ikke vært å tisset, kun tørket meg for å sjekke. Så får se når jeg skal ta en test om det kommer noe da. Nervepirrende dette :wtf:

Forhåpentligvis helt uskyldig :Heartred Jeg hadde nok prøvd å la være å teste før om en uke og da digitalt - for å slippe så mange bekymringer på grunn av streker :Heartred

Litt direkte spørsmål, men det er jo ikke sånn at noen her inne ikke vet hva jeg snakker om :hilarious: Så altså, er det vanlig mellom el og ikm å få mensmurring/kramper i magen etter orgasme? Bare opplevd det én gang før, og da var jeg gravid. Men testen i dag var jo blenda :shifty:

Hei! Har snoket rundt her nå en stund, men kjente behovet for å «vise meg» her også. Merker det er såå godt å «ta del» i andre sin prøving og se folk som heier på hverandre - og lese om andre som gjerne sitter med samme følelsene som en selv. Selv er jeg nå 8dpo (tror jeg, minimum 7), og tok første testen i kveld. Helt blenda - såklart. Tungt å gå å vente, og håpe veldig. Har et barn født i 2016, men den gang fikk jeg først en negativ test og så en positiv en uke etter - og det plager meg at jeg ikke vet/husker hvor mange dpo jeg var den gang, selv om jeg tror jeg var godt over IKM. Jaja - nå ble det mye fra meg. Ville bare si hei, og at det har vært veldig godt å kunne følge med her, når ventinga er litt tung. IKM uke 52 jeg også.

Hei! Har snoket rundt her nå en stund, men kjente behovet for å «vise meg» her også. Merker det er såå godt å «ta del» i andre sin prøving og se folk som heier på hverandre - og lese om andre som gjerne sitter med samme følelsene som en selv. Selv er jeg nå 8dpo (tror jeg, minimum 7), og tok første testen i kveld. Helt blenda - såklart. Tungt å gå å vente, og håpe veldig. Har et barn født i 2016, men den gang fikk jeg først en negativ test og så en positiv en uke etter - og det plager meg at jeg ikke vet/husker hvor mange dpo jeg var den gang, selv om jeg tror jeg var godt over IKM. Jaja - nå ble det mye fra meg. Ville bare si hei, og at det har vært veldig godt å kunne følge med her, når ventinga er litt tung. IKM uke 52 jeg også.
Jeg har også en i 2016 (og ei i 2019) og hadde også blendatester - så sent som 12 dpo tror jeg! Og plutselig positive etter IKM. Sikkert stor forskjell fra person til person hvor fort man lager gravidhormonet :) jeg er tydeligvis en person som får positive streker sent i alle fall :p

Godt å høre vi er flere:) Syns jo å huske at første gang jeg testet negativt var pga uteblitt mens - men graviditeten var ikke planlagt og jeg kunne ikke så mye om testing så klarer ikke å huske. Og så vet jeg ikke om det kan være forskjellig fra gang til gang, eller om «én gang treg hcg» betyr «alltid treg hcg».. :)

Jeg har også en i 2016 (og ei i 2019) og hadde også blendatester - så sent som 12 dpo tror jeg! Og plutselig positive etter IKM. Sikkert stor forskjell fra person til person hvor fort man lager gravidhormonet :) jeg er tydeligvis en person som får positive streker sent i alle fall :p
Svaret over her skulle egentlig komme til denne - men som sagt litt ny på denne skrivingen :)

Så hyggelig at du vil henge med oss :joyful: skriv deg gjerne opp som beskrevet i første innlegg her i gruppen, så legger jeg deg til i listen over alle oss prøvere i uke 52 :) krysser fingrene for at testene blir positive snart :woot:

Litt direkte spørsmål, men det er jo ikke sånn at noen her inne ikke vet hva jeg snakker om :hilarious: Så altså, er det vanlig mellom el og ikm å få mensmurring/kramper i magen etter orgasme? Bare opplevd det én gang før, og da var jeg gravid. Men testen i dag var jo blenda :shifty:
Hvis jeg har hatt ‘kraftig’ orgasme(hvis det er lov å rangere orgasme i flere grader :D) så kan jeg få en krampe-lignende følelse i livmor etter på. Men hvis du ikke er vandt med det, så kan det jo kanskje være et tegn/symptom ;)

Last edited:
haha, da forstår eg ja, men helt sant. Har selv bare hatt vanlige tester, men aldri klart å unngå å kjøpe billig tester når jeg kommer til Dpo 8, og føler på meg alle mulige symptomer :p Aha forstår.. men alltid en sjangse ☺️ ja har forstått deg sånn at dere skal kanskje gjøre FER i januar vist det ikke går selv ?

Ja syns det er litt gøy å teste, så skal oppdatere fremover !
Stemmer det. Hvis TR dukker opp i neste uke, så begynner jeg på Progynova. Så neste pp blir evt. FER på riksen :woot:

Er det første søskenforsøk dere holder på med?
Du må absolutt oppdatere her hvordan testingen går fremover :D

I

Hvis jeg har hatt ‘kraftig’ orgasme(hvis det er lov å rangere orgasme i flere grader :D) så kan jeg få en krampe-lignende følelse i livmor etter på. Men hvis du ikke er vandt med det, så kan det jo kanskje være et tegn/symptom ;)

Hehe nei har det vanligvis aldri, uavhengig av graden av gleden :hilarious::hilarious: Men ved første graviditet så var jeg så sensitiv at jeg våknet om natta av orgasme av seg selv og fikk noen smertefulle kramper etterpå. Hendte jeg sov dårlig for var redd det skulle skje igjen :eek: Får teste på nytt i morgen :D

Hei jeg våkna nå kjempe kvalm of smerter nederst i magen kan det være at dem fester seg nå eller kan det være jeg reagerte på tacoen

Babyplan early og vanlig strimmel 12 dpo. Kan det virkelig være??:facepalm: Strekene er meir rosa enn på bildene.

Vedlegg

• IMG_20201219_014221.jpg
    IMG_20201219_014221.jpg
    37,1 KB · Visninger: 101
  • IMG_20201219_014132.jpg
    IMG_20201219_014132.jpg
    28,7 KB · Visninger: 101
  • IMG_20201219_014639.jpg
    IMG_20201219_014639.jpg
    38,9 KB · Visninger: 103
Back
Topp