IKM uke 52

Det stemmer. Men den øverste er fra i dag, som er tidlig test så da burde den vært sterkere føler jeg :( den skal jo være mer sensitiv.

sniker litt her, men de sier jo at det er dårligere fargestoff på tidligtestene enn de vanlige på 25 mlu, ulogisk nok, så ikke sikkert det er grunn til bekymring :)

Jeg har begynt å få litt lyserosa blod nå når jeg tørker meg så da regner jeg med det ikke gikk denne gangen :(
Syns det var vært litt rart denne gangen for sist jeg var gravid så var jeg veldig øm i magen og mye stikninger men det har jeg ikke hatt så mye denne gangen. Bortsett fra nå når jeg begynte å blø litt. Så regner med at det ikke går bra :( Nå har jeg menssmerter.

Klarte ikke å vente til i morgen... men det var kanskje like greit, så slipper jeg å gå rundt og håpe. Blenda :shifty:
20201218_145447.jpg

Tok disse i dag tidlig. Vanlig 25 ml/u, 11dpo og 4 dager til IKM. Tok de fordi jeg har fått samme type rare kvalmen som jeg fikk sist jeg var gravid. En sånn "klump i halsen" følelse :nailbiting: Bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se?
Jeg kan skimte noe der. Om det er skygge eller ikke, vet jeg ikke. Men det er "noe";)

Jeg har begynt å få litt lyserosa blod nå når jeg tørker meg så da regner jeg med det ikke gikk denne gangen :(
Syns det var vært litt rart denne gangen for sist jeg var gravid så var jeg veldig øm i magen og mye stikninger men det har jeg ikke hatt så mye denne gangen. Bortsett fra nå når jeg begynte å blø litt. Så regner med at det ikke går bra :( Nå har jeg menssmerter.
Åh nei... håper blødningen er uskyldig og at spiren klamrer seg godt fast der inne!!! :Heartred

6 dpo, negativ her i dag, men tar ikke det så tungt, er jo veldig tidlig.. :)

God morgen! Jeg våkner i dag med noe smerter jeg tror og håper er stikkninger i livmor. Er 6 DPO i dag, så tenker kanskje festesmerter kan være en årsak? Krysser fingrene for at det kan være det :angelic: Har aldri fått en positiv graviditetstest, så ønsker meg sånn en til jul :shy:

Åh jeg fikk festesmerter forrige pp, dæven så det stakk i siden! Håper din holder seg der! :)

Tusen takk alle sammen :love7 Det hjelper veldig å lese hva dere skriver :Heartred
Veldig dumt at babyplan tidlig test er svakere enn vanlig test og at flere har opplevd det :meh: kommer ikke til å bruke de igjen.

Jeg måtte selvfølgelig ta en vanlig test igjen nå siden jeg ble litt stresset over den tidlig testen og nå er streken sterkere syns jeg :D Så da tror jeg at jeg skal prøve å slappe litt mer av, selv om det ikke alltid er like lett :p

Kjempefin den testen der. Og, det er vel en del årsaker til ulike tester, både konsentrert urin, tid på døgnet mm, på hva som gjør at det leses av godt eller ikke og setter hcg-spor. Du er gravid! HCG må få tid til å styrke seg i kroppen :)

Tok disse i dag tidlig. Vanlig 25 ml/u, 11dpo og 4 dager til IKM. Tok de fordi jeg har fått samme type rare kvalmen som jeg fikk sist jeg var gravid. En sånn "klump i halsen" følelse :nailbiting: Bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se?

Jeg synes jeg skimter noe såvidt, men det er ikke lett å avgjøre..

Gratulerer til alle med positiv test, og det allerede før ikm uka vår har startet! :smiley-bounce016

Jeg håper tr kommer snart så vi kan starte med pp2. Fikk babyplan testene i dag, og to blendahvite tidligtester :meh: Jaja, er egentlig ikke skuffa. Har forberedt meg på at denne runden ikke går riktig vei :)

Åh, det var trist lesing. Håper det bare er noen uskyldige dråper, og ikke tr som er på vei :smiley-angelic001 Sender deg en god klem :Heartred

Åh nei... håper blødningen er uskyldig og at spiren klamrer seg godt fast der inne!!! :Heartred
Åh, det var trist lesing. Håper det bare er noen uskyldige dråper, og ikke tr som er på vei :smiley-angelic001 Sender deg en god klem :Heartred

Takk :Heartred

Håper det bare er uskyldig men har en dårlig følelse, har ikke noe positiv opplevelse med blødning tidligere :(

Men kan det hende så fort, fra ganske positiv test til plutselig ikke.
Fikk gravid på clearblue monitoren i dag og en ganske så sterk strek på clearblue i 13 tiden. Også plutselig nå så kommer det lyserosa på papiret :(
Legger med bilder av testen.

Vedlegg

• F64324E5-CB5A-4ED3-8B9B-DCCC037111DA.jpeg
    F64324E5-CB5A-4ED3-8B9B-DCCC037111DA.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 66
  • 79358960-96D5-414F-9FDF-C4F0652B5E3F.jpeg
    79358960-96D5-414F-9FDF-C4F0652B5E3F.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 59
8DPO, første dagen uten et eneste symptom som peker mot TR eller graviditet. Egentlig like greit.
Spottingen jeg har fått 7 og 9 DPO de siste to syklusene har heller ikke begynt ennå. Kanskje jeg i det miste får en lengre LF denne gangen?:rolleyes:
Noen som har vært gravide før som ikke har fått symptomer tidlig?
Vært gravid 3 ganger, har aldri hatt et eneste symptom......

Back
Topp