Tusen takk Håper den klamrer seg fast og at du også får positiv, så vi kommer i samme termingruppe igjenÅåå! Så gøy! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Håper den klamrer seg fast og at du også får positiv, så vi kommer i samme termingruppe igjenÅåå! Så gøy! Gratulerer
Hvis jeg forsetter å ha mikrosykluser kanskje jeg rekker slutten av septembergruppaTusen takk Håper den klamrer seg fast og at du også får positiv, så vi kommer i samme termingruppe igjen
Det stemmer. Men den øverste er fra i dag, som er tidlig test så da burde den vært sterkere føler jeg den skal jo være mer sensitiv.
Ja, blir mange septembersjanser daHvis jeg forsetter å ha mikrosykluser kanskje jeg rekker slutten av septembergruppa
Jeg kan skimte noe der. Om det er skygge eller ikke, vet jeg ikke. Men det er "noe"Tok disse i dag tidlig. Vanlig 25 ml/u, 11dpo og 4 dager til IKM. Tok de fordi jeg har fått samme type rare kvalmen som jeg fikk sist jeg var gravid. En sånn "klump i halsen" følelse Bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se?
Åh nei... håper blødningen er uskyldig og at spiren klamrer seg godt fast der inne!!!Jeg har begynt å få litt lyserosa blod nå når jeg tørker meg så da regner jeg med det ikke gikk denne gangen
Syns det var vært litt rart denne gangen for sist jeg var gravid så var jeg veldig øm i magen og mye stikninger men det har jeg ikke hatt så mye denne gangen. Bortsett fra nå når jeg begynte å blø litt. Så regner med at det ikke går bra Nå har jeg menssmerter.
God morgen! Jeg våkner i dag med noe smerter jeg tror og håper er stikkninger i livmor. Er 6 DPO i dag, så tenker kanskje festesmerter kan være en årsak? Krysser fingrene for at det kan være det Har aldri fått en positiv graviditetstest, så ønsker meg sånn en til jul
Og testingen fortsetter her Tok en vanlig clearblue
Tusen takk alle sammen Det hjelper veldig å lese hva dere skriver
Veldig dumt at babyplan tidlig test er svakere enn vanlig test og at flere har opplevd det kommer ikke til å bruke de igjen.
Jeg måtte selvfølgelig ta en vanlig test igjen nå siden jeg ble litt stresset over den tidlig testen og nå er streken sterkere syns jeg Så da tror jeg at jeg skal prøve å slappe litt mer av, selv om det ikke alltid er like lett
Tok disse i dag tidlig. Vanlig 25 ml/u, 11dpo og 4 dager til IKM. Tok de fordi jeg har fått samme type rare kvalmen som jeg fikk sist jeg var gravid. En sånn "klump i halsen" følelse Bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se?
Åh, det var trist lesing. Håper det bare er noen uskyldige dråper, og ikke tr som er på vei Sender deg en god klemJeg har begynt å få litt lyserosa blod nå når jeg tørker meg så da regner jeg med det ikke gikk denne gangen
Syns det var vært litt rart denne gangen for sist jeg var gravid så var jeg veldig øm i magen og mye stikninger men det har jeg ikke hatt så mye denne gangen. Bortsett fra nå når jeg begynte å blø litt. Så regner med at det ikke går bra Nå har jeg menssmerter.
Åh nei... håper blødningen er uskyldig og at spiren klamrer seg godt fast der inne!!!
Åh, det var trist lesing. Håper det bare er noen uskyldige dråper, og ikke tr som er på vei Sender deg en god klem
Jeg serHar mørknet bildet litt i håp om at det jeg syntes å skimte skal bli synlig. Er det i det hele tatt mulig å se noe? Bare vær ærlig altså er det nix nada å se, så er det nix nada Vis vedlegget 343819
Vært gravid 3 ganger, har aldri hatt et eneste symptom......8DPO, første dagen uten et eneste symptom som peker mot TR eller graviditet. Egentlig like greit.
Spottingen jeg har fått 7 og 9 DPO de siste to syklusene har heller ikke begynt ennå. Kanskje jeg i det miste får en lengre LF denne gangen?
Noen som har vært gravide før som ikke har fått symptomer tidlig?
Gratulerer!!Den var positiv ja Har heller aldri fått skyggestreker