IKM uke 52

Er mange som har sagt at de slår ut mer på vanlig fra babyplan enn på de tidlige. Såpass mange sier det, at jeg lurer på om de er merket feil:hilarious:
Jeg har testet med telano sine, og erfarte akkurat det samme. Syntes vanlig 25mlu hadde bedre sensitivitet enn tidligtestene. Så tror ikke jeg kommer til å kjøpe tidligtester igjen. Er bare til forvirring om man har begge typer i hus:wtf:

Tok disse i dag tidlig. Vanlig 25 ml/u, 11dpo og 4 dager til IKM. Tok de fordi jeg har fått samme type rare kvalmen som jeg fikk sist jeg var gravid. En sånn "klump i halsen" følelse :nailbiting: Bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se?

Vedlegg

• IMG_20201218_072713.jpg
    IMG_20201218_072713.jpg
    11 KB · Visninger: 127
Last edited:
Tok disse i dag tidlig. Vanlig 25 ml/u, 11dpo og 4 dager til IKM. Tok de fordi jeg har fått samme type rare kvalmen som jeg fikk sist jeg var gravid. En sånn "klump i halsen" følelse :nailbiting: Bare jeg som ser noe fordi jeg ønsker å se?

Skimter jeg en skyggestrek eller en svak strek der tro? :p

Skimter jeg en skyggestrek eller en svak strek der tro? :p

Jeg aner ikke :hilarious: Det vil jo uansett være skikkelig svakt siden det ikke er en tidligtest og jeg bare er 11 dpo. Men kan jo være Babyplan har skyggestreker. Hvorfor tok jeg test... :wacky:

Hm.. blir ikke helt klok på denne blødningen. Det er flere ting som ikke helt gir mening. Jeg har aldri hatt så kort syklus som dette før så det i seg selv er rart. Var veldig sikker på EL for snart en uke siden (ikke testet eller tempet men ellers stemmer alt), men det kan jo såklart ha vært feiltolkning. I går var blødningen helt til å forveksle med vanlig mensen og jeg trengte tamponger gjennom hele dagen som en vanlig mensendag. Nå har det derimot stoppet nesten opp igjen og dag 2 pleier å være toppen vanligvis når jeg har mensen. Så det er for lite i ift vanlig mensen, for mye ift festeblødning og for tidlig ift misting av noe påbegynt :hilarious: forholder meg rolig på TR inntil videre men mulig jeg blåser av en test om en ukes tid om det ikke ble noe mer blødning enn dette. Men holder fremdeles en knapp på at det er nærmest å anta en litt fucka mensen

Jeg ser de i alle fall :happy:

Jeg aner ikke :hilarious: Det vil jo uansett være skikkelig svakt siden det ikke er en tidligtest og jeg bare er 11 dpo. Men kan jo være Babyplan har skyggestreker. Hvorfor tok jeg test... :wacky:

Synes den er vanskelig å tolke. Kanskje ta en ny test i morra? :D

(derfor jeg venter. Ville blitt gal av å tolke :nailbiting:)

Synes den er vanskelig å tolke. Kanskje ta en ny test i morra? :D

(derfor jeg venter. Ville blitt gal av å tolke :nailbiting:)
Pleier å være flink på å vente selv, selv om det er vanskelig. Men så kom den kvalmfølelsen som jeg ikke har hatt siden jeg var gravid og da klarte jeg ikke :nailbiting: Blir ny test i morgen eller søndag morgen. Hcg dobler seg vel annenhver dag? :angelic:

Sprakk med en gang :hilarious: Kan skyggestrek være så tydelig? Lyst til å ta en digital, men redd for at jeg er litt for ivrig her nå..

Vil kjemisk slå ut på test med 25 ml/u eller kun tidligtest?

Vedlegg

• IMG_20201218_134122.jpg
    IMG_20201218_134122.jpg
    25,6 KB · Visninger: 109
  • IMG_20201218_134148.jpg
    IMG_20201218_134148.jpg
    26,4 KB · Visninger: 117
Sprakk med en gang :hilarious: Kan skyggestrek være så tydelig? Lyst til å ta en digital, men redd for at jeg er litt for ivrig her nå..

Hadde det vært mine ville jeg sagt at de er positive men har aldri fått skyggestreker eller andre lurestreker selv. De er da rosa? Skal ikke gi falske forhåpninger, men jeg synes i alle fall de er positive :)

Hadde det vært mine ville jeg sagt at de er positive men har aldri fått skyggestreker eller andre lurestreker selv. De er da rosa? Skal ikke gi falske forhåpninger, men jeg synes i alle fall de er positive :)

Den var positiv ja :angelic: Har heller aldri fått skyggestreker ❤️

Vedlegg

• IMG_20201218_135850.jpg
    IMG_20201218_135850.jpg
    28,1 KB · Visninger: 103
Pleier å være flink på å vente selv, selv om det er vanskelig. Men så kom den kvalmfølelsen som jeg ikke har hatt siden jeg var gravid og da klarte jeg ikke :nailbiting: Blir ny test i morgen eller søndag morgen. Hcg dobler seg vel annenhver dag? :angelic:

Det skjønner jeg godt! Ja, tommelfingerregelen er at hcg dobler seg hver 48. time :) Du har sikkert skrevet det, men hvor mange dpo er du?

Dette ser ut som babystrek i mine øyne!

Så gøy med babystreker!
Jeg har aldri fått skygger på testene jeg har tatt. Har fått svake streker som har blitt sterkere etter hvert. Når jeg har hatt kjemisk har ikke strekene mine blitt sterkere, men holdt deg stabilt svake:hilarious:

Krysser fingrene for dere med positive tester :happy:

Jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg til Ikm, men jeg håper det... Syntes det er pyton å få forhåpninger før Ikm for så å få mensen.... Meeeen nå får vi se da... Har aldri klart å holde meg fra testinga før:hilarious: 5dpo i dag

Back
Topp