IKM uke 52

Jeg lurer faktisk på om ikke det er den jeg har ventende i skuffen på badet! Kjøpte en CB tidlig test forrige PP som jeg skulle bruke til et bilde for en evt graviditetsannonse :D den trengte jeg ikke forrige PP siden jeg fikk mensen, så den ligger der og venter på en antydning til strek på en strimmel etter hvert! Har en tidkig steimmel, og en CB tidlig.

Sååååå nå kan 1. juledag bare komme!

Krysser fingrene for strek :D Føler clearblue er den som har visst sterkest strek på meg så liker den :D

Og testingen fortsetter her :p Tok en vanlig clearblue :)

Vedlegg

• 8E350C6F-FCFD-4D83-9287-0A3FDEFA458E.jpeg
    8E350C6F-FCFD-4D83-9287-0A3FDEFA458E.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 80
og på kveldens test er det ingen strek i det hele tatt o_O kan ikke forstå helt hva som har skjedd her. Er det lurestreker? Hadde jeg vært rundt 12dpo nå hadde jeg tenkt kjemisk, men i følge mine beregninger er jeg bare ca 3 dpo, så det er jo egentlig ingenting som stemmer her :oops:
Så rart... Hadde virkelig trua. Du fikk jo strek på mer enn en test? :confused: Krysser virkelig fingrene for at det tar seg opp igjen!

:hilarious:

blir ei egen boble i disse dager :hilarious::hilarious: Huff måtte faktisk kikke i almanakken min, er visst helt på bærtur både på uke og dager. Fredag i morgen gitt :eek::hilarious: Og attpåtil temper jeg og burde vite bedre:woot::hilarious::hilarious::wideyed::hilarious:

jeg og sliter med dagene prøver og fylle dagen med et eller annet. Glemte at venninna mi skal sove her til helgen

jeg og sliter med dagene prøver og fylle dagen med et eller annet. Glemte at venninna mi skal sove her til helgen

Da kan hun sikkert avlede litt :D:D høres koselig med besøk :)

Ligger våken fordi det stikker i livmor, verker litt i høyre side. Så venstre :eek::confused: uvel også, muligens bare sulten :shifty::shy::meh::hilarious:

8DPO, første dagen uten et eneste symptom som peker mot TR eller graviditet. Egentlig like greit.
Spottingen jeg har fått 7 og 9 DPO de siste to syklusene har heller ikke begynt ennå. Kanskje jeg i det miste får en lengre LF denne gangen?:rolleyes:
Noen som har vært gravide før som ikke har fått symptomer tidlig?

Babyplan testene blir ikke sterkere her føler jeg. Føler den er det samme som i får om ikke svakere :(
Øverste er i dag og nederste i går.

Vedlegg

• DA69332E-9619-4435-B2EC-AF7A6797C0B6.jpeg
    DA69332E-9619-4435-B2EC-AF7A6797C0B6.jpeg
    35,7 KB · Visninger: 100
  • 7D79DAFB-B09B-4B76-A39D-283FC9577570.jpeg
    7D79DAFB-B09B-4B76-A39D-283FC9577570.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 97
Babyplan testene blir ikke sterkere her føler jeg. Føler den er det samme som i får om ikke svakere :(
Mulig jeg spør dumt nå, men er ikke den øverste tidligtest og den nederste vanlig følsomhet på 25? Da vil den nederste bli litt svakere fordi den er mindre følsom? ❤️

Mulig jeg spør dumt nå, men er ikke den øverste tidligtest og den nederste vanlig følsomhet på 25? Da vil den nederste bli litt svakere fordi den er mindre følsom? ❤️

jo det har du helt rett i, trodde ikke jeg hadde flere tidlig tester igjen :hilarious:
Men da burde vel dagens vært sterkere siden det er en tidlig test?

jo det har du helt rett i, trodde ikke jeg hadde flere tidlig tester igjen :hilarious:
Men da burde vel dagens vært sterkere siden det er en tidlig test?
Jeg har ikke tidligtester, men de vanlige fra Babyplan og den nederste din ligner på de vanlige jeg har :wacky:Så tror den øverste din er tidligtest :love017

Jeg har ikke tidligtester, men de vanlige fra Babyplan og den nederste din ligner på de vanlige jeg har :wacky:Så tror den øverste din er tidligtest :love017

Det stemmer. Men den øverste er fra i dag, som er tidlig test så da burde den vært sterkere føler jeg :( den skal jo være mer sensitiv.

Det stemmer. Men den øverste er fra i dag, som er tidlig test så da burde den vært sterkere føler jeg :( den skal jo være mer sensitiv.
Sniker :) Leser mange her inne får like sterke, om ikke sterkere, streker på vanlig enn tidlig :) I tillegg dobler jo hcg seg hver 24.-72. time, så ikke mist håpet ❤

Vanskelig å sammenligne vanlig test og tidligtest. Men har både opplevd selv og leste flere ganger her inne at tidligtestene ikke er så bra til å vise stigning. De slår ut tidlig, men så er de kjempetrege med å vise ordentlig sterk strek. Så prøv å ikke tenk så mye på det (I know, lettere sagt enn gjort :p) Fortsett å teste (helst enten kun morgen eller kun kveld, da også det kan variere) med vanlige tester. Det er fortsatt tidlig og du har allerede kjempetydelig strek, dette er bra!!! :woot:

Sånn et det til meg også, jeg får ikke mye sterkere test hver dag - men når jeg ser på testene over tid så blir de sterkere. Det har vært sånn alle tre gangene jeg har vært gravid. Testene varierer mtp fargestoff og urin kan ha forskjellig konsentrasjon fra morgen til morgen. Den eneste sikre måten å sjekke stigning er ved blodprøve. Ikke gi opp håpet. Man må bare se det an med tiden❤️

Testen i morges igjen var blenda :(:(:shifty: Tempen akkurat den samme som i går.

God morgen! Jeg våkner i dag med noe smerter jeg tror og håper er stikkninger i livmor. Er 6 DPO i dag, så tenker kanskje festesmerter kan være en årsak? Krysser fingrene for at det kan være det :angelic: Har aldri fått en positiv graviditetstest, så ønsker meg sånn en til jul :shy:

Back
Topp