IKM uke 52

Det stemmer. Men den øverste er fra i dag, som er tidlig test så da burde den vært sterkere føler jeg :( den skal jo være mer sensitiv.
Min erfaring er at tidligtestene fra babyplan er svakere enn de vanlige faktisk:wideyed::happy: Syns streken din ser fin ut! Og det går som regel to døgn før man ser en tydelig økning i styrke :) Du er nok gravid :Heartred

AC5603EA-23B1-4A77-8EA9-31B776A48A1C.jpeg
Spent på om tempen faller nå mot ikm. Er jo sannsynlig å tro det. Ømme bryst, og det er ikke nødvendigvis et tegn hos meg heller. To av mine graviditeter har vært uten :meh:

mange dpo er du???

11 dpo i dag ... Ikm ca 15 dpo. Pleier å ha lutealfase på 16-17 dager, men skal vel egentlig ikke ha noe å si for når man tester positivt.

Tidligtest i dag, 11 dpo, kun en ynkelig skygge som dukket opp. Dermed negativ test i dag. Tar ny test i morgen, om den også er negativ så er vel håpet ute :) Så kan tr bare komme, og ny pp kan begynne!

Det stemmer. Men den øverste er fra i dag, som er tidlig test så da burde den vært sterkere føler jeg :( den skal jo være mer sensitiv.
Åja, sånn ja! Men det ser jo ut som at du har hcg i kroppen hvertfall ❤️ Tror ikke de testene er såå pålitelige at den viser så små stigninger/at det blir lavere på så kort tid? Ikke mist håpet❤️

Babyplan testene blir ikke sterkere her føler jeg. Føler den er det samme som i får om ikke svakere :(
Øverste er i dag og nederste i går.
Eg såg liten forskjell på mine Babyplan vanleg test fra 11 til 12 dpo (i går), så no har eg bestemt meg for å ikkje teste i dag, kanskje vente heilt til søndag:)

Eg syns du har kjempefine testar, men det ser ut til at testinga stresser deg meir enn det gir glede. Du ER gravid, men kroppen må få ein sjans til å produsere meir hcg mellom testane dine:rolleyes:
Eg vil sterkt anbefale deg om å teste sjeldnare, så trur eg testane vil blir gradvis sterkare og du vil slappe meir av etterkvart❤️

TESTE UT OVITRELLE.

Då har eg fått babyplan testene i posten !! Blir kjekt å teste for baby neste uke. Nå holder jeg på å teste ut ovitrelle, så jeg vett når jeg kan teste for graviditet. Når vi satt inn minsten her hjemme, så var ovitrelle ute av kroppen på dag 8 som altså er på tirsdag neste uke. Tydelig sterke tester i dag
Kjenner jeg meg rett så klarer nok ikke å vente med å teste på testdagen. Kommer nok til å ta den første dagen etter julaften. 4 dag etter innsett.

665E77E9-9295-4345-A99D-3B27E4E276C0.jpeg

kjenner også at det begynner å nærme seg innsett. Krysse krysse:Heartred

8DPO, første dagen uten et eneste symptom som peker mot TR eller graviditet. Egentlig like greit.
Spottingen jeg har fått 7 og 9 DPO de siste to syklusene har heller ikke begynt ennå. Kanskje jeg i det miste får en lengre LF denne gangen?:rolleyes:
Noen som har vært gravide før som ikke har fått symptomer tidlig?

Da jeg var gravid med mini hadde jeg ingen symptomer før kvalmen kom på slaget 7 uker. Var så sikker på at det ikke klaffet nettopp fordi jeg ikke kjente noe :p

Det jeg prøver å tenke når jeg begynner å kjenne for godt etter at ingen symptomer er mer et symptom for meg ;)

Sånn i etterpåklokskap kan jeg ha hatt ett symptom: Jeg var superemosjonell ca 1 uke etter antatt el. Begynte å gråte på konsert fordi jeg hørte favorittsangen min. Ligner ikke meg. Men etter å ha fått mini gråter jeg av den minste lille ting. Tror hormonbalansen aldri blir den samme, eller så er det dette mammahjertet da :D

Hvordan legger man inn bilder her igjen? :hilarious: Hilsen Kamillete på 95 år

Tusen takk alle sammen :love7 Det hjelper veldig å lese hva dere skriver :Heartred
Veldig dumt at babyplan tidlig test er svakere enn vanlig test og at flere har opplevd det :meh: kommer ikke til å bruke de igjen.

Jeg måtte selvfølgelig ta en vanlig test igjen nå siden jeg ble litt stresset over den tidlig testen og nå er streken sterkere syns jeg :D Så da tror jeg at jeg skal prøve å slappe litt mer av, selv om det ikke alltid er like lett :p

Vedlegg

• 551C8407-A43E-4F51-9E9F-83FC972F36C6.jpeg
    551C8407-A43E-4F51-9E9F-83FC972F36C6.jpeg
    30 KB · Visninger: 71
Vet ikke om dere ser. Men teststreken har ikke farge, så tolker den som skygge... kom litt over tiden, etter 10 minutter ca. Ikke redigert.

Vedlegg

• 6D29D4AA-82F7-4AFF-B7FF-36ACD090CB5C.jpeg
    6D29D4AA-82F7-4AFF-B7FF-36ACD090CB5C.jpeg
    45,6 KB · Visninger: 77
fin temp stigning da ! Du e knall god som klare å holde deg en dag til. Hadde røket på dpo 8 med den temp stigningen.
Hehe, det er jaggu ikke lett skal jeg si deg :wacky: Men så hjelper det at det ikke er tidligtester i hus, har kun vanlige tester fra babyplan. Men tenker jeg stikker innom apoteket og kjøper en tidligtest litt senere i dag, så jeg kan ta den i morgen også. Dumt om jeg ikke får noe på den vanlige testen og jeg sitter og lurer på om jeg hadde fått noe på en tidligtest :rolleyes:
MEN når det er sagt, så er jo sjansene våre nok så liten mtp historikken vår. Så prøver å ikke få så altfor mye forhåpninger...

Blir spennende å se hvordan dine streker utvikler seg. Når jeg ble gravid med første (også IVF) fikk jeg aldri helt negative tester :joyful: testet ut Ovitrelle fra 5 dpo og fra 8 dpo på kvelden ble streken sterkere igjen.

Vet ikke om dere ser. Men teststreken har ikke farge, så tolker den som skygge... kom litt over tiden, etter 10 minutter ca. Ikke redigert.
Ser den lett, men hvis den ikke har farge så er det nok en liten fare for skygge... Men krysser fingrene for at det blir sterkere strek i morgen :woot:

Babyplan testene blir ikke sterkere her føler jeg. Føler den er det samme som i får om ikke svakere :(
Øverste er i dag og nederste i går.
Synes ikke den så svakere ut jeg. Husk at HCG ikke øker så fort som fra en dag til neste;) Prøv å vente til imorra kveld, etter å ha holdt deg noen timer

Er mange som har sagt at de slår ut mer på vanlig fra babyplan enn på de tidlige. Såpass mange sier det, at jeg lurer på om de er merket feil:hilarious:

Da jeg var gravid med mini hadde jeg ingen symptomer før kvalmen kom på slaget 7 uker. Var så sikker på at det ikke klaffet nettopp fordi jeg ikke kjente noe :p

Det jeg prøver å tenke når jeg begynner å kjenne for godt etter at ingen symptomer er mer et symptom for meg ;)

Sånn i etterpåklokskap kan jeg ha hatt ett symptom: Jeg var superemosjonell ca 1 uke etter antatt el. Begynte å gråte på konsert fordi jeg hørte favorittsangen min. Ligner ikke meg. Men etter å ha fått mini gråter jeg av den minste lille ting. Tror hormonbalansen aldri blir den samme, eller så er det dette mammahjertet da :D

Haha vet du...jeg kan ennå (8 år etter sist gravidtet) begynne å bli rørt over de RARESTE tingene! Så på agilitystevne en gang, og noen som jeg ikke kjenner i det hele tatt fikk til et godt løp med hunden sin og jeg begynte neste å gråte:hilarious:

Back
Topp