Da er det jo ikke noe tvil i det heeeeele tatt!Dette er en clearblue early, den har bare en strek Ble plutselig usikker når du spurte så måtte gå å sjekke at jeg hadde tatt den riktige testen
Er denne på bilde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det jo ikke noe tvil i det heeeeele tatt!Dette er en clearblue early, den har bare en strek Ble plutselig usikker når du spurte så måtte gå å sjekke at jeg hadde tatt den riktige testen
Er denne på bilde
Dette er en clearblue early, den har bare en strek Ble plutselig usikker når du spurte så måtte gå å sjekke at jeg hadde tatt den riktige testen
Er denne på bilde
Masse lykke til i uke 53Jeg fikk EL i går, så hopper over til 53
Har mørknet bildet litt i håp om at det jeg syntes å skimte skal bli synlig. Er det i det hele tatt mulig å se noe? Bare vær ærlig altså er det nix nada å se, så er det nix nada Vis vedlegget 343819
Da har jeg fått tester fra babyplan så nå er det klart til testing neste uke
Så da hører du til uke 53?
Kjenner på akkurat det samme! Svak strek i går og blenda i natt.. Har ein tidligtest, ein vanlig strimmel og ein digital liggende, så tenkte å vente til lørdag før eg tar ny tidligtest. Da skal iallefall kroppen ha produsert meir hcg, slik at viss den første streken var reell, vil det gi utslag.. Men prøver òg å belage meg på at den er negativ. Når tenker du å teste igjen? Hååper på ein liten julespire for oss beggeKjenner jeg ble skikkelig demotivert nå etter gårsdagens positive test til dagens blendahvite. Håper jo at det er fordi jeg ikke har begynt å produsere høyt nok hcg til å gi utslag på 25mIU testene. Men samtidig så ga det utslag på en tidlig-test i går, og hcg’en skal vel i teorien doble seg? Nei, får bare belage meg på at det er negativt. Alt annet får være en bonus. Ikke har jeg flere tester igjen
Høres ut som min test i går kveld. Syns virkelig eg kunne skimte ein strek, men så var det ingenting på testen i natt.. Så no venter eg litt før eg tør å teste igjen, og må spare litt på testene. Blir spennende å høre korleis det går med testing di! Krysser fingreneTok ny test nå (klarer jo ikke å styre meg ... ), i morges kunne jeg se der strektesten skulle være, men ikke antydning til noe. Nå kan jeg derimot skimte "noe", sånn som i går kveld om jeg knep ene øyet igjen Men nå uten å myse veldig. Prøvde å ta bilde av den, men tror ikke det ble noe særlig, så ikke noe å legge ut. Veldig usikker på om det er noe der eller bare streken jeg ser gjennom om dere skjønner. Blir interessant om det er mer å se i morgen tidlig Jeg har litt lang lutealfase, men det skal vel ikke ha noe å si egentlig? Selv om egget får flere dager å feste seg på ... Blir småsprø
Så herlig! Gratulerer så myke!!Var ikke mye tvil på denne clearblue early testen så deilig.
Ser ein svak strek eg ògHar mørknet bildet litt i håp om at det jeg syntes å skimte skal bli synlig. Er det i det hele tatt mulig å se noe? Bare vær ærlig altså er det nix nada å se, så er det nix nada Vis vedlegget 343819
Det er neste uke som er uke 52
Høres ut som min test i går kveld. Syns virkelig eg kunne skimte ein strek, men så var det ingenting på testen i natt.. Så no venter eg litt før eg tør å teste igjen, og må spare litt på testene. Blir spennende å høre korleis det går med testing di! Krysser fingrene
Så da hører du til uke 53?
Oppdatert! Jeg har tatt feil av hvilken uke vi er i. Sorry Skylder på prøvebobla
jeg ha ikm neste søndag i uke 52
oppdatert.. fort å ta feil gjør det jeg ig hehe trøtt og i en egen verden vi
Svakere test nå på ettermiddagen og negativ digital.. enten er det lurestreker og jeg er 1-3 dpo som jeg trodde, eller så var urinen for utvannet og det slår ikke ut. Kommer til å teste igjen i kveld med vanlig test også ryker den andre digitale i morgen tidlig dersom strekene øker på igjen.
Så merkelig..og på kveldens test er det ingen strek i det hele tatt kan ikke forstå helt hva som har skjedd her. Er det lurestreker? Hadde jeg vært rundt 12dpo nå hadde jeg tenkt kjemisk, men i følge mine beregninger er jeg bare ca 3 dpo, så det er jo egentlig ingenting som stemmer her