IKM uke 52

Dette er en clearblue early, den har bare en strek :) Ble plutselig usikker når du spurte så måtte gå å sjekke at jeg hadde tatt den riktige testen :hilarious:
Er denne på bilde :)

Jeg lurer faktisk på om ikke det er den jeg har ventende i skuffen på badet! Kjøpte en CB tidlig test forrige PP som jeg skulle bruke til et bilde for en evt graviditetsannonse :D den trengte jeg ikke forrige PP siden jeg fikk mensen, så den ligger der og venter på en antydning til strek på en strimmel etter hvert! Har en tidkig steimmel, og en CB tidlig.

Sååååå nå kan 1. juledag bare komme!

Da har jeg fått tester fra babyplan så nå er det klart til testing neste uke

Så da hører du til uke 53? :)
Oppdatert! Jeg har tatt feil av hvilken uke vi er i. Sorry :Heartred Skylder på prøvebobla :hilarious:

Last edited:
Kjenner jeg ble skikkelig demotivert nå etter gårsdagens positive test til dagens blendahvite. Håper jo at det er fordi jeg ikke har begynt å produsere høyt nok hcg til å gi utslag på 25mIU testene. Men samtidig så ga det utslag på en tidlig-test i går, og hcg’en skal vel i teorien doble seg? Nei, får bare belage meg på at det er negativt. Alt annet får være en bonus. Ikke har jeg flere tester igjen :shifty:
Kjenner på akkurat det samme! Svak strek i går og blenda i natt.. Har ein tidligtest, ein vanlig strimmel og ein digital liggende, så tenkte å vente til lørdag før eg tar ny tidligtest. Da skal iallefall kroppen ha produsert meir hcg, slik at viss den første streken var reell, vil det gi utslag.. Men prøver òg å belage meg på at den er negativ. Når tenker du å teste igjen? Hååper på ein liten julespire for oss begge:Heartred:Heartred

Tok ny test nå (klarer jo ikke å styre meg ... ), i morges kunne jeg se der strektesten skulle være, men ikke antydning til noe. Nå kan jeg derimot skimte "noe", sånn som i går kveld om jeg knep ene øyet igjen :hilarious: Men nå uten å myse veldig. Prøvde å ta bilde av den, men tror ikke det ble noe særlig, så ikke noe å legge ut. Veldig usikker på om det er noe der eller bare streken jeg ser gjennom om dere skjønner. Blir interessant om det er mer å se i morgen tidlig :) Jeg har litt lang lutealfase, men det skal vel ikke ha noe å si egentlig? Selv om egget får flere dager å feste seg på ... Blir småsprø :hilarious::wideyed::hilarious:
Høres ut som min test i går kveld. Syns virkelig eg kunne skimte ein strek, men så var det ingenting på testen i natt.. Så no venter eg litt før eg tør å teste igjen, og må spare litt på testene. Blir spennende å høre korleis det går med testing di! Krysser fingrene:happy:

Høres ut som min test i går kveld. Syns virkelig eg kunne skimte ein strek, men så var det ingenting på testen i natt.. Så no venter eg litt før eg tør å teste igjen, og må spare litt på testene. Blir spennende å høre korleis det går med testing di! Krysser fingrene:happy:

Håper vi får to skikkelige streker etter hvert :Heartred

:hilarious:
oppdatert.. fort å ta feil gjør det jeg ig hehe trøtt og i en egen verden vi

blir ei egen boble i disse dager :hilarious::hilarious: Huff måtte faktisk kikke i almanakken min, er visst helt på bærtur både på uke og dager. Fredag i morgen gitt :eek::hilarious: Og attpåtil temper jeg og burde vite bedre:woot::hilarious::hilarious::wideyed::hilarious:

Så spennende med dere som har startet med testingen allerede:happy::Heartred
Kjekt å følge med, da går disse dpo-dagene litt raskere:happy:
Håper på mange spirer i løpet av juledagene:notworthy

Svakere test nå på ettermiddagen og negativ digital.. enten er det lurestreker og jeg er 1-3 dpo som jeg trodde, eller så var urinen for utvannet og det slår ikke ut. Kommer til å teste igjen i kveld med vanlig test også ryker den andre digitale i morgen tidlig dersom strekene øker på igjen.

og på kveldens test er det ingen strek i det hele tatt o_O kan ikke forstå helt hva som har skjedd her. Er det lurestreker? Hadde jeg vært rundt 12dpo nå hadde jeg tenkt kjemisk, men i følge mine beregninger er jeg bare ca 3 dpo, så det er jo egentlig ingenting som stemmer her :oops:

Vedlegg

• F3E8D715-8A81-4331-822E-FD62B2995844.jpeg
    F3E8D715-8A81-4331-822E-FD62B2995844.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 63
og på kveldens test er det ingen strek i det hele tatt o_O kan ikke forstå helt hva som har skjedd her. Er det lurestreker? Hadde jeg vært rundt 12dpo nå hadde jeg tenkt kjemisk, men i følge mine beregninger er jeg bare ca 3 dpo, så det er jo egentlig ingenting som stemmer her :oops:
Så merkelig.. :(

Back
Topp