IKM uke 52

dette er 25mlu, så ikke tidligtest. Nå er den tørket da.

edit: glemmer hvor crap kvaliteten blir her inne

Men det er strek.. Var den like sterk før den tørket?

Prøver å være medlem i «ikke-teste-klubben» lengst mulig:happy119
Men IKM er 24., så målet er en test 23., om ikke tr har meldt seg innen da - eller jeg går på en testesmell:facepalm:

Jeg har såå lyst til å teste, er 5 dpo i dag, ikm har vel blitt flyttet til 23/12 tror jeg. Jeg klarer nok ikke holde meg så lenge som deg...

Jeg tror heller ikke oddsen er god her, men liker å leve i håpet. Er så godt å gire seg opp skikkelig, sånn at man blir kjempeskuffet når mensen kommer:shifty::wacky::hilarious: Huff. Gleder meg til vi lykkes:Heartpink

Åh du har så rett! Den derre oppgiringen altså.. Klarer ikke unngå den heller, på et vis..

I dag syns jeg testen er litt sterkere, hva tenker dere? Eller ser de helt lik ut? :hilarious:

Nederste er fra morgningen i går.

Dette ser jo veldig bra ut! :)

10dpo og blenda test. Tidligtest fra easy@home. Våknet også i natt med sterke smerter (menskramper), som ga seg. Murringer nå. Er vel bare mensen som banker på og sier den er på vei. Temperaturen er fortsatt stigende. Er det fortsatt håp?

Stige
10dpo og blenda test. Tidligtest fra easy@home. Våknet også i natt med sterke smerter (menskramper), som ga seg. Murringer nå. Er vel bare mensen som banker på og sier den er på vei. Temperaturen er fortsatt stigende. Er det fortsatt håp?

Stigende temperatur er et veldig godt tegn, da. Ei venninne av meg, 28 uker eller noe sånt nå, fikk ikke positiv test før en uke over ikm..

Hehe, eg får sjå. Er jo kjekt å overraske på sjølve julekvelden viss ein har mulighet til det:happy:

Jeg håper også å avsløre til jul. Han er den eneste som har julestrømpe her i familien, så tenkte kanskje putte positiv test nedi der :)

Håper!:Heartred Eg òg fekk blenda i dag tidlig 10 dpo, men ein svak strek i går kveld. Så no veit eg ikkje kva eg skal tenke..

Da var mensen tydeligvis her allerede etter min egen beregning 4-6 dpo :hilarious: aldri hatt så kort syklus før da den pleier å være stabilt ca 10 dager lenger enn dette. Hadde alle El-tegn på vanlig el-tid men man ser tydeligvis de tegnene man vil :) bedre lykke til meg selv neste gang og får vel være obs på at syklusen er ustabil etter spiraluttak. Lykke til dere andre ❤️

Håper!:Heartred Eg òg fekk blenda i dag tidlig 10 dpo, men ein svak strek i går kveld. Så no veit eg ikkje kva eg skal tenke..

Syntes også å skimte "noe" i går ettermiddag ... Vi får visst leve i spenning enda litt til. Krysser fingre for oss alle :Heartred

Da var mensen tydeligvis her allerede etter min egen beregning 4-6 dpo :hilarious: aldri hatt så kort syklus før da den pleier å være stabilt ca 10 dager lenger enn dette. Hadde alle El-tegn på vanlig el-tid men man ser tydeligvis de tegnene man vil :) bedre lykke til meg selv neste gang og får vel være obs på at syklusen er ustabil etter spiraluttak. Lykke til dere andre ❤️

Ikke bare festeblødning?

Å
Nei.. håpet det først, men har aldri hatt det før og virker veldig som vanlig mensen. Ikke bare «et par dråper» som beskrivelsen er :shifty:

Åh, det var kjedelig :(

Åh nei, så dumt! Men masse lykke til neste pp, krysser fingrene for at spiren sitter snart :Heartred

Men det er strek.. Var den like sterk før den tørket?

ble kanskje litt sterkere etter den tørket, men var mye tydeligere i dag tidlig da, og rosa. Så jeg kjøper nok med meg en digital test etter jobb i dag :nailbiting: testene er 25mlu så det burde i så tilfelle bli utslag på digital også tenker jeg.

her er fra i dag (den nederste) 2 min etter jeg dyppet den. Så det er jo strek, og i dag synes jeg den er for rosa til å være skygge. Men jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig, eggløsning må jo ha vært en uke før jeg trodde :bored:

Vedlegg

• EB4C1FB3-A9A5-4FFB-9983-0A7DB3992C35.jpeg
    EB4C1FB3-A9A5-4FFB-9983-0A7DB3992C35.jpeg
    25,2 KB · Visninger: 81
  • 195EAA46-C928-4AF3-BDEA-C43721474B05.jpeg
    195EAA46-C928-4AF3-BDEA-C43721474B05.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 73
Kjenner jeg ble skikkelig demotivert nå etter gårsdagens positive test til dagens blendahvite. Håper jo at det er fordi jeg ikke har begynt å produsere høyt nok hcg til å gi utslag på 25mIU testene. Men samtidig så ga det utslag på en tidlig-test i går, og hcg’en skal vel i teorien doble seg? Nei, får bare belage meg på at det er negativt. Alt annet får være en bonus. Ikke har jeg flere tester igjen :shifty:

Så gøy med positive tester allerede! Flere av de synes jeg ikke det er noe tvil om!:D

Kjørte hjem fra jobb i stad og begynte å tenke, hmm, hvor mange dpo er jeg nå? Og så måtte jeg telle fra EL dagen! Ikke mange ganger jeg har hatt det sånn før:hilarious: pleier alltid å vite nøyaktig hvor mange dpo jeg er. Kanskje et tegn på at dagene går litt forte og jeg klarer å tenke på andre ting enn testing!...som jo var hele poeng med å være streng med meg selv og ikke teste før ikm. Er altså 7-8 DPO idag:) og kjenner puppene begynner å bli ømme. Men prøver å ikke ta det som et sikkert tegn. Kan være kjemisk, eller ingenting. Prøver å ikke få store forventninger pga ct'n som jeg har nevnt før.

Gratulerer så mye til dere med positive tester :Heartred Her kjenner jeg 0 tegn til graviditet. Og det er like greit når man har tenkt å vente med testing til etter IKM :angelic:

Jeg skal prøve å vente lengst mulig jeg og men går på veggene her... er jo så lenge til

Back
Topp