IKM uke 52

Kjenner jeg ble skikkelig demotivert nå etter gårsdagens positive test til dagens blendahvite. Håper jo at det er fordi jeg ikke har begynt å produsere høyt nok hcg til å gi utslag på 25mIU testene. Men samtidig så ga det utslag på en tidlig-test i går, og hcg’en skal vel i teorien doble seg? Nei, får bare belage meg på at det er negativt. Alt annet får være en bonus. Ikke har jeg flere tester igjen :shifty:
Den skal doble seg over 48 timer, så om du hadde 10 så skal det være ca 20 i morgen..... ikke gi opp håpet ennå

Den skal doble seg over 48 timer, så om du hadde 10 så skal det være ca 20 i morgen..... ikke gi opp håpet ennå
Åh, takk for at du gir meg litt håp igjen. Trodde det var dobling hvert døgn. Er ikke så inn i disse detaljene enda :angelic: :shy:

Svakere test nå på ettermiddagen og negativ digital.. enten er det lurestreker og jeg er 1-3 dpo som jeg trodde, eller så var urinen for utvannet og det slår ikke ut. Kommer til å teste igjen i kveld med vanlig test også ryker den andre digitale i morgen tidlig dersom strekene øker på igjen.

Vedlegg

• 168EBDD7-A5F8-4EAD-906F-09E414243BF0.jpeg
    168EBDD7-A5F8-4EAD-906F-09E414243BF0.jpeg
    37,8 KB · Visninger: 96
Tok ny test nå (klarer jo ikke å styre meg ... ), i morges kunne jeg se der strektesten skulle være, men ikke antydning til noe. Nå kan jeg derimot skimte "noe", sånn som i går kveld om jeg knep ene øyet igjen :hilarious: Men nå uten å myse veldig. Prøvde å ta bilde av den, men tror ikke det ble noe særlig, så ikke noe å legge ut. Veldig usikker på om det er noe der eller bare streken jeg ser gjennom om dere skjønner. Blir interessant om det er mer å se i morgen tidlig :) Jeg har litt lang lutealfase, men det skal vel ikke ha noe å si egentlig? Selv om egget får flere dager å feste seg på ... Blir småsprø :hilarious::wideyed::hilarious:

ble kanskje litt sterkere etter den tørket, men var mye tydeligere i dag tidlig da, og rosa. Så jeg kjøper nok med meg en digital test etter jobb i dag :nailbiting: testene er 25mlu så det burde i så tilfelle bli utslag på digital også tenker jeg.

her er fra i dag (den nederste) 2 min etter jeg dyppet den. Så det er jo strek, og i dag synes jeg den er for rosa til å være skygge. Men jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig, eggløsning må jo ha vært en uke før jeg trodde :bored:

Oi, ja det kan se ut som om el har spilt deg et lite puss. Så gøy!

Åh, takk for at du gir meg litt håp igjen. Trodde det var dobling hvert døgn. Er ikke så inn i disse detaljene enda :angelic: :shy:

Tror hvert 2-3 er riktig ang dobling. Jeg produserer hcg sent, så dobler omtrent hvert 3. døgn

Var ikke mye tvil på denne clearblue early testen :D så deilig.

Vedlegg

• BA7D276B-8EA1-439F-BDEB-60A4CED2992D.jpeg
    BA7D276B-8EA1-439F-BDEB-60A4CED2992D.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 107
Har mørknet bildet litt i håp om at det jeg syntes å skimte skal bli synlig. Er det i det hele tatt mulig å se noe? Bare vær ærlig altså :hilarious: er det nix nada å se, så er det nix nada :hilarious:
AF54B40F-B705-44F9-8C01-2E78397E2BFE.jpeg

Har mørknet bildet litt i håp om at det jeg syntes å skimte skal bli synlig. Er det i det hele tatt mulig å se noe? Bare vær ærlig altså :hilarious: er det nix nada å se, så er det nix nada :hilarious:Vis vedlegget 343819
Synes jeg ser noe der altså, særlig nær øverste kant:)

Var ikke mye tvil på denne clearblue early testen :D så deilig.

Er den testen annerledes enn andre CB? At det ikke skal være kryss på den, men bare én strek? Isåfall så er jo den knallpositiv ja:D lenge siden jeg har tatt CB test, og da har det vært sånn med "plusstegn" streker?

Synes jeg ser noe der altså, særlig nær øverste kant:)

Er den testen annerledes enn andre CB? At det ikke skal være kryss på den, men bare én strek? Isåfall så er jo den knallpositiv ja:D lenge siden jeg har tatt CB test, og da har det vært sånn med "plusstegn" streker?

Dette er en clearblue early, den har bare en strek :) Ble plutselig usikker når du spurte så måtte gå å sjekke at jeg hadde tatt den riktige testen :hilarious:
Er denne på bilde :)

Vedlegg

• 5FF2564A-CD9E-4ADC-B2A3-05C949BCF234.jpeg
    5FF2564A-CD9E-4ADC-B2A3-05C949BCF234.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 59
Dette er en clearblue early, den har bare en strek :) Ble plutselig usikker når du spurte så måtte gå å sjekke at jeg hadde tatt den riktige testen :hilarious:
Er denne på bilde :)

Det var den jeg testet positivt på for aller første gang i desember i fjor :D Da var jeg 12 dpo.

Back
Topp