I dag syns jeg testen er litt sterkere, hva tenker dere? Eller ser de helt lik ut?
Nederste er fra morgningen i går.
gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag syns jeg testen er litt sterkere, hva tenker dere? Eller ser de helt lik ut?
Ser absolutt ut som babystrekUtrolig vanskelig å få frem på bilde, men i dag var streken tydelig rosa og sterkere enn i går. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig jeg? Må jo ha hatt eggløsning på dag 8 eller noe?
jeg skal kjøpe med meg en digital test hjem fra jobb. Disse makesure testene er 25mlu så om det er babystrek så vil de jo slå ut på digital også. Spennende
øverst i går, nederst i dag.
Ok, klarte visst ikkje å helde meg til i morgon tidleg, så då vart det ein tidligtest fra babyplan på kveldsurin 9dpo.. (Trudde tidligtester skulle vere meir sensitive enn 25, men denne var visst det) Syns eg kan skimte ein svak, svak strek, men kan selvfølgelig berre vere skygge.. Kva trur de? Vanskelig å få fram på bilde. Nokon som har erfaring med tidligtest fra babyplan, om den pleier å vise skyggestrek? (Det mørkeste bildet er berre redigert for å muligens få fram streken - trudde aldri eg skulle holde på sånn)
Tok en ny test i kveld og føler den er svakere Vet det ennå er tidlig men føler jeg har fått sterkere på kvelds testene enn de på morgningen i forrige graviditet.
Øverste er nå i kveld.
Her var det plutselig bittelitt rosa/brun utflod nå i kveld. 7 dpo herlighet, hvordan skal jeg nå klare å ikke teste før lørdag??? Men antakeligvis er jo dette ingenting... huff, det er lange dager her i dpo-land
Ja, absolutt! Så lurt å dyppe ein i vatn, då slepp du å lure på om det er skyggestrek. Det hadde eg òg gjort om eg hadde litt fleire tester. Trur eg berre må vente eit par dager, tok ein i natt, men den var iallefall ikkje sterkere enn den eg tok i går kveld.. Veldig spennende å følge med på testene dinejeg klarte ikke dy meg nå. Tok en til, kun 1 time etter første. Også tok jeg en i vann samtidig. De er definitivt svake og veldig vanskelig å ta bilde av. Men de er der jo?
Øverst tørket fra i sted, nr 2 tatt nå, siste dyppet i vann.
Så frustrerende det der. Eg gjorde det samme i natt, og sleit med å finne noko strek. Men klamrer meg litt til testen fra i går, og prøver å holde meg et par dagerVåknet og måtte tisse... Måtte selvfølgelig ta en test og den var 100% hvit. Blæ. Dette var ikke en tidlig test, men uansett Håper og tror tidlig testen fra i går er en indikator på at noe foregår.
Ja, det syns eg den er! Den er jo absolutt positiv!!I dag syns jeg testen er litt sterkere, hva tenker dere? Eller ser de helt lik ut?
Så spennene!!Utrolig vanskelig å få frem på bilde, men i dag var streken tydelig rosa og sterkere enn i går. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig jeg? Må jo ha hatt eggløsning på dag 8 eller noe?
jeg skal kjøpe med meg en digital test hjem fra jobb. Disse makesure testene er 25mlu så om det er babystrek så vil de jo slå ut på digital også. Spennende
Gratulerer så mye! Tenker du å ta en digital? Er sikker på at den gir utslag nå!I dag syns jeg testen er litt sterkere, hva tenker dere? Eller ser de helt lik ut?
gratulerer
Utrolig vanskelig å få frem på bilde, men i dag var streken tydelig rosa og sterkere enn i går. Jeg fatter ikke hvordan det er mulig jeg? Må jo ha hatt eggløsning på dag 8 eller noe?
Leira, en trenger ikke myse i det hele tatt her Gratulerer med strek!!
Gratulerer så mye! Tenker du å ta en digital? Er sikker på at den gir utslag nå!
Er 9dpo i dag. Tenkte at viss eg får positiv test, skal eg prøøøve å holde det hemmelig for mannen, og overraske han med det på julekvelden når ungene er lagt Skjønner at du vil vite det før mandag, da. Går også familie på besøk på søndag, pg vil helst ha det avklart før det, så eg kan få summa meg litt Blir spennende å sjå om det blir babystrek på oss, da
Testene mine har blitt sendt fra postterminalen på Lørenskog, så jeg krysser fingrene for at dem ankommer Trondheim i natt/imorgen, og at dem havner i postkassen på fredag
Jeg føler meg så gravid... Stinnhetsfølelsen vil ikke avta, og jeg kjenner stikninger overalt. I livmora, i vagina osv. Men det skal sies at om jeg er gravid nå, så skjønner jeg ingenting. Denne prøveperioden var veldig spontan, og var litt sånn «Jeg tror jeg har eggløsning i dag eller imorgen, skal vi prøve?» så vi la inn aksjer EN gang. Ved forrige graviditet ble jeg jo gravid på p-piller, så hvorfor ikke bli gravid i pp1?
*Håpefull*
Okei, jeg er litt forvirret nå. Trodde jeg var en plass mellom 1-3dpo men fikk for meg å ta en graviditetstest, ja bare fordi og tror dere ikke det er svak strek på den da? Kanskje det er skyggestrek? Hva tror dere, jeg trenger åpenbart tydehjelp her