Lover bra for julaJeg ser! Er det mulighet for at du kan ha kommet lenger enn du tror? Test igjen imorgen tidlig, blir spennende å se
Er så morsomt at mange har begynt å teste allerede, OG ser antydninger til streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lover bra for julaJeg ser! Er det mulighet for at du kan ha kommet lenger enn du tror? Test igjen imorgen tidlig, blir spennende å se
Er så morsomt at mange har begynt å teste allerede, OG ser antydninger til streker
Jeg ser! Er det mulighet for at du kan ha kommet lenger enn du tror? Test igjen imorgen tidlig, blir spennende å se
Eg har ihvertfall ingen problem med å sjå svak strek på den. Så spennende!!
Tester du med tidlig eller "vanlig"? Lurer på og eg skal teste igjen allerede i morgon tidlig, eller vente ein dag ekstra..Jaa, det er jo strek der, og den er svak rosa - tror jeg. Ble litt tydeligere nå etter fristen også men det gjelder jo ikke kan ikke helt skjønne hvordan det er mulig, men ja eggløsningen må jo ha vært mye tidligere hvis det er sånn at denne testen faktisk er positiv, det er jo klin umulig at den blir positiv mellom 1-3 dpo blir spennende å se i morgen tidlig da
Tester du med tidlig eller "vanlig"? Lurer på og eg skal teste igjen allerede i morgon tidlig, eller vente ein dag ekstra..
Syns streken er tydeligere enn min, vil absolutt sei det er strek!dette er 25mlu, så ikke tidligtest. Nå er den tørket da.
edit: glemmer hvor crap kvaliteten blir her inne
Syns streken er tydeligere enn min, vil absolutt sei det er strek!
Syns streken fortsatt er tydelig, eg. Det kan jo vere så enkelt som at du har litt meir utvatna urin på denne testen?
Ja, veldig spennende. Trur me traff godt denne pp'en, så har egentlig trua, sjølv om eg ikkje tør å håpe for mykje. Har ikkje så mange tester liggende, så trur eg må vente litt og sjå. Kanskje fredag morgon, eller i morgon kveld om eg ikkje kan vente lengre.. Merker du noko til symptomer? Eg hadde ein del symptomer sist syklus når det ikkje klaffa, så har vært forsiktig å kjenne etter denne gang Men har lagt merke til den hule sultfølelsen som eg har hatt i andre graviditeter, også kort tid etter eg har ete. Samt veldig merkelige drømmer. Blir spennende dager fremover!
jeg klarte ikke dy meg nå. Tok en til, kun 1 time etter første. Også tok jeg en i vann samtidig. De er definitivt svake og veldig vanskelig å ta bilde av. Men de er der jo?
Øverst tørket fra i sted, nr 2 tatt nå, siste dyppet i vann.
jeg klarte ikke dy meg nå. Tok en til, kun 1 time etter første. Også tok jeg en i vann samtidig. De er definitivt svake og veldig vanskelig å ta bilde av. Men de er der jo?
Øverst tørket fra i sted, nr 2 tatt nå, siste dyppet i vann.
Jeg har så liten troa denne pp her, siden vi bare fikk lagt inn aksjer en gang og er usikker på om vi traff på el siden den plustelig kom mange dager før tida. Så da har ikke noen testetrang meldt seg Måtte inn å sjekke og jeg er visst 7dpo. Pleier å spotte på 11 og 12 dpo. Så vi får vel bare vente å se hva som skjerJaja, 7DPO her og testetrangen presser på!
Hvordan går det med dere som ikke tester? Noen symptomer?
Jeg tror jeg har klart å kjenne meg gravid i flere dager nå. Verker fremdeles i livmor, nedover innside lår, korsrygg, humørsyk selv om jeg ikke skal ha TR på en stund, uvanlig trøtt osv. innbilning tenker jeg
Våknet og måtte tisse... Måtte selvfølgelig ta en test og den var 100% hvit. Blæ. Dette var ikke en tidlig test, men uansett Håper og tror tidlig testen fra i går er en indikator på at noe foregår.
Jaja, 7DPO her og testetrangen presser på!
Hvordan går det med dere som ikke tester? Noen symptomer?
Jeg tror jeg har klart å kjenne meg gravid i flere dager nå. Verker fremdeles i livmor, nedover innside lår, korsrygg, humørsyk selv om jeg ikke skal ha TR på en stund, uvanlig trøtt osv. innbilning tenker jeg
Ser veldig bra utI dag syns jeg testen er litt sterkere, hva tenker dere? Eller ser de helt lik ut?
Nederste er fra morgningen i går.
Ser veldig bra ut
Var det slik at du er 10 dpo i dag? Streken din fra 9 dpo er vel slik min var i går, 11 dpo så vil sei du har greit sterke strekar allereie
Jeg tror heller ikke oddsen er god her, men liker å leve i håpet. Er så godt å gire seg opp skikkelig, sånn at man blir kjempeskuffet når mensen kommer Huff. Gleder meg til vi lykkesJeg har så liten troa denne pp her, siden vi bare fikk lagt inn aksjer en gang og er usikker på om vi traff på el siden den plustelig kom mange dager før tida. Så da har ikke noen testetrang meldt seg Måtte inn å sjekke og jeg er visst 7dpo. Pleier å spotte på 11 og 12 dpo. Så vi får vel bare vente å se hva som skjer
Prøver å være medlem i «ikke-teste-klubben» lengst muligså spennende Når skal du teste?