IKM uke 52

Litt direkte spørsmål, men det er jo ikke sånn at noen her inne ikke vet hva jeg snakker om :hilarious: Så altså, er det vanlig mellom el og ikm å få mensmurring/kramper i magen etter orgasme? Bare opplevd det én gang før, og da var jeg gravid. Men testen i dag var jo blenda :shifty:
Det hender eg får mensmurringer etter samleie, uavhengig av orgasme. Har ikkje tenkt over når i syklusen det har skjedd. Men eg har alltid hatt litt heftigere orgasmer når eg har vært gravid, enn utenom:hilarious:

God morgen! :)

Jeg henger mest innpå assistert, har fått for meg at jeg egentlig ikke hører til her inne siden dette forsøket er assistert befruktning og ikke "naturlig" :oops: Men nå lurer jeg på en ting og håper dere kloke damer har noen svar!

Er det noen av dere som har fått murringer og menslignende smerter i dpo-land, men som likevel var gravid? Jeg er 6 dpo i dag, inseminering for 6 dager siden. I går hadde jeg relativt sterke murringer og det jeg oppfatter som menssmerter i livmora. Stakk også skikkelig i lysken. I går var det 9 dager igjen til mensen.

Jeg bruker å få tidlige menssmerter, og den ene gangen jeg har vært gravid fikk jeg ikke disse smertene før forventet mensen. Så jeg ble litt motløs i går :sorry: Så jeg lurer bare på om det er noen som har kjent mye murringer, men likevel var gravid? o_O Prøver å holde motet oppe, men det er ikke alltid så lett!

Styrkeklem til de som trenger ❤

Jeg henger mest innpå assistert, har fått for meg at jeg egentlig ikke hører til her inne siden dette forsøket er assistert befruktning og ikke "naturlig" :oops: Men nå lurer jeg på en ting og håper dere kloke damer har noen svar!

Er det noen av dere som har fått murringer og menslignende smerter i dpo-land, men som likevel var gravid? Jeg er 6 dpo i dag, inseminering for 6 dager siden. I går hadde jeg relativt sterke murringer og det jeg oppfatter som menssmerter i livmora. Stakk også skikkelig i lysken. I går var det 9 dager igjen til mensen.

Jeg bruker å få tidlige menssmerter, og den ene gangen jeg har vært gravid fikk jeg ikke disse smertene før forventet mensen. Så jeg ble litt motløs i går :sorry: Så jeg lurer bare på om det er noen som har kjent mye murringer, men likevel var gravid? o_O Prøver å holde motet oppe, men det er ikke alltid så lett!

God morgen til deg:happy:
Jeg har vært gravid flere ganger og jeg har veldig like symptomer på TR og graviditet:happy: mye murringer er vel det som går igjen mest. Så jeg tror ikke du skal avskrive noenting enda:happy:

Jeg har mye sterkere murringer de gangene jeg har vært gravid enn i en vanlig syklus med mensen. Murringer er mitt tydeligste symptom tidlig i svangerskapet. Håper for deg!❤️

7 dpo i dag

Vedlegg

• 20201219_074200.jpg
    20201219_074200.jpg
    11,6 KB · Visninger: 92
Jeg skjønner ingenting nå. Jeg har fremdeles litt lyserosa blod når jeg tørker meg og en del menssmerter.
I går kveld tok jeg en digital fordi jeg nesten bare har det igjen nå. Og der fikk jeg 1-2. Så tok jeg en nå også for å se om strekene inni den øker, siden jeg ikke har noe annet å sammenligne med ( selv om man kanskje ikke skal gjøre det :p) og da fikk jeg 2-3:wideyed: Er 12 dpo.

Men syns fremdeles det er litt skummelt at jeg blør :(

Legger ved babyplan også, var den siste jeg hadde.

Vedlegg

• 1D6EC906-A89D-45DF-A99C-18E8EB5DC01F.jpeg
    1D6EC906-A89D-45DF-A99C-18E8EB5DC01F.jpeg
    44,2 KB · Visninger: 72
  • 1ACA77EC-AC5F-48F5-ACD1-F5859F7EB8F7.jpeg
    1ACA77EC-AC5F-48F5-ACD1-F5859F7EB8F7.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 75
Jeg skjønner ingenting nå. Jeg har fremdeles litt lyserosa blod når jeg tørker meg og en del menssmerter.
I går kveld tok jeg en digital fordi jeg nesten bare har det igjen nå. Og der fikk jeg 1-2. Så tok jeg en nå også for å se om strekene inni den øker, siden jeg ikke har noe annet å sammenligne med ( selv om man kanskje ikke skal gjøre det :p) og da fikk jeg 2-3:wideyed: Er 12 dpo.

Selv om det oppleves som veldig skummelt å se blod når man er gravid, så tror jeg du kan ta det som et godt tegn at HCG tydeligvis øker:D noen blør under svangerskapet uten at det er noe alvorlig i det hele tatt. Man får jo både mer blod i kroppen, samt blir litt mer skjør, så det kan komme av mye rart. Prøøøøøv å senke skuldrene litt. Evt kontakte legen og måle hcg:happy:

Selv om det oppleves som veldig skummelt å se blod når man er gravid, så tror jeg du kan ta det som et godt tegn at HCG tydeligvis øker:D noen blør under svangerskapet uten at det er noe alvorlig i det hele tatt. Man får jo både mer blod i kroppen, samt blir litt mer skjør, så det kan komme av mye rart. Prøøøøøv å senke skuldrene litt. Evt kontakte legen og måle hcg:happy:

Det er veldig skummelt, spesielt siden det ikke har vært noe positivt før. Når jeg har hatt blødninger før så har det endt i SA men da har ikke testene økt i styrke. Så det er jo litt forskjell fra denne gang. Men er redd det ikke er som det skal være.

jeg klarte ikke dy meg nå. Tok en til, kun 1 time etter første. Også tok jeg en i vann samtidig. De er definitivt svake og veldig vanskelig å ta bilde av. Men de er der jo?

Øverst tørket fra i sted, nr 2 tatt nå, siste dyppet i vann.
Sniker... Er det one step tester? De er kjent for skyggestrek :(

Sitter nå på jobb og fryser vettet av meg og vurderer å hente ytterjakka mi. Alle andre svetter jo.

10 dpo og ganske sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Tempen gikk ned i dag og tidligtesten viste såvidt en liten skygge (synes sikkert ikke her en gang). Men mener å ha lest at disse er kjent for skygger også, så.... :(

Vedlegg

• 20201219_084621.jpg
    20201219_084621.jpg
    22,7 KB · Visninger: 68

Jeg skjønner at det virker veldig skummelt når man ser blod samtidig som man får positive tester. Har aldri opplevd det selv, men ville nok kanskje ringt legen på mandag dersom det ikke blir mindre. Antakeligvis går det helt fint og blødningen er uskyldig, men greit å få utelukke evt.exu. Men det er jo absolutt positiv av hcg øker så bra :woot: vil du at jeg skal sette deg på gravid, for du er jo gravid :D

Back
Topp