Samme her, så har litt is i magen, men litt mer spennendeJo, det kan jo være! Har fått noe lignende på et par tidligtester tidligere, men ikke ofte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, så har litt is i magen, men litt mer spennendeJo, det kan jo være! Har fått noe lignende på et par tidligtester tidligere, men ikke ofte!
Samme skjedde med meg med første positive strek ved forrige graviditet, var sterkest innenfor tidenLitt redd for at den er falsk, wæh!! Det var tykk og fin første halvtimen, så ble streken mye tynnere! Men er kanskje en grunn for at de bare skal tolkes de første 5 minuttene![]()
Gleder meg til å se testene dine videre!Samme her, så har litt is i magen, men litt mer spennende

Hallo hvis den er falsk så skal jeg aldri bruke babyplan testene igjen!! Gleder meg til du skal teste igjen jeg nå. Når tenker du å gjøre det?Litt redd for at den er falsk, wæh!! Det var tykk og fin første halvtimen, så ble streken mye tynnere! Men er kanskje en grunn for at de bare skal tolkes de første 5 minuttene![]()
Hihihi. Jeg er overbevist om at samboeren din er sanndrømt jeg nå assaHar tissa i en kopp tre-fire ganger de siste timene, men siden jeg tisser så ofte har det vært helt blanktHallo hvis den er falsk så skal jeg aldri bruke babyplan testene igjen!! Gleder meg til du skal teste igjen jeg nå. Når tenker du å gjøre det?Hihihi. Jeg er overbevist om at samboeren din er sanndrømt jeg nå assa

haha kjenner meg igjen, blir fort noen runder hvor man bare tisser i en kopp og kaster det ut! Høres lurt ut, det har jo veldig mye å si når man fortsatt har lite hcg i urinen i startenHar tissa i en kopp tre-fire ganger de siste timene, men siden jeg tisser så ofte har det vært helt blankt
Neste blir nok i morgen tidlig! Tror ikke det blir noe utslag på testene på utvannet urin siden det er 25test/vanligtest og ikke tidlig!

Har testet, men ser ikke noe mer enn noe. Sist jeg ble gravid testet jeg negativt 9dpo, men tydelig positivt 11dpo, så jeg klamrer meg til håpet litt til, selv om jeg tror el var på feil side.Hmm. Skal du teste imorgen også?![]()
Spennende!! Håper den fortsetter å stige!Se hva som dukket opp nå ista![]()
![]()

Ikke meg som skal rett på badet og ta en EL-test nåSe hva som dukket opp nå ista![]()
![]()
Gøy å se at det kom strek på riktig test også 
Vi må holde håpet litt tilHar testet, men ser ikke noe mer enn noe. Sist jeg ble gravid testet jeg negativt 9dpo, men tydelig positivt 11dpo, så jeg klamrer meg til håpet litt til, selv om jeg tror el var på feil side.
Her også, jeg skal også være 9 dpo nåFortsatt negativt her 9 dpo morgen og kveld med 25 testVis vedlegget 475872
krysser fingrene for i morgen!Du må dele hvordan el testen blirIkke meg som skal rett på badet og ta en EL-test nåGøy å se at det kom strek på riktig test også
![]()

Ja! Vi må satse på i morgen!Her også, jeg skal også være 9 dpo nåkrysser fingrene for i morgen!
Du må dele hvordan el testen blir![]()
shit, da var jeg 9dpo, samme som i dag. Kanskje den EL-testen er litt spennende likevel. Har ikke troen på at jeg er gravid da 
Der kom denSe hva som dukket opp nå ista![]()
![]()
Så gøy!Jaa. Da er håper fortsatt derHar testet, men ser ikke noe mer enn noe. Sist jeg ble gravid testet jeg negativt 9dpo, men tydelig positivt 11dpo, så jeg klamrer meg til håpet litt til, selv om jeg tror el var på feil side.

Herregud, det syns jeg er et spennende resultat jaVis vedlegget 475874
Premom logger den til 0,48. Pleier kanskje å ha lavere når jeg venter mens, men jeg ser at jeg tok en EL-test 18. desember i fjor som scoret 0,32, da hadde jeg positiv g-test tre dager senere (testa ikke før)shit, da var jeg 9dpo, samme som i dag. Kanskje den EL-testen er litt spennende likevel. Har ikke troen på at jeg er gravid da
![]()

Tror det er den mest interessante testen jeg har tatt hittil i alle fallHerregud, det syns jeg er et spennende resultat ja![]()

Herregud tenk om du er gravid da! På pp1 attpåtilTror det er den mest interessante testen jeg har tatt hittil i alle fall![]()