IKM uke 51

Testetøsa er i gang, dette er 8dpo-testen, godt utenfor tidsfristen fordi guttungen begynte å hyle :p

Den er jo blenda, men jeg føler likevel jeg ser noe? Jeg har så streksyn for tiden det er skummelt, eller så gir disse metode-testene ultrasvake skyggestreker

Vis vedlegget 475810

Redigert bilde da jeg prøvde å få den bedre frem, den vises bedre i virkeligheten.
Hmm. Skal du teste imorgen også? :love2

21 tror jeg! Får fortsette å teste, og hoppe i høyet i tilfelle :happy: :angelic:

Har vært så ør i kroppen i dag, følt meg mye svimmel og småkvalm/uggen! Håååper eggløsningstestene blir sterkere pga hcg, men blir glad om der er "ny" eggløsning og altså:angelic::love017
Jaa :love2 Kan være symptomer også selvfølgelig! Da syns jeg de burde slå ut på hcgtestene imorgen! Kjempespennende

Hvordan går det med deg nå? :love017
Det går fint med meg, eneste jeg kjenner er endel stikking i venstresiden.

Er veldig rart å ikke vite hvilken dpo jeg er, da får jeg ikke noe lyst til å teste heller. Føler meg usikker på om jeg har hatt EL, siden testene aldri ble positive. Tror jeg prøver å skjerme meg litt fra å bli skuffa :rolleyes:

Det går fint med meg, eneste jeg kjenner er endel stikking i venstresiden.

Er veldig rart å ikke vite hvilken dpo jeg er, da får jeg ikke noe lyst til å teste heller. Føler meg usikker på om jeg har hatt EL, siden testene aldri ble positive. Tror jeg prøver å skjerme meg litt fra å bli skuffa :rolleyes:
Tenker du å teste nærmere IKM, eller venter du bare for å se om TR dukker opp eller ei?
Tror det kan være sunt å ha lave forventninger hvis man klarer, det er så lett å bli revet med og gå i kjelleren når man håper så inderlig ❤️ veldig spent på at det skal dukke opp positive tester her inne :nailbiting:

Magefølelsen min var visst feil… Fortsatt litt tidlig enda, men tror ikke dette går veien.
IMG_5531.jpeg

Men hvaaa? :confused004 :hilarious: ikke tatt flere graviditetstester idag men røyk på en til eggløsningstest! Kanskje egget ikke slapp forrige uke og prøver igjen nå?

Har kjent flere ganger i dag at det kjennes ut som jeg har sting i magen, spesielt nederst ut mot sidene.
hæ! Har du noe el slim da? Du hadde jo positive el tester samtidig som meg jo! Håper det er hcg og at det ikke synes på testen enda, kanskje pga du ikke har tidlig tester! Men ja er nok lurt å hoppe i høyet å sikre seg da. Har dette skjedd deg før??

Er natt til 7 dpo og ettåringen vekka meg nå litt før 04:00. Får ikke sove igjen fordi jeg depper over at jeg ikke har hatt mareritt eller har måttet stå opp for å tisse, og at jeg ikke hadde ryggsmerter i går. Alle tegnene som jeg hadde første graviditeten med ho på dette tidspunktet er fraværende så jeg har allerede mista helt håpet haha. Noe så kjedelig å henge seg opp i sånt. Noen som har opplevd forskjellige symptomer for graviditet nr 2 vs nr 1 i dpo dagene? :happy3
Hvis det ikke klaffer nå utgår nok neste pp fordi samboer skal på hyttetur en langhelg rundt el neste pp.. :(

Back
Topp