Jeg tror jeg er 11dpo, men syklus app mener 8dpo. Så litt usikker, men holder en knapp på 11 selvHvilken dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg er 11dpo, men syklus app mener 8dpo. Så litt usikker, men holder en knapp på 11 selvHvilken dpo er du?
antydning til ømme bryster også innimellom.
Har jeg helt strekøyne eller ser jeg noe på g testen?? Synes jeg kan skimte noe der. Hvordan ser den ut i virkeligheten?Testene fra nå i morges!
Syns også jeg kan skimte noe, men det kom enda litt bedre frem på bildetHar jeg helt strekøyne eller ser jeg noe på g testen?? Synes jeg kan skimte noe der. Hvordan ser den ut i virkeligheten?

Det kan hende jeg tester til uka, tirsdag kanskje. Hvis EL har vært veldig forsinket så er nok ikke IKM før nærmere lørdag neste uke heller. Men vi får seTenker du å teste nærmere IKM, eller venter du bare for å se om TR dukker opp eller ei?
Tror det kan være sunt å ha lave forventninger hvis man klarer, det er så lett å bli revet med og gå i kjelleren når man håper så inderligveldig spent på at det skal dukke opp positive tester her inne
![]()

Rakk ikke å demontere den før jeg måtte skyndte meg på jobb i morges desverreSoennende! Kan du demontere den? Forstår ikke at de skal lage sååå vanskelig emballasje på disse!![]()
Umulig å myse igjennom glasset. Sånne tester demonterer jeg alltid før jeg dypper![]()

trodde nesten jeg fikk mensen i natt pga murringene.