IKM uke 51

Testene fra nå i morges!

Vedlegg

• Screenshot_20251213_095547_Gallery.jpg
    Screenshot_20251213_095547_Gallery.jpg
    230,3 KB · Visninger: 32
Dagens, 10 dpo. Ikke noe nytt å melde her. Føler jeg ser en skygge på bildet, men ikke noe i virkeligheten
IMG_5059.jpeg

Er veldig spent på denne syklusen da. Hadde en reading på etsy i fjor som sa oktober-desember som mulige måneder for unnfangelse. Hun nevnte tallene 3, 12, 14 og 30. jeg hadde el 3/12, så satser på positiv test i morgen den 14.

Klarte ikke dy meg, måtte ta en til :hilarious: fikk ny peak i premom for å si det sånn, haha! Tror vi må legge aksjer ikveld også, så må jeg se om jeg må bytte tilbake til uke 52 igjen!

Vedlegg

• Screenshot_20251213_104548_Gallery.jpg
    Screenshot_20251213_104548_Gallery.jpg
    220,7 KB · Visninger: 24
Tenker du å teste nærmere IKM, eller venter du bare for å se om TR dukker opp eller ei?
Tror det kan være sunt å ha lave forventninger hvis man klarer, det er så lett å bli revet med og gå i kjelleren når man håper så inderlig ❤️ veldig spent på at det skal dukke opp positive tester her inne :nailbiting:
Det kan hende jeg tester til uka, tirsdag kanskje. Hvis EL har vært veldig forsinket så er nok ikke IKM før nærmere lørdag neste uke heller. Men vi får se :love2

Soennende! Kan du demontere den? Forstår ikke at de skal lage sååå vanskelig emballasje på disse! :laughing002 :hilarious:
Umulig å myse igjennom glasset. Sånne tester demonterer jeg alltid før jeg dypper :smiley-ashamed004
Rakk ikke å demontere den før jeg måtte skyndte meg på jobb i morges desverre :happy090
Litt usikker om jeg prøver en annen type test når jeg er hjemme fra jobb i ettermiddag:knegg:
Men kjenner at brystene er ømme, er ubehagelig å komme borti dem selv med bh å genser over:knegg: trodde nesten jeg fikk mensen i natt pga murringene.
Har en venninne som trodde hun kanskje så antydning til en veldig svak,svak strek:knegg:

Prøvde å demontere testen fra imorges, men den har nok ligget for lenge. Men synes jeg ser en svak antydning til en strek :angelic:
Synes ikke det vises særlig på bildet, men legger til allikevel :knegg:

Vedlegg

• 20251213_162933.jpg
    20251213_162933.jpg
    642,9 KB · Visninger: 7
Magefølelsen min var visst feil… Fortsatt litt tidlig enda, men tror ikke dette går veien.Vis vedlegget 475820
Tror jeg er 11 DPO i dag og tok en test i morges også. Den viser også ingen antydning, så nå er det bare å vente på mensen. Har fått positive tester på 11 DPO tidligere graviditeter.

Back
Topp