IKM uke 51

Vis vedlegget 475874
Premom logger den til 0,48. Pleier kanskje å ha lavere når jeg venter mens, men jeg ser at jeg tok en EL-test 18. desember i fjor som scoret 0,32, da hadde jeg positiv g-test tre dager senere (testa ikke før) :nailbiting: shit, da var jeg 9dpo, samme som i dag. Kanskje den EL-testen er litt spennende likevel. Har ikke troen på at jeg er gravid da :hilarious:
Så spennende!! :happy093 Når tenker du ta neste graviditetstest?

Herregud tenk om du er gravid da! På pp1 attpåtil :happy:
Hahah, det går jeg ikke med på :laughing001 De sa på barsel når de snakket om prevensjon at man er veldig fruktbar kort tid etter fødsel. Men hva er «kort tid etter fødsel» egentlig :laughing002
Min historikk tilsier at det blir for enkelt at det klaffer nå, men det blir spennende å se hvordan ting utvikler seg :happy: eller, OM noe utvikler seg :laughing002

Hahah, det går jeg ikke med på :laughing001 De sa på barsel når de snakket om prevensjon at man er veldig fruktbar kort tid etter fødsel. Men hva er «kort tid etter fødsel» egentlig :laughing002
Min historikk tilsier at det blir for enkelt at det klaffer nå, men det blir spennende å se hvordan ting utvikler seg :happy: eller, OM noe utvikler seg :laughing002
Hehe. Jeg kjenner en som ble gravid og hadde en 4 uker baby :p
Hvis du er 9 dpo så kan det hende det vil ta et par dager til før det slår ut?

Heheh, det er én av to det.
Men syns jo den tidligtesten din så lovende ut :Heartblue Har du hatt sånn strek før?
Har ikke tidligtester, kun vanlige så dette var vanlig fra babyplan :angelic:

Har kun brukt de tidlige fra babyplan og der har jeg bare fått syyyltynne evap linjer et par ganger. Fikk også lignende strek som jeg fikk i dag i september, men bare på den ene testen, tror det var en kjemisk.

Har ikke tidligtester, kun vanlige så dette var vanlig fra babyplan :angelic:

Har kun brukt de tidlige fra babyplan og der har jeg bare fått syyyltynne evap linjer et par ganger. Fikk også lignende strek som jeg fikk i dag i september, men bare på den ene testen, tror det var en kjemisk.
Nei men herregud, da må du jo være gravid tenker jeg :Heartblue De vanlige testene er det vel ikke så mye skygger på?

Shit det blir spennende å se imorgen altså

Nei men herregud, da må du jo være gravid tenker jeg :Heartblue De vanlige testene er det vel ikke så mye skygger på?

Shit det blir spennende å se imorgen altså
Håååper det :Heartred

Ble mest overrasket over at det kom noe som helst på testen, i og med at jeg fikk positiv el test fredag morgen og el smerter fredag kveld. Er altså bare 7dpo i dag, trodde bare man såvidt fikk utslag på tidligtester da:hilarious:

Hehe. Jeg kjenner en som ble gravid og hadde en 4 uker baby :p
Hvis du er 9 dpo så kan det hende det vil ta et par dager til før det slår ut?
4 uker er vilt kort tid :oops: og strengt tatt ikke anbefalt å ha ubeskyttet sex de seks første ukene heller, selv om renselsen kanskje har stoppet før :bag: håper det gikk fint med dem ❤️
Det dumme med i fjor er jo at jeg ikke testa mer etter den lunkne EL-testen 9dpo, det var vel der håpet mitt røk siden jeg har testa positivt (g-test) 9dpo med baby2. Så jeg testa ikke etter graviditet før 12 dpo, så jeg aner ikke om det kunne slått ut 10 dpo, men tror det ville slått ut 11 dpo for streken på 12 var ikke noe man trengte å tolke.
Får bare teste og se hva som skjer, jeg tror ikke det har klaffet nå, men har hverken symptomer på mens eller annet :happy:

Gleder meg til å se i morgen! :Heartred Hahah, jeg har lagt klar både graviditetstest og el test til i morgen tidlig:hilarious:
Det blir absolutt spennende å se! Jeg tror du er gravid da, håper det stemmer :nailbiting:

Blenda 8 dpo morgen. Med blitz og uten. Den blitzen dreper liksom alt håp når den dumme hvite linja kommer hahah. Vil se fargee.
IMG_0892.jpeg

IMG_0890.jpeg

Back
Topp