IKM uke 51

Litt redd for at den er falsk, wæh!! Det var tykk og fin første halvtimen, så ble streken mye tynnere! Men er kanskje en grunn for at de bare skal tolkes de første 5 minuttene :hilarious:
Hallo hvis den er falsk så skal jeg aldri bruke babyplan testene igjen!! Gleder meg til du skal teste igjen jeg nå. Når tenker du å gjøre det? :angelic: Hihihi. Jeg er overbevist om at samboeren din er sanndrømt jeg nå assa

Hallo hvis den er falsk så skal jeg aldri bruke babyplan testene igjen!! Gleder meg til du skal teste igjen jeg nå. Når tenker du å gjøre det? :angelic: Hihihi. Jeg er overbevist om at samboeren din er sanndrømt jeg nå assa
Har tissa i en kopp tre-fire ganger de siste timene, men siden jeg tisser så ofte har det vært helt blankt :hilarious:
Neste blir nok i morgen tidlig! Tror ikke det blir noe utslag på testene på utvannet urin siden det er 25test/vanligtest og ikke tidlig!

Har tissa i en kopp tre-fire ganger de siste timene, men siden jeg tisser så ofte har det vært helt blankt :hilarious:
Neste blir nok i morgen tidlig! Tror ikke det blir noe utslag på testene på utvannet urin siden det er 25test/vanligtest og ikke tidlig!
haha kjenner meg igjen, blir fort noen runder hvor man bare tisser i en kopp og kaster det ut! Høres lurt ut, det har jo veldig mye å si når man fortsatt har lite hcg i urinen i starten :Heartred

Fortsatt negativt her 9 dpo morgen og kveld med 25 test IMG_3392.jpeg

Har testet, men ser ikke noe mer enn noe. Sist jeg ble gravid testet jeg negativt 9dpo, men tydelig positivt 11dpo, så jeg klamrer meg til håpet litt til, selv om jeg tror el var på feil side.
Vi må holde håpet litt til ❤️

Du må dele hvordan el testen blir :love017
IMG_6701.jpeg

Premom logger den til 0,48. Pleier kanskje å ha lavere når jeg venter mens, men jeg ser at jeg tok en EL-test 18. desember i fjor som scoret 0,32, da hadde jeg positiv g-test tre dager senere (testa ikke før) :nailbiting: shit, da var jeg 9dpo, samme som i dag. Kanskje den EL-testen er litt spennende likevel. Har ikke troen på at jeg er gravid da :hilarious:

Vis vedlegget 475874
Premom logger den til 0,48. Pleier kanskje å ha lavere når jeg venter mens, men jeg ser at jeg tok en EL-test 18. desember i fjor som scoret 0,32, da hadde jeg positiv g-test tre dager senere (testa ikke før) :nailbiting: shit, da var jeg 9dpo, samme som i dag. Kanskje den EL-testen er litt spennende likevel. Har ikke troen på at jeg er gravid da :hilarious:
Herregud, det syns jeg er et spennende resultat ja :pompus:

Back
Topp