Heldig som er så langt1 dpo idag
Ingen testing før ikm, blir berre stressa av det![]()

Eg håpar eg klara å holde meg unna tidleg testing denne runden, men har ikkje heilt trua

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig som er så langt1 dpo idag
Ingen testing før ikm, blir berre stressa av det![]()

Ja, endeligHeldig som er så langt
Eg håpar eg klara å holde meg unna tidleg testing denne runden, men har ikkje heilt trua![]()

Fortsatt svak, men det er ein viss fare for el ein dag før forventa og det passar dårleg denne runden
Typen, som ikkje har reisejobb, må på jobbreise torsdag og fredag, akkuratt denne veka! Og me som skulle kjøre kvardag-taktikk denne runden

når du får gode nyheter hos gyn og bare veeeet at dette er en pp med gode muligheter for å lykke! For deretter å ikke få lagt inn aksjer grunnet dårlig stemning
MEN! Så løsnet stemningen og det ble lagt inn aksjer likevel!!
Hurra! Det bør helst legges inn noen flere aksjer denne uken, men vi er på god vei med annenhver dag så langt og el mest sannsynlig torsdag
Krysser fingraneHurra! Lykkenår du får gode nyheter hos gyn og bare veeeet at dette er en pp med gode muligheter for å lykke! For deretter å ikke få lagt inn aksjer grunnet dårlig stemning
MEN! Så løsnet stemningen og det ble lagt inn aksjer likevel!!
Hurra! Det bør helst legges inn noen flere aksjer denne uken, men vi er på god vei med annenhver dag så langt og el mest sannsynlig torsdag
![]()
Får de noko støtte eller meiner gyn at de skal gå på eigehand? 
Krysser fingraneFår de noko støtte eller meiner gyn at de skal gå på eigehand?
![]()
også fikk jeg sånn progresteronstøtte, så jeg prøver det for første gang
I tillegg sendes henvisning nå, så det er jo lovende for tiden fremover uansett 
Stemmer det. Får håpe komboen med dei tre gir resultaterJeg hadde sånn gjennomskylling forrige ukeog fikk vite at det er eggløsning på riktig side (der hvor jeg har eggleder), så de to tingene er lovende
også fikk jeg sånn progresteronstøtte, så jeg prøver det for første gang
I tillegg sendes henvisning nå, så det er jo lovende for tiden fremover uansett
hvordan ligger du ann denne pp??
![]()

Har dei sista rundane merka meir på lysten rundt el, så det gir jo ein ekstra boost
Så får vi se da. Hadde hvertfall el.slim i går, så det var godt å se
Stemmer det. Får håpe komboen med dei tre gir resultater
Trur el kjem enten fredag eller lørdag her, så me er i gang med vår jobb vertfallHar dei sista rundane merka meir på lysten rundt el, så det gir jo ein ekstra boost
![]()

Ja er vel fort at det blir et prestasjonspress rundt den tidaSamme her! Lysten øker hos meg rundt El, men den synker litt hos mannen dessverresærlig når han vet at det er den tiden! Det er litt synd
men det tar bort litt av piffen. Prøver å holde det skjult for han
![]()