IKM uke 51

Hva er egentlig det??
Babyklister blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den:)

Vedlegg

• 1F88F8EC-36CA-4FB1-A2EC-786BA17BA9C3.jpeg
    1F88F8EC-36CA-4FB1-A2EC-786BA17BA9C3.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 71
Ha ha her er det ingen som virker om morgenen (har prøvd). Noen ganger går det, men det blir sjelden at det funker. Og jeg er så trøtt for tiden, vet ikke om det er tiden på året eller hva ... :wacky:

Lykke til :p:D
Vi fikk for oss det samme :joyful: prøvde oss på morgenstund en periode, men vi var alt for trøtte og kutta det ut igjen :joyful: evt. i helgen da, når vi har sovet ut og har rolig morgen!
Me fekk det til, men det blir ikkje akkuratt den nye normen :hilarious:
Var litt vaken etterpå når eg sette meg ned for å jobbe igjen då:joyful:

Ja, virkelig! Det har vært veldig lærerikt! Jeg ville kalt den positiv :wacky: fikk peak på 0,84 i går formiddag. Mulig jeg gikk glipp av toppen, men i dag var den tydelig negativ og tempen steg med 0,25. så da er jeg vel i Dpo-land i dag eller i morgen:happy:
Eg pleier få nokså sterk dagen før positiv, så speler liten rolle om appen seier lav i dag, får nok positiv i morgon :p
Du har nok sikkert berre hatt ein kort topp. Spennande med dpo-land på deg no då:nailbiting:

Fikk peak i går, men nå står det at el er om 3 dager. Hva menes de tallene når dere får peak på feks 0,84?
Det står noen tall på sidelinjen i skjema, men skjønner ikke helt det :-P

Babyklister blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den:)

Åja! Når tar man det? I dagene rundt el? :happy: Jeg har fått sånn progesteron som skal tas vaginalt fra etter el, så da holder kanskje det denne runden:happy: men kanskje jeg bør prøve neste pp!

Åja! Når tar man det? I dagene rundt el? :happy: Jeg har fått sånn progesteron som skal tas vaginalt fra etter el, så da holder kanskje det denne runden:happy: men kanskje jeg bør prøve neste pp!
Tas etter el:)
Har igjen lutinus fra IVF forsøket selv, men for no forferdelig klin! Men legen på Hausken ønsker å sette inn fryseegget vårt i naturlig syklus når vi bestemmer oss for det. Så i bunn og grunn, så mener de at jeg ikke trenger å bruke noe støtte, siden jeg har stabile sykluser og ikke spotter før TR. Men har hørt mye positivt om babyklister, så prøver det denne gangen også. Har også wildyam...men går nok bare for babyklister.

Fikk peak i går, men nå står det at el er om 3 dager. Hva menes de tallene når dere får peak på feks 0,84?
Det står noen tall på sidelinjen i skjema, men skjønner ikke helt det :p
Merkeligo_O hos meg pleier den å oppdatere el etter eg har fått peak.

Tallet ved siden av er forholdstall mellom kontroll- og teststrekek. Får du 1,0 så meiner Premom at strekane er like sterke. Få du f.eks. 1,2 vil det sei at teststrek er 1,2 gongar/20% sterkare. Slik eg har forstått det vertfall:rolleyes:
Så med 0,84 så er ikkje teststrek like sterk som kontrollstrek, men det kan jo bety at du berre missa toppen eller at urinen ikkje var konsentrert nok. Føler du på kroppen at det kan stemme med el i dag? :)

Da er vi begge veldig nære dpo-land :joyful: hvis jeg ikke allerede er der egentlig! Spennende :nailbiting:
Eg tipper eg er i DPO-land på søndag, så eg ligg i baktroppen av gruppa:D
Likte bedre før når eg var tidlig ute. Blir så frista når mangen begynner å teste tidleg og eg ligg langt bak :facepalm:

Vedlegg

• E8065F04-8C76-4827-8C81-0201F90B874B.jpeg
    E8065F04-8C76-4827-8C81-0201F90B874B.jpeg
    15,7 KB · Visninger: 76
Merkeligo_O hos meg pleier den å oppdatere el etter eg har fått peak.

Tallet ved siden av er forholdstall mellom kontroll- og teststrekek. Får du 1,0 så meiner Premom at strekane er like sterke. Få du f.eks. 1,2 vil det sei at teststrek er 1,2 gongar/20% sterkare. Slik eg har forstått det vertfall:rolleyes:
Så med 0,84 så er ikkje teststrek like sterk som kontrollstrek, men det kan jo bety at du berre missa toppen eller at urinen ikkje var konsentrert nok. Føler du på kroppen at det kan stemme med el i dag? :)

Aha! Hm, jeg temper bare og tar ikke strimmeltester i tillegg ... Men tenker på å gjøre det også kanskje. Tar bare clearblue digital 4 mest fertile dager :-P Masse el-slim i dag, så føler el er på vei snart i hvert fall :-D

Må søke råd her, blir litt forvirret :whacky011 Etter kalender skulle jeg hatt EL i dag. Tok en test i går og den var mye sterkere enn den pleier, men ikke helt positiv etter malen. Tok en ny i dag, den er mye mindre positiv enn den i går var. Står jo at den er positiv 24-36 timer før EL. Hvordan skal jeg tolke disse da? Kan jeg ha hatt EL tidligere enn jeg trodde og nivåene er nå på vei ned siden den er svakere?
Har kjent murring i går og i dag slik jeg pleier.
La inn aksjer mandag kveld og i går kveld, og håper ikke vi har bommet helt nåo_O
Testen som ligger oppå emballasjen er fra i går og den andre fra i dag.
IMG_4962.JPG IMG_4973.JPG

Aha! Hm, jeg temper bare og tar ikke strimmeltester i tillegg ... Men tenker på å gjøre det også kanskje. Tar bare clearblue digital 4 mest fertile dager :p Masse el-slim i dag, så føler el er på vei snart i hvert fall :-D
Ååja, temping kan eg ingenting om, så der skal ikkje eg komme med råd:D
Satsar på el er rett rundt hjørnet då:woot:

Cd12 i dag og ingen økning på eltest. Håper el kommer nå på søndag. Ventetiden denne pp er litt mer krevende. Håper mange her får fine tester i førjulsgave❤️

Tas etter el:)
Har igjen lutinus fra IVF forsøket selv, men for no forferdelig klin! Men legen på Hausken ønsker å sette inn fryseegget vårt i naturlig syklus når vi bestemmer oss for det. Så i bunn og grunn, så mener de at jeg ikke trenger å bruke noe støtte, siden jeg har stabile sykluser og ikke spotter før TR. Men har hørt mye positivt om babyklister, så prøver det denne gangen også. Har også wildyam...men går nok bare for babyklister.
Hmmm.. jeg fikk eggløsningssprøyte også, men siden jeg også har ganske stabil syklus lot jeg være å ta den, jeg tror jeg har ganske kål på el. Gyn sa prog støtte litt ekstra, så da gir jeg det en sjanse:happy: men vet du om jeg kan slutte å ta det hvis jeg synes det er alt for mye kliss? Eller vil det ødelegge da? Vil jeg få tr før da?

Back
Topp