IKM uke 51

Det nærmer seg eggløsning for min del. Merker at jeg blir fort opphengt i at jeg vil at det skal klaffe denne gangen. Jeg er bortskjemt med å ha blitt raskt gravid tidligere (samtidig som jeg vet at ting kan forandre seg på noen år). Jeg har aldri tempet, testet eller gjort noe for å øke sjansene, sånn bortsett fra ekstra aksjer i dagene før antatt eggløsning da.

Så jeg syns jeg "banner i kirka" her, men på sett å vis er det nå jeg begynner å kjenne hvor mye jeg ønsker meg dette barnet. Vi har to barn fra før født 2015 og 2018 og jeg har hele veien sagt at jeg skal "kjenne etter" når jeg blir 35 år om jeg vil/orker en runde til. Men denne pandemien har vel gjort noe med oss alle sammen, man får zoomet skikkelig inn på livet sitt på godt og vondt. Mange jeg kjenner har enten hatt samlivsbrudd, flyttet, fått ny jobb eller blitt gravide. Og for min del kjente jeg at jo... det er en liten person som jeg venter på og som venter på oss, så hvorfor vente i tre år?
 
Tillea - 29 år - PP3 - B1 - EL 3.12 - IKM 19.12

Litt vanskelig å svare på PP, sluttet på Ppiller i mai, men fikk ikke TR før september, så har vi prøvd mer eller mindre siden da, men ikke så målrettet som vi har tenkt å gjøre denne gangen. Så da får vi se :santa
 
Sniker litt med dere jeg:happy: tror jeg nærmer meg eggløsning, endelig! Er på cd 80:banghead: har ammet en gang pr dag, så har bare hatt en eggløsning etter fødsel (des 2019). Sluttet med prevensjon i sommer. Nå er det slutt med amminga, så da håper jeg at eggløsningen kommer fort:happy: har fått El-slim, så det er håp!
 
Positiv el test i dag! La inn aksjer i går kveld, men føler meg litt stresset på at vi burde få lagt inn i dag også, at morgen kveld kan være for sent! Hva tror dere?? :wideyed: Jeg har så vondt ved denne eggløsningen, at det frister liksom ikke:oops: mannen er ikke helt i form heller :sorry: føler denne pp’n er så viktig...
 
Positiv el test i dag! La inn aksjer i går kveld, men føler meg litt stresset på at vi burde få lagt inn i dag også, at morgen kveld kan være for sent! Hva tror dere?? :wideyed: Jeg har så vondt ved denne eggløsningen, at det frister liksom ikke:oops: mannen er ikke helt i form heller :sorry: føler denne pp’n er så viktig...

Ingen sjans om å få til i morgen tidlig? Dere har uannsett fått inn er forsøk, så det er håp :happy:
 
Ingen sjans om å få til i morgen tidlig? Dere har uannsett fått inn er forsøk, så det er håp :happy:

Da måtte det vært grytidlig og ingen av oss virker så tidlig :wacky: vi har prøvd før og det blir bare tull! Åååååå... det er så frustrerende! Vi har lagt in askjer annenhverdag siden fredag og de sier jo at annenhver dag skal holde, men jeg klarer liksom ikke roe meg når jeg ikke får lagt inn ved positiv test :rolleyes:
 
Da måtte det vært grytidlig og ingen av oss virker så tidlig :wacky: vi har prøvd før og det blir bare tull! Åååååå... det er så frustrerende! Vi har lagt in askjer annenhverdag siden fredag og de sier jo at annenhver dag skal holde, men jeg klarer liksom ikke roe meg når jeg ikke får lagt inn ved positiv test :rolleyes:

Jeg skjønner deg godt! Håper at aksjene som er lagt inn holder. Det skader jo uansett ikke å legge inn noen i morgen kveld :happy:
 
Nå nærmer det seg:joyful:
Samboeren var ikke klar for noe sengekos idag, men forførte han med litt massasje, og vipps så var aksjer lagt likevel;)
 

Vedlegg

  • 7BE71937-AFAA-47D6-95BA-B6ECA00F5BB9.jpeg
    7BE71937-AFAA-47D6-95BA-B6ECA00F5BB9.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 43
Eg var klar for nye aksjer i går kveld, men sambuar har lest at testosteronnivået er høgast om morningen og at det er best sjans for å lykkast då. (Eg prøvde å Google, fant ingenting om det sjølv) :wacky:
Så no ligg eg her og prøver å vakne slik at eg ikkje sovner midt i:hilarious:
Prøvde å argumentere for at me ikkje fungerer så tidlig på dag, men klarte ikkje seie nei når han var så sikker på at det ville gi bedre sjans for å lykkast:joyful:
 
Så bra at det er så mye aksjelegging på dere!
Håper at det gjør susen :happy:

Her er det ingen positiv eggløsningstest i sikte og ingen håp om aksjelegging i nærmeste fremtid.
Prøvde å kose litt med han i går, men han får bare vondt og det er ikke sjans om å nærme seg noen finale :( Har mest lyst til å gråte, for jeg skjønner jo at sjansen for å få til noe denne måneden er minimale. For engangs skyld så håper jeg inderlig at eggløsninga kommer sent og at han på mirakuløst vis skal bli bra på et par-tredager.
 
Da er man straks på kjøret. Endelig blinkende positiv el-test fra clearblue i dag, og etter 3 dager med dropp i temperaturen, hadde den steget betraktelig i dag. Ifølge Premom er el om tre dager. Kanskje appen får rett :p
 
Da er man straks på kjøret. Endelig blinkende positiv el-test fra clearblue i dag, og etter 3 dager med dropp i temperaturen, hadde den steget betraktelig i dag. Ifølge Premom er el om tre dager. Kanskje appen får rett :p
Fint med el i helga:D Håpar strek 2 blir verande denne gongen:happy093
 
Eg var klar for nye aksjer i går kveld, men sambuar har lest at testosteronnivået er høgast om morningen og at det er best sjans for å lykkast då. (Eg prøvde å Google, fant ingenting om det sjølv) :wacky:
Så no ligg eg her og prøver å vakne slik at eg ikkje sovner midt i:hilarious:
Prøvde å argumentere for at me ikkje fungerer så tidlig på dag, men klarte ikkje seie nei når han var så sikker på at det ville gi bedre sjans for å lykkast:joyful:

Ha ha her er det ingen som virker om morgenen (har prøvd). Noen ganger går det, men det blir sjelden at det funker. Og jeg er så trøtt for tiden, vet ikke om det er tiden på året eller hva ... :wacky:

Lykke til :p:D
 
Så kjekt å lese om mye aksjekegging for tida. Krysser fingrene for at det klaffer for dere alle.

CD16 her. Det var en liten økning på EL testen i dag. Men fortsatt lav i følge Premom. Krysser fingrene for at de blir sterkere de neste dagene.
 
Last edited:
Godt eg har Premom til å tolke for meg. Eg ville kalt denne nesten positiv, men Premom seier 0,65 og "low" :wacky:

IMG_20201203_125123.jpg
 
Endelig! Cd 12 :joyful:
 

Vedlegg

  • 2053A1D2-7B6C-44D1-B510-B12AA64E2EBB.jpeg
    2053A1D2-7B6C-44D1-B510-B12AA64E2EBB.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 33
Eg var klar for nye aksjer i går kveld, men sambuar har lest at testosteronnivået er høgast om morningen og at det er best sjans for å lykkast då. (Eg prøvde å Google, fant ingenting om det sjølv) :wacky:
Så no ligg eg her og prøver å vakne slik at eg ikkje sovner midt i:hilarious:
Prøvde å argumentere for at me ikkje fungerer så tidlig på dag, men klarte ikkje seie nei når han var så sikker på at det ville gi bedre sjans for å lykkast:joyful:

Vi fikk for oss det samme :joyful: prøvde oss på morgenstund en periode, men vi var alt for trøtte og kutta det ut igjen :joyful: evt. i helgen da, når vi har sovet ut og har rolig morgen!
 
Back
Topp