Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den vil endre syklusen du er i, men om du får el tidlegare i 1 syklus så vil den ikkje nødvendigvis basere framtidig el basert på den eine gongenDere som er drevne på å teste etter eggløsning og bruker Premom-appen... Vil syklusen i appen endre seg når man får peak på eggløsningtester tidligere enn det står?

Den vil endre syklusen du er i, men om du får el tidlegare i 1 syklus så vil den ikkje nødvendigvis basere framtidig el basert på den eine gongen
Eg får som regel mensen 12 dpo, men måtte registrere det 6 syklusar i Premom før den endra lutealfasen min tilsvarande![]()

JeppOk, så da kommer jeg fortere over i dpo-land, ikke sant?
Når har man el-slim i forhold til eggløsning? Er helt grønn på å følge med på syklusen min se...![]()
Jepp
Det varierer fra person til person, så der kan eg dessverre ikkje hjelpeEg merker ikkje alltid el-slim. Hadde det forrige syklus, men kun t.o.m dagen eg hadde positiv el-test, heilt stopp dagen etter
![]()

Åjj, det var tidligEr på cd 9, og el testene begynner allerede å bli sterkere. De pleier som regel ikke å bli sterkere før sånn rundt CD11-12 hos meg. Har som regel helt svake før de plutselig begynner å bli sterkere, til jeg får sterk strek.
Kommer det en eggløsning tidligere enn jeg bruker denne syklusen tro? Aldri opplevd før, så blir spennende å se fremoverI såfall så er jeg veldig glad for at jeg valgte å allerede begynne å teste!
Vil tru den er positiv i morgon? Ja det syntes jeg også. Blir spennende å se fremoverÅjj, det var tidligVil tru den er positiv i morgon?
![]()
Jeg ville fortsatt å teste, siden de har blitt betydelig sterkereEr det noe poeng å teste etter eggløsning en 3. gang i dag for å se om den øker mer i dag? Tok en på morran og en nå. Det er økning fra den jeg tok i dag tidlig, men vil den øke enda mer?

Er det noe poeng å teste etter eggløsning en 3. gang i dag for å se om den øker mer i dag? Tok en på morran og en nå. Det er økning fra den jeg tok i dag tidlig, men vil den øke enda mer?
Ja, spådommene for ditt fruktbare vindu og forfallsdato vil justeres hvis toppen blir funnet tidligere eller senere enn den opprinnelige forventede toppdagen.Dere som er drevne på å teste etter eggløsning og bruker Premom-appen... Vil syklusen i appen endre seg når man får peak på eggløsningtester tidligere enn det står?
Merkelig, den var jo veldig sterk i gårCd 10. Var nok falsk alarm på el testen i går. Ingen tegn til el og negativ el test idag. Nå ser testen ut slik den pleier å gjøre rundt disse dagene før el. Da er det bare å fortsette å teste![]()
Ja. Men el testene kan jo svinge i en syklus, så det er ikke unormalt. Egget prøvde vel, men ikke fått det tilMerkelig, den var jo veldig sterk i går![]()
Det er bare tull, det er mange hundre tusen sædceller i hver eneste utløsning. Faktisk flere millioner. Det sagt, ved normal sædkvalitet that isJeg har lest at noen mener mannen skyter «løskanoner» hvis man har for hyppig sex. Jeg er derfor litt bekymret for å ha kosestunder hver dag og prøver å holde det til annen hver dag. Samtidig har jeg fått for meg at det er best å legge inn aksjer dagen før eggløsningsdagen og ikke samme dag. Og da blir jeg jo redd for å ikke treffe dagen før, er jo ikke helt sikker på når EL er. Hva er deres tanker rundt dette med å legge inn aksjer flere dager på rad?![]()