IKM uke 51

Skjønner ikke så mye av den. Peak kom på hovedsiden, men er borte nå. Står bare at el er om 3 dager.

Åja, nei det bildet skjønner ikke jeg heller noe av, dårlig på grafer :oops: jeg ser bare på der testene legges inn. Men jeg temper også og det synes jeg gir mer mest sikkert svar! Jeg fikk ikke fullt på testene, men tempen steg i dag, så da missa jeg bare toppen. Uten temp ville jeg vært litt usikker:confused: temper du?
 
Hmmm.. jeg fikk eggløsningssprøyte også, men siden jeg også har ganske stabil syklus lot jeg være å ta den, jeg tror jeg har ganske kål på el. Gyn sa prog støtte litt ekstra, så da gir jeg det en sjanse:happy: men vet du om jeg kan slutte å ta det hvis jeg synes det er alt for mye kliss? Eller vil det ødelegge da? Vil jeg få tr før da?
Det vet jeg ikke. Aldri vært borti det i helt vanlig syklus. Men mange får ikke TR før de slutter på lutinus etter en IVF runde. Men om du får den før, aner jeg ikke.

Eggløsningssprøyta er vel med å booste eggløsninga.
 
Åja, nei det bildet skjønner ikke jeg heller noe av, dårlig på grafer :oops: jeg ser bare på der testene legges inn. Men jeg temper også og det synes jeg gir mer mest sikkert svar! Jeg fikk ikke fullt på testene, men tempen steg i dag, så da missa jeg bare toppen. Uten temp ville jeg vært litt usikker:confused: temper du?

Ja det bildet var graf fra temping :hilarious: (om det kom med som vedlegg). Tror jeg må begynne med mer el-testing sånn at de kan legges inn med tempingen i Premom.
 
Hadde noen sterke smerter i nederste del av mage og mot endetarm, hvis man kan si det sånn, i går kveld X) Regner med at det var eggløsningssmerter. Har pleid å få ELslim, men fikk ikke det i noe særlig grad. Bittelitt i går evt. Etter man har hatt slike smerter, betyr det at eggløsning har skjedd da? Tok en EL test i går kveld også, den var sterk, så mulig den var positiv, men usikker. Ikke vant til å teste etter EL..
 
Hadde noen sterke smerter i nederste del av mage og mot endetarm, hvis man kan si det sånn, i går kveld X) Regner med at det var eggløsningssmerter. Har pleid å få ELslim, men fikk ikke det i noe særlig grad. Bittelitt i går evt. Etter man har hatt slike smerter, betyr det at eggløsning har skjedd da? Tok en EL test i går kveld også, den var sterk, så mulig den var positiv, men usikker. Ikke vant til å teste etter EL..
Dei seies at el kjem 12-48 timar etter positiv el-test, men eg pleier å få vondt i magen og korsryggen samme kveld, så eg lurer på om eg får el samme kveld som positiv test:) Kan stemme i forhold til at eg ikkje pleier ha el-slim lenger enn dagen med positiv test:rolleyes:
 
Kjenner eg har altfor store forhåpningar til denne runden, det er skummelt.. :oops: Eg tenker på graviditet og baby konstant og tilbringer altfor mykje tid her på BV!
Nokon som har råd for å få tankane over på andre ting?
Blir mykje film/tv og strikking i disse koronatider, men begynner å bli lei av det. Savnar treningssenteret der eg kan ta all frustrasjonen ut fysisk. Og ikkje minst så savnar eg eit sosialt liv! Fuck korona ass:shifty:
 
Premom-appen sier el om 1 dag, og fikk peak nå, og el-test viser fast smiley. Da kan jeg vel anta at el er i morgen? Weeeeee ...
 
Kjenner eg har altfor store forhåpningar til denne runden, det er skummelt.. :oops: Eg tenker på graviditet og baby konstant og tilbringer altfor mykje tid her på BV!
Nokon som har råd for å få tankane over på andre ting?
Blir mykje film/tv og strikking i disse koronatider, men begynner å bli lei av det. Savnar treningssenteret der eg kan ta all frustrasjonen ut fysisk. Og ikkje minst så savnar eg eit sosialt liv! Fuck korona ass:shifty:

Dessverre ikke så mange gode råd, men har det på samme viset (om det er noen trøst). Sitter jo inne, temmelig isolert (er freelance og jobber hjemmefra i tillegg). Ser stort sett bare min bedre halvdel, mye tanker om graviditet og prøving og film og jepp ... savner å bare ta en tur ut for å lufte meg, men bor ikke i nærheten av et uteområde sånn at det er enkelt heller.
 
Dessverre ikke så mange gode råd, men har det på samme viset (om det er noen trøst). Sitter jo inne, temmelig isolert (er freelance og jobber hjemmefra i tillegg). Ser stort sett bare min bedre halvdel, mye tanker om graviditet og prøving og film og jepp ... savner å bare ta en tur ut for å lufte meg, men bor ikke i nærheten av et uteområde sånn at det er enkelt heller.
Ja me er vel mange om det. Er ikkje slik at eg syns synd på meg sjølv fordi eg må vere heime, er mangen som sit heilt aleine, dei har eg verkeleg vondt av..

Du bur vel ikkje i Norge og eg hugser rett? Er det portforbud der du bur? Eg kan i det minste gå på tue ute, det setter eg pris på:)
 
Jeg kan rettes til EL 05.12 og IKM 19.12

peak i dag :woot:

7CB6513C-29AB-4D77-B15D-66B7CF4BCC2F.jpeg
 
Har endret på meg selv i lista, siden el kom to dager før tiden.
Bare gi meg beskjed om det skal endres noe i lista:)
 
Må søke råd her, blir litt forvirret :whacky011 Etter kalender skulle jeg hatt EL i dag. Tok en test i går og den var mye sterkere enn den pleier, men ikke helt positiv etter malen. Tok en ny i dag, den er mye mindre positiv enn den i går var. Står jo at den er positiv 24-36 timer før EL. Hvordan skal jeg tolke disse da? Kan jeg ha hatt EL tidligere enn jeg trodde og nivåene er nå på vei ned siden den er svakere?
Har kjent murring i går og i dag slik jeg pleier.
La inn aksjer mandag kveld og i går kveld, og håper ikke vi har bommet helt nåo_O
Testen som ligger oppå emballasjen er fra i går og den andre fra i dag.
Vis vedlegget 342692 Vis vedlegget 342693

Noen som har noe vettugt å komme med her? Tok en ny EL test i går kveld og den var negativ. Jeg mistenker selv at jeg har hatt EL i går og at jeg ville fått positiv om jeg hadde testet tidligere 2.12, den jeg har som er nærmest positiv ble tatt 2.12 kl. 19.00 ca.. :woot:
 
Noen som har noe vettugt å komme med her? Tok en ny EL test i går kveld og den var negativ. Jeg mistenker selv at jeg har hatt EL i går og at jeg ville fått positiv om jeg hadde testet tidligere 2.12, den jeg har som er nærmest positiv ble tatt 2.12 kl. 19.00 ca.. :woot:
Mye mulig du har missa lh toppen. Ellers kan el testene svinge litt i syklusen. Ikke så enkelt.

Om du ser på mine lh tester, så hadde jeg ganske sterk test på cd 9, men el kom ikke før senere. Så jeg ville fortsatt å teste litt til, bare for å være sikker:)
 

Vedlegg

  • 1A99EAFF-E19D-402C-9C6B-7D1D8ABCC051.jpeg
    1A99EAFF-E19D-402C-9C6B-7D1D8ABCC051.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 42
Kjenner eg har altfor store forhåpningar til denne runden, det er skummelt.. :oops: Eg tenker på graviditet og baby konstant og tilbringer altfor mykje tid her på BV!
Nokon som har råd for å få tankane over på andre ting?
Blir mykje film/tv og strikking i disse koronatider, men begynner å bli lei av det. Savnar treningssenteret der eg kan ta all frustrasjonen ut fysisk. Og ikkje minst så savnar eg eit sosialt liv! Fuck korona ass:shifty:
Samme her! Aaaalt for store forhåpninger! :wideyed: Og det har jeg ikke hatt på lenge... stor fallhøyde og vanskelig for å ikke tenke på det:oops: men samtidig prøver jeg å kose meg med det:happy: Store muligheter for at det ikke går i nå heller, men det er deilig med håpefull førjulstid:joyful: det hjelper å ha litt mye på jobb, trene og lære et nytt språk, men jeg tror jeg stort sett tenker på det uansett:p
 
Ja me er vel mange om det. Er ikkje slik at eg syns synd på meg sjølv fordi eg må vere heime, er mangen som sit heilt aleine, dei har eg verkeleg vondt av..

Du bur vel ikkje i Norge og eg hugser rett? Er det portforbud der du bur? Eg kan i det minste gå på tue ute, det setter eg pris på:)

Ja, du har rett i det :Heartred Hva har koronaen gjort og gjør med eldre, enslige, andre som sliter ... ja :(

Bor i utlandet nå, så sitter i portforbud. Har ikke vært i butikk her siden april, så kjekt med matlevering på døren akkurat som man har mulighet for i Norge, sånn ala kolonial.no. Og egentlig trives jeg i eget selskap, men når man er så isolert som nå blir det mange tanker rundt prøvingen og bobla blir liksom tettere. Prøver å koble av med jobb, tenke på andre ting og binger en del tv-serier :hilarious:
 
Noen som har noe vettugt å komme med her? Tok en ny EL test i går kveld og den var negativ. Jeg mistenker selv at jeg har hatt EL i går og at jeg ville fått positiv om jeg hadde testet tidligere 2.12, den jeg har som er nærmest positiv ble tatt 2.12 kl. 19.00 ca.. :woot:
Stor sjanse for at El har vært :happy: jeg må virkelig anbefale testing altså. Jeg synes det er en lettelse når testingen har vært vanskelig å tyde, at jeg kan få el bekreftet eller avkreftet med temp :happy:
 
Den største testetøsa av dem alle, føler jeg er meg:hilarious: Selv om vi har kommet til PP24, så er det fortsatt uhørt spennende å begynne å teste i dpo land.
Når tenker dere andre å begynne å teste? :joyful:
 
Back
Topp