PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Skjønner ikke så mye av den. Peak kom på hovedsiden, men er borte nå. Står bare at el er om 3 dager.
Åja, nei det bildet skjønner ikke jeg heller noe av, dårlig på grafer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke så mye av den. Peak kom på hovedsiden, men er borte nå. Står bare at el er om 3 dager.
Det vet jeg ikke. Aldri vært borti det i helt vanlig syklus. Men mange får ikke TR før de slutter på lutinus etter en IVF runde. Men om du får den før, aner jeg ikke.Hmmm.. jeg fikk eggløsningssprøyte også, men siden jeg også har ganske stabil syklus lot jeg være å ta den, jeg tror jeg har ganske kål på el. Gyn sa prog støtte litt ekstra, så da gir jeg det en sjansemen vet du om jeg kan slutte å ta det hvis jeg synes det er alt for mye kliss? Eller vil det ødelegge da? Vil jeg få tr før da?
Åja, nei det bildet skjønner ikke jeg heller noe av, dårlig på graferjeg ser bare på der testene legges inn. Men jeg temper også og det synes jeg gir mer mest sikkert svar! Jeg fikk ikke fullt på testene, men tempen steg i dag, så da missa jeg bare toppen. Uten temp ville jeg vært litt usikker
temper du?
(om det kom med som vedlegg). Tror jeg må begynne med mer el-testing sånn at de kan legges inn med tempingen i Premom.Ja det bildet var graf fra temping(om det kom med som vedlegg). Tror jeg må begynne med mer el-testing sånn at de kan legges inn med tempingen i Premom.
Det var temping ja! Jeg er håpløs på sånt. Jeg legger inn temp i natural cycles og tester i Premom, så ser jeg på resultatene på begge, de overlapper stort sett, men det skikker en dag noen ganger 
Dei seies at el kjem 12-48 timar etter positiv el-test, men eg pleier å få vondt i magen og korsryggen samme kveld, så eg lurer på om eg får el samme kveld som positiv testHadde noen sterke smerter i nederste del av mage og mot endetarm, hvis man kan si det sånn, i går kveld X) Regner med at det var eggløsningssmerter. Har pleid å få ELslim, men fikk ikke det i noe særlig grad. Bittelitt i går evt. Etter man har hatt slike smerter, betyr det at eggløsning har skjedd da? Tok en EL test i går kveld også, den var sterk, så mulig den var positiv, men usikker. Ikke vant til å teste etter EL..

Kjenner eg har altfor store forhåpningar til denne runden, det er skummelt..Eg tenker på graviditet og baby konstant og tilbringer altfor mykje tid her på BV!
Nokon som har råd for å få tankane over på andre ting?
Blir mykje film/tv og strikking i disse koronatider, men begynner å bli lei av det. Savnar treningssenteret der eg kan ta all frustrasjonen ut fysisk. Og ikkje minst så savnar eg eit sosialt liv! Fuck korona ass![]()

Ja me er vel mange om det. Er ikkje slik at eg syns synd på meg sjølv fordi eg må vere heime, er mangen som sit heilt aleine, dei har eg verkeleg vondt av..Dessverre ikke så mange gode råd, men har det på samme viset (om det er noen trøst). Sitter jo inne, temmelig isolert (er freelance og jobber hjemmefra i tillegg). Ser stort sett bare min bedre halvdel, mye tanker om graviditet og prøving og film og jepp ... savner å bare ta en tur ut for å lufte meg, men bor ikke i nærheten av et uteområde sånn at det er enkelt heller.
Endret

Må søke råd her, blir litt forvirretEtter kalender skulle jeg hatt EL i dag. Tok en test i går og den var mye sterkere enn den pleier, men ikke helt positiv etter malen. Tok en ny i dag, den er mye mindre positiv enn den i går var. Står jo at den er positiv 24-36 timer før EL. Hvordan skal jeg tolke disse da? Kan jeg ha hatt EL tidligere enn jeg trodde og nivåene er nå på vei ned siden den er svakere?
Har kjent murring i går og i dag slik jeg pleier.
La inn aksjer mandag kveld og i går kveld, og håper ikke vi har bommet helt nå
Testen som ligger oppå emballasjen er fra i går og den andre fra i dag.
Vis vedlegget 342692 Vis vedlegget 342693

Mye mulig du har missa lh toppen. Ellers kan el testene svinge litt i syklusen. Ikke så enkelt.Noen som har noe vettugt å komme med her? Tok en ny EL test i går kveld og den var negativ. Jeg mistenker selv at jeg har hatt EL i går og at jeg ville fått positiv om jeg hadde testet tidligere 2.12, den jeg har som er nærmest positiv ble tatt 2.12 kl. 19.00 ca..![]()
Samme her! Aaaalt for store forhåpninger!Kjenner eg har altfor store forhåpningar til denne runden, det er skummelt..Eg tenker på graviditet og baby konstant og tilbringer altfor mykje tid her på BV!
Nokon som har råd for å få tankane over på andre ting?
Blir mykje film/tv og strikking i disse koronatider, men begynner å bli lei av det. Savnar treningssenteret der eg kan ta all frustrasjonen ut fysisk. Og ikkje minst så savnar eg eit sosialt liv! Fuck korona ass![]()
Og det har jeg ikke hatt på lenge... stor fallhøyde og vanskelig for å ikke tenke på det
Store muligheter for at det ikke går i nå heller, men det er deilig med håpefull førjulstid
det hjelper å ha litt mye på jobb, trene og lære et nytt språk, men jeg tror jeg stort sett tenker på det uansettJa me er vel mange om det. Er ikkje slik at eg syns synd på meg sjølv fordi eg må vere heime, er mangen som sit heilt aleine, dei har eg verkeleg vondt av..
Du bur vel ikkje i Norge og eg hugser rett? Er det portforbud der du bur? Eg kan i det minste gå på tue ute, det setter eg pris på![]()
Hva har koronaen gjort og gjør med eldre, enslige, andre som sliter ... ja 
Stor sjanse for at El har værtNoen som har noe vettugt å komme med her? Tok en ny EL test i går kveld og den var negativ. Jeg mistenker selv at jeg har hatt EL i går og at jeg ville fått positiv om jeg hadde testet tidligere 2.12, den jeg har som er nærmest positiv ble tatt 2.12 kl. 19.00 ca..![]()
jeg må virkelig anbefale testing altså. Jeg synes det er en lettelse når testingen har vært vanskelig å tyde, at jeg kan få el bekreftet eller avkreftet med temp 
Selv om vi har kommet til PP24, så er det fortsatt uhørt spennende å begynne å teste i dpo land.