IKM uke 51

Heldig som er så langt:joyful:
Eg håpar eg klara å holde meg unna tidleg testing denne runden, men har ikkje heilt trua:wacky:
Ja, endelig :) EL kom ikkje før CD23 denne syklus, så blei mykje venting :wtf:
Håpar eg klarar å holde meg unna tidligtesting, skal iallefall prøve :D hardt når testane ligger å ventar på meg i skuffen :wacky:

Tatt første el-test og den var noko sterkare enn eg hadde tenkt:wideyed: Fortsatt svak, men det er ein viss fare for el ein dag før forventa og det passar dårleg denne runden:facepalm: Typen, som ikkje har reisejobb, må på jobbreise torsdag og fredag, akkuratt denne veka! Og me som skulle kjøre kvardag-taktikk denne runden:shifty:

Jaja, blir som det blir. Me skal uansett gjere det me kan:dance011

Vedlegg

• 20201201_132518.jpg
    20201201_132518.jpg
    28 KB · Visninger: 82
  • 20201201_131825.jpg
    20201201_131825.jpg
    9,2 KB · Visninger: 92
Spennende at det noen av dere er i eller på tur inn i DPOland :) Jeg har enda noen dager igjen før jeg er der, men føler at dagene går fortere ved å følge med her.
Det er enda ikke avklart om det blir noen prøving. Samboer har fremdeles plager i underlivet, men er heldigvis bedre enn det har vært den siste måneden. Håper at vi kan få til en aksjelegging eller to ;)
De ringte akkurat fra Norstat med en undersøkelse om barnehager. Så nå er det nesten så jeg vil begynne å gjøre research på barnehager i området :facepalm:
Lykke til alle sammen ❤️ De neste ukene blir spennende!

Hurra! Lykke :joyful: når du får gode nyheter hos gyn og bare veeeet at dette er en pp med gode muligheter for å lykke! For deretter å ikke få lagt inn aksjer grunnet dårlig stemning :wideyed: MEN! Så løsnet stemningen og det ble lagt inn aksjer likevel!!:joyful: Hurra! Det bør helst legges inn noen flere aksjer denne uken, men vi er på god vei med annenhver dag så langt og el mest sannsynlig torsdag:joyful:

1 dpo i dag. :happy: Håper dagene går unna nå og at det venter 2 streker på meg denne gangen. :happy:

Fortsatt lave EL tester her. CD15 i dag. Kan se ut som EL blir senere enn jeg tror.

Hurra! Lykke :joyful: når du får gode nyheter hos gyn og bare veeeet at dette er en pp med gode muligheter for å lykke! For deretter å ikke få lagt inn aksjer grunnet dårlig stemning :wideyed: MEN! Så løsnet stemningen og det ble lagt inn aksjer likevel!!:joyful: Hurra! Det bør helst legges inn noen flere aksjer denne uken, men vi er på god vei med annenhver dag så langt og el mest sannsynlig torsdag:joyful:
Krysser fingrane :joyful: Får de noko støtte eller meiner gyn at de skal gå på eigehand? :rolleyes:

En liten økning her nå... så tester igjen senere i dag :chicken:

E1B7F445-668B-4BA1-B0D4-C0A456F67042.jpeg

8BC20A0D-1F93-428C-9E81-E3EB85D42F54.jpeg

Kom tydeligere frem ett minutt etter første bildet. Håper det er rundt hjørnet nå

Last edited:
Nermer seg el her og, etter kviseutbruddet i panna å dømme:facepalm:

Her er det både kviseutbrudd og stigende LH verdier på morgenkvisten! :D Kan se ut som eggløsning da blir en dag før jeg trodde, men da er det bare å ta utgangspunkt i det.

Skal prøve å ikke teste før 12 dpo, men vi får se hvordan det går! Har ikke den beste selvkontrollen på sånne ting :happy:

Vedlegg

• BA7CAABA-D8A2-490E-86D2-A619D126C4D3.jpeg
    BA7CAABA-D8A2-490E-86D2-A619D126C4D3.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 91
Krysser fingrane :joyful: Får de noko støtte eller meiner gyn at de skal gå på eigehand? :rolleyes:

Jeg hadde sånn gjennomskylling forrige uke :) og fikk vite at det er eggløsning på riktig side (der hvor jeg har eggleder), så de to tingene er lovende :joyful: også fikk jeg sånn progresteronstøtte, så jeg prøver det for første gang:happy: I tillegg sendes henvisning nå, så det er jo lovende for tiden fremover uansett :rolleyes: hvordan ligger du ann denne pp??:happy:

Jeg hadde sånn gjennomskylling forrige uke :) og fikk vite at det er eggløsning på riktig side (der hvor jeg har eggleder), så de to tingene er lovende :joyful: også fikk jeg sånn progresteronstøtte, så jeg prøver det for første gang:happy: I tillegg sendes henvisning nå, så det er jo lovende for tiden fremover uansett :rolleyes: hvordan ligger du ann denne pp??:happy:
Stemmer det. Får håpe komboen med dei tre gir resultater:joyful:

Trur el kjem enten fredag eller lørdag her, så me er i gang med vår jobb vertfall:hilarious: Har dei sista rundane merka meir på lysten rundt el, så det gir jo ein ekstra boost:cool01

Har litt slim idag, så nå begynner det å endelig å skje noe:)

Vedlegg

• DF6A97D4-F08B-4FA5-87F6-82B63D20200D.jpeg
    DF6A97D4-F08B-4FA5-87F6-82B63D20200D.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 81
Ugh endelig slo el testene ut, så da slenger jeg meg inn her, hatt noe ustabil syklus etter ppille slutt og korte lutealfaser, samt ikke noe el.slim. Så denne måneden har vi gått all in med eltester, grapefruktjuice, bidronniggele og wild yam:laughing002 Så får vi se da. Hadde hvertfall el.slim i går, så det var godt å se:smiley-ashamed004

Noraus - 30 - PP3 - B2 - EL 3.12 - IKM ca 17.12

Klarte å bruke opp alle testpinnene på clearblue digital:( Men hadde blinkende smiley på dag 4, og erfaring fra tidligere er at det blir fast smiley på dag 5 eller 6. Men kjenner jeg blir litt frustrert av å ikke vite nøyaktig

Hiver meg med.
Mams1988 - 32 -PP3 - B3 - EL 5.12 - IKM ca 19.12

Stemmer det. Får håpe komboen med dei tre gir resultater:joyful:

Trur el kjem enten fredag eller lørdag her, så me er i gang med vår jobb vertfall:hilarious: Har dei sista rundane merka meir på lysten rundt el, så det gir jo ein ekstra boost:cool01

Samme her! Lysten øker hos meg rundt El, men den synker litt hos mannen dessverre :rolleyes: særlig når han vet at det er den tiden! Det er litt synd :oops: men det tar bort litt av piffen. Prøver å holde det skjult for han:joyful:

Samme her! Lysten øker hos meg rundt El, men den synker litt hos mannen dessverre :rolleyes: særlig når han vet at det er den tiden! Det er litt synd :oops: men det tar bort litt av piffen. Prøver å holde det skjult for han:joyful:
Ja er vel fort at det blir et prestasjonspress rundt den tida:wideyed:

O,32 i Premom så då vil eg tru positiv kjem på fredag, akkuratt som Premom har anslått:rolleyes:
Den appen begynner å kjenne kroppen min bra:p
IMG_20201202_133415.jpg

Back
Topp