IKM uke 50

Håper jeg også... Men jeg mister motet allerede :( denne er PP17, så har vært gjennom noen runder nå. En kjemisk, og ingenting mer :(
Føler med deg, det er så tungt og slitsomt å være prøver! Vi har ikke prøvd like lenge, men jeg hadde nettopp el nr 5 på 11 mnd, ingen positive tester. Håper så sterkt den sitter nå, for jeg er så lei alt dette.
Krysser fingrene for oss, dette hadde vært en fantastisk julegave ❤️ :smiley-angelic001

Da har jeg dyppet en test i vann fra helt rent glass, ser ingen skygge, men blir spennende å se i morgen tidlig når den har tørket ordentlig, for de testene jeg har tatt hittil har jo også sett blank ut helt til de har tørket :hilarious: 10 dpo i morgen, usikker på når på dagen jeg tar test da. Tror kanskje det vil avhenge av om det er skygge på vann-testen:hilarious:
Håper vanntesten forblir blank og at du får en tydelig strek i morgen! :smiley-angelic001 :shy:

Klarte ikke holde meg og måtte teste igjen, haha! Gikk til toalettet og tenkte "jaaaja, jeg har jo nok tester til å teste to ganger om dagen heldigvis. Ikke godt for testetrangen dette, å være med i forumet" :laughing002
Klaar, ferdig, blen…hææ?? Er det bare jeg som ser noe her :bored::shy: kjenner jeg ikke klarer veeente til imorgen tidlig med å teste igjen:smiley-angelic001

IMG_3254.jpeg
IMG_3258.jpeg

Klarte ikke holde meg og måtte teste igjen, haha! Gikk til toalettet og tenkte "jaaaja, jeg har jo nok tester til å teste to ganger om dagen heldigvis. Ikke godt for testetrangen dette, å være med i forumet" :laughing002
Klaar, ferdig, blen…hææ?? Er det bare jeg som ser noe her :bored::shy: kjenner jeg ikke klarer veeente til imorgen tidlig med å teste igjen:smiley-angelic001

Vis vedlegget 421678Vis vedlegget 421679
Ikke bare du! Jeg ser streker :love017 :D

Jwg ser på begge, og jeg har ikke streksyn!

Jeg ser!! Dette må jo være babystrek!

Føler med deg, det er så tungt og slitsomt å være prøver! Vi har ikke prøvd like lenge, men jeg hadde nettopp el nr 5 på 11 mnd, ingen positive tester. Håper så sterkt den sitter nå, for jeg er så lei alt dette.
Krysser fingrene for oss, dette hadde vært en fantastisk julegave ❤️ :smiley-angelic001
Det er skikkelig tungt! Har ikke hatt noe problem med å bli gravid før, barn nr 1 var ikke planlagt, og vi hadde så lite sex at det er et under at det skjedde :hilarious:
Men nå har jeg ny partner, og når vi først ønsker et barn og planlegger rundt det, nei da skjer det ingenting :rolleyes:
Det må være slitsomt å ha så lange sykluser :Heartred

Ser strek :love017 :happy093

Jeg gikk på en smell 9 dpo i dag etter at flere av dere hadde begynt å teste :facepalm:
Ikke mye å skryte av :wtf:

Vedlegg

• IMG_2525.jpeg
    IMG_2525.jpeg
    991 KB · Visninger: 73
Æhh så gøy!! Jeg bestilte også tidligtester som jeg får på fredag kveld. De jeg har testet med nå er make sure med 25 hcg, bestilte til 10 nå. Håper det gir tydelig strek hos meg å :Heartred
Jeg tok en makesure sammen med en tidligtest nå, og da var strekene nærmest like, så jeg tror det bare var et hopp iløpet av dagen :D Har du tatt i dag?:Heartred

Back
Topp