Ja, veldig lovende, så må helt klart smitteEnig! Nå skal det klaffe!! Virker jo som en veldig lovende IKM gruppe dette! Positive tester alleredeDet må jo bare smitte
Jeg bruker alltid make sure, synes de er mest pålitelige. Men har bare vanlige i hus nå, og selv om mange sier de slår ut samtidig som tidlig har jeg fått det for meg at tidlig kanskje slår ut en dag førLørdag morgen blir spennende da! Da er jeg 9dpo og føler det blir en avgjørende test da det var da jeg testet positivt med yngste barn, så kommer til å bli mer redd for å miste igjen om det skulle komme noe senere enn 9 dpo
Kommer nok til å være bekymret for å miste uansett, men har hatt så veldig godfølelse med å følge med på temp og hvilepuls denne PP
Du følger ikke med på noen av de delene du?
Sverger til make sure jeg og! Men har aldri testa vanlig og tidlig opp mot hverandre.
Åå, da blir det ekstra spennende å følge med på deg på lørdag. Gleder meg
Jeg skjønner godt tanken om å være redd for å miste. Det er jeg veldig redd for og. Jeg fikk strek på vanlig babyplan 12 dpo da jeg mista, så nå håper jeg på tidligere positiv, så det i det minste ikke er likt. Kunne såvidt skimte 11 dpo, men kunne like gjerne vært skygge altså.Spennende! Nei, verken temper eller følger med på pulsen, men skulle jo veldig ønske jeg gjorde det nå da
blir nok temping fra neste syklus, men krysser mest fingrene for at neste syklus ikke kommer.
Lørdag morgen blir spennende da! Da er jeg 9dpo og føler det blir en avgjørende test da det var da jeg testet positivt med yngste barn, så kommer til å bli mer redd for å miste igjen om det skulle komme noe senere enn 9 dpo
Kommer nok til å være bekymret for å miste uansett, men har hatt så veldig godfølelse med å følge med på temp og hvilepuls denne PP 

men krysser alt!!!
Skal du settes på gravid?