IKM uke 50

Enig! Nå skal det klaffe!! Virker jo som en veldig lovende IKM gruppe dette! Positive tester allerede :love017 Det må jo bare smitte :laughing002

Jeg bruker alltid make sure, synes de er mest pålitelige. Men har bare vanlige i hus nå, og selv om mange sier de slår ut samtidig som tidlig har jeg fått det for meg at tidlig kanskje slår ut en dag før :hilarious: Lørdag morgen blir spennende da! Da er jeg 9dpo og føler det blir en avgjørende test da det var da jeg testet positivt med yngste barn, så kommer til å bli mer redd for å miste igjen om det skulle komme noe senere enn 9 dpo :Heartred:nailbiting: Kommer nok til å være bekymret for å miste uansett, men har hatt så veldig godfølelse med å følge med på temp og hvilepuls denne PP :love017 Du følger ikke med på noen av de delene du?
Ja, veldig lovende, så må helt klart smitte :laughing002 :love017
Sverger til make sure jeg og! Men har aldri testa vanlig og tidlig opp mot hverandre.
Åå, da blir det ekstra spennende å følge med på deg på lørdag. Gleder meg:Heartred Jeg skjønner godt tanken om å være redd for å miste. Det er jeg veldig redd for og. Jeg fikk strek på vanlig babyplan 12 dpo da jeg mista, så nå håper jeg på tidligere positiv, så det i det minste ikke er likt. Kunne såvidt skimte 11 dpo, men kunne like gjerne vært skygge altså.

Spennende! Nei, verken temper eller følger med på pulsen, men skulle jo veldig ønske jeg gjorde det nå da :laughing002 blir nok temping fra neste syklus, men krysser mest fingrene for at neste syklus ikke kommer.

Usikker på ikm, enten søndag eller mandag 11.12. Krysser fingrene for at det er babystreker som stiger fint de neste dagene :)
IMG_1353.jpeg
Øverste bilde tatt i kveld
IMG_1330.jpeg

IMG_1335.jpeg

Bilde 2 og 3 tatt i morges

Ja, veldig lovende, så må helt klart smitte :laughing002 :love017
Sverger til make sure jeg og! Men har aldri testa vanlig og tidlig opp mot hverandre.
Åå, da blir det ekstra spennende å følge med på deg på lørdag. Gleder meg:Heartred Jeg skjønner godt tanken om å være redd for å miste. Det er jeg veldig redd for og. Jeg fikk strek på vanlig babyplan 12 dpo da jeg mista, så nå håper jeg på tidligere positiv, så det i det minste ikke er likt. Kunne såvidt skimte 11 dpo, men kunne like gjerne vært skygge altså.

Spennende! Nei, verken temper eller følger med på pulsen, men skulle jo veldig ønske jeg gjorde det nå da :laughing002 blir nok temping fra neste syklus, men krysser mest fingrene for at neste syklus ikke kommer.

Vi får ta en liten test på tidlig vs vanlig nå som det snart skal dukke opp positive tester her :hilarious::love017

Hadde også positiv test senere nå i juni, men testet ikke etter EL så er usikker på akkurat hvor sent det var. Den 9 dpo med yngste var også nesten umulig å se, så en eventuell tydelig strek 10 dpo vil også være betryggende :love017

Det er veldig spennende å følge med på temp. Men nå skal det ikke bli behov for flere sykluser med prøving :happy093

I dag stupte tempen og med det mistet jeg litt troa. Vet det kan være såkalt festedip, men har ikke hatt det når jeg har blitt gravid før. Har derimot hatt fall rundt samme dpo i PP som ikke har klaffet. :confused:

Men nå er det snart testetid uansett, og det har vært gøy med så mye håp den PP :hilarious: :love017

Vedlegg

• IMG_3340.jpeg
    IMG_3340.jpeg
    896,4 KB · Visninger: 53
Gratulerer så mye :happy093 :love017
Hvor mange dpo er du? Skjønner godt redselen for ny BO, samme her. Men nå det bare gå bra :love017:Heartred
Ååå uff en BO var helt forferdelig + aborten ikke gikk som den skulle så trodde alt var ferdig men alt kom på jobb 3 uker senere så har vært en lang prosess (jeg viste jo ikke hvor mye jeg skulle blø)

Er 11 eller 12 dpo i dag❤️

Fortsatt bare skyggestreker her ja… ca 11 dpo i dag, men gudene vet om denne syklusen i det hele tatt teller. Kjenner jeg er bare negativ og på nippet til å gråte hele tiden. Kan vel ta sorgene på forskudd og spise spekemat og ost og ta seg en røyk eller to på julebordet i kveld, tenker jeg?
IMG_9542.jpeg
IMG_9540.jpeg

9 DPO i dag. Synes jeg kan skimte en strek hvis jeg ser veldig godt etter (men vanskelig å se på bildet). Forrige gang tror jeg det begynte å skje noe på testen 9 eller 10 DPO, så dette er spennende :)

Vedlegg

• IMG_4287.jpeg
    IMG_4287.jpeg
    206,5 KB · Visninger: 79
Ååå uff en BO var helt forferdelig + aborten ikke gikk som den skulle så trodde alt var ferdig men alt kom på jobb 3 uker senere så har vært en lang prosess (jeg viste jo ikke hvor mye jeg skulle blø)

Er 11 eller 12 dpo i dag❤️
Så grusomt :Heartred:sorry:
Måtte alt gå akkurat som det skal helt til termin denne gangen :love017

Back
Topp