Gratulerer så myeFikk tidligtester i postkassen i dag, så det røyk en test i kveld og. Nå er forhåpningene litt høyereVis vedlegget 421672
Første man ut, håper vi er mange som følger etter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeFikk tidligtester i postkassen i dag, så det røyk en test i kveld og. Nå er forhåpningene litt høyereVis vedlegget 421672

Ææ her er det noe!!Klarte ikke holde meg og måtte teste igjen, haha! Gikk til toalettet og tenkte "jaaaja, jeg har jo nok tester til å teste to ganger om dagen heldigvis. Ikke godt for testetrangen dette, å være med i forumet"
Klaar, ferdig, blen…hææ?? Er det bare jeg som ser noe herkjenner jeg ikke klarer veeente til imorgen tidlig med å teste igjen
Vis vedlegget 421678Vis vedlegget 421679

Samme her! Vi har 2 barn som satt på første forsøk, men nr 3 skulle bli vanskeligere. "Kjekt" å kjenne på prøvingen og spenningen, men nå er det nok, veldig lei!Det er skikkelig tungt! Har ikke hatt noe problem med å bli gravid før, barn nr 1 var ikke planlagt, og vi hadde så lite sex at det er et under at det skjedde
Men nå har jeg ny partner, og når vi først ønsker et barn og planlegger rundt det, nei da skjer det ingenting
Det må være slitsomt å ha så lange sykluser![]()
TakkGratulerer så mye![]()
Første man ut, håper vi er mange som følger etter![]()
Det håper jeg og
Hopper ikke over i noen termingruppe før jeg har en sterk strek, så jeg blir her of følger med
Jaa jeg skal teste igjen senere. Det er fortsatt sjansDet er jo fortsatt tidlig, så kanskje konsentrasjonen på urinen bare var lavere? Jeg ville testet på nytt i kveld![]()

Uff, så fæl drøm! De gangene jeg har blitt gravid har jeg drømt ekstra mye og rartååå så spennende med første positive her!!
Mine tester har vært ganske like de siste dagene, og glemte å ta bilde i dag morges..
Men herlighet så rar og grusom drøm jeg hadde i natt! Forrige gang jeg var gravid så endte det i EXU og masse dramatikk, og i natt drømte jeg at jeg gikk på do og det var blod og at jeg endte på sykehuset og de måtte fjerne den siste egglederen.. får vitterlig ikke håpe jeg er sanndrømt
Tempen stiger enda og murringer har sååååvidt begynt, så henger da enda i håpet på at de neste ukene blir nervepirrende!![]()

hvor mange dpo er du?I dag er det 10 dpo! Så i dag og i morgen har jeg bestemt at det skal være supertydelig økning på strekene!Uff, så fæl drøm! De gangene jeg har blitt gravid har jeg drømt ekstra mye og rarthvor mange dpo er du?
Ooh så utrolig spennende! De er jo nesten helt likeSå gøy!! Min temp ser også veldig bra ut, og det gir jo ett lite håp da
Vis vedlegget 421708
Edit! Tempen vår ligger ganske likt faktisk, begge har steget med 0.75 hvis jeg har regnet riktig! Nå ble det enda mer spennende![]()
Håper det betyr positiv for begge to!!

Krysser fingrene for det!I dag er det 10 dpo! Så i dag og i morgen har jeg bestemt at det skal være supertydelig økning på strekene!

Kjenner også litt murringer eller «noe» som jeg ikke helt klarer å beskrive. Håper det er positivtlivmora murrer og stikker, men ikke samme følelse som menssmerter. Mens på mandag. Har bestilt tidligtester ofc. Så tenkte å avvente med test nå. Tar en lørdagsmorgen å ser. Får se jeg klarer holde meg da![]()
![]()

Udigg! Pleier ikke å være sånn etter eggløsning, så helt nytt «symptom» for meg. Så spent!!Så spennende!!Har kjent noen stikkinger i dag jeg og, eller strekk i livmoren, på en måte. Følelse jeg aldri har kjent på før. Men føles ikke likt som da jeg ble gravid i mai, da var jeg støl i lysken og hadde en sviende følelse i livmor fra ca 6 dpo. Men da gikk det jo galt, så vil jo på en måte ikke at det skal være likt heller
Og så er jeg så sykt oppblåst! Ser ut som jeg er mange måneder gravid helt fra tidlig om morgenen av! Føler meg helt sprengtUdigg! Pleier ikke å være sånn etter eggløsning, så helt nytt «symptom» for meg. Så spent!!
Tenker at alt som litt ukjent er gode tegn 

Ja, må jo være gode tegn, for har faktisk bestemt meg for at det klaffer for oss denne runden!Så spennende!!![]()
Tenker at alt som litt ukjent er gode tegn
Klarte å gå på en testsmell i dag. 7 dpo, ikke tidlig test en gang. Selvfølgelig 100% blank. Men ryker nok fort en til i morgen kveld nå når jeg først har brutt reglene. Men skal vent til tidlig testene kommer i posten i morgen kveld![]()
Jeg krysser fingrene for at det vises noe i morgen
Tempen din ser jo veldig lovende ut!
Da er jeg bare 7-8 dpo, så vi vet jo allerede nå hva den kommer til å si 
Enig! Nå skal det klaffe!! Virker jo som en veldig lovende IKM gruppe dette! Positive tester alleredeJa, må jo være gode tegn, for har faktisk bestemt meg for at det klaffer for oss denne runden!
Åå, hadde tenkt å spørre deg om du hadde testaHvilke tester bruker du?
Jaa, 7 dpo er jo litt tidlig, men er jo så tilfredsstillende å være i gang med testingen ogJeg krysser fingrene for at det vises noe i morgen
Tempen din ser jo veldig lovende ut!
Jeg er bortreist på jobb til og med i morgen, men på lørdagsmorgen, da blir det test!!Da er jeg bare 7-8 dpo, så vi vet jo allerede nå hva den kommer til å si
![]()
Det må jo bare smitte 
Lørdag morgen blir spennende da! Da er jeg 9dpo og føler det blir en avgjørende test da det var da jeg testet positivt med yngste barn, så kommer til å bli mer redd for å miste igjen om det skulle komme noe senere enn 9 dpo 
Kommer nok til å være bekymret for å miste uansett, men har hatt så veldig godfølelse med å følge med på temp og hvilepuls denne PP
Du følger ikke med på noen av de delene du?Høres ut som det er lørdag det skjer. Da har jeg fått tidlig testene mine, og skal teste! Åhh håper jeg får to streker da. Bare på pp2 og allerede leiEnig! Nå skal det klaffe!! Virker jo som en veldig lovende IKM gruppe dette! Positive tester alleredeDet må jo bare smitte
Jeg bruker alltid make sure, synes de er mest pålitelige. Men har bare vanlige i hus nå, og selv om mange sier de slår ut samtidig som tidlig har jeg fått det for meg at tidlig kanskje slår ut en dag førLørdag morgen blir spennende da! Da er jeg 9dpo og føler det blir en avgjørende test da det var da jeg testet positivt med yngste barn, så kommer til å bli mer redd for å miste igjen om det skulle komme noe senere enn 9 dpo
Kommer nok til å være bekymret for å miste uansett, men har hatt så veldig godfølelse med å følge med på temp og hvilepuls denne PP
Du følger ikke med på noen av de delene du?
Jeg testet jo sent med datteren min, så jeg tror at det tar tid før egget fester seg skikkelig hos meg. Terminen hennes ble flyttet med 5 dager den gangen, å følte det var mye