IKM uke 50

Av en eller annen grunn så lå jeg våken i natt, sånn i 5 tiden. Og da hadde jeg kramper som minnet om lette mensensmerter!

Ser at Premom og FF (temper ikke) er uenige om når el var, så er enten 4 eller 5 dpo. Frister jo mest å være 5 dpo, men lurer jo evt. bare meg selv :laughing002
Fordelen med det er at det er «lov» å teste utfra lengste dpo, men beholde håpet utfra minste dpo :hilarious: :Heartred

Tok nye tester på morningen i dag, ingen synlig forandring, fortsatt antydning til skygge, men den stoler jeg veldig lite på. Så nå har jeg begynt å dagdrømme om å ta meg en røyk med en Baileys i koppen :hilarious: jeg er skikkelig deppa, for jeg var jo så skråsikker. Er bare 9 dpo i dag, så det er fortsatt håp, men det føles mer og mer som at jeg må gi opp det håpet nå…

Tok nye tester på morningen i dag, ingen synlig forandring, fortsatt antydning til skygge, men den stoler jeg veldig lite på. Så nå har jeg begynt å dagdrømme om å ta meg en røyk med en Baileys i koppen :hilarious: jeg er skikkelig deppa, for jeg var jo så skråsikker. Er bare 9 dpo i dag, så det er fortsatt håp, men det føles mer og mer som at jeg må gi opp det håpet nå…
Har du prøvd forskjellige tester? Jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda når det fortsatt er noe der :Heartpink

Skjønner du er skuffet når du fikk såpass tydelig strek 5dpo! Babyplan er tydeligvis ikke helt til å stole på :sorry: Men fortsatt tidlig nok til at noe kan dukke opp! Det at det første var skygge betyr jo ikke at noe nytt ikke kan komme:love7 men har du duppet test fra samme batch i vann?

Skjønner du er skuffet når du fikk såpass tydelig strek 5dpo! Babyplan er tydeligvis ikke helt til å stole på :sorry: Men fortsatt tidlig nok til at noe kan dukke opp! Det at det første var skygge betyr jo ikke at noe nytt ikke kan komme:love7 men har du duppet test fra samme batch i vann?
Off, så kjedelig at det ikke kommer sterkere strek! Men ikke gi opp håpet :Heartred Mest sannsynlig så driver egget og fester seg enda, så plutselig har du strek om noen dager :love017

Jeg testa 5 og 6 dpo sist (fordi jeg blir paranoid og er redd for å drikke alkohol osv hvis den plutselig skulle være positiv :laughing002), og da hadde jeg ganske tydelige skygger. Har hatt det tidligere og når jeg har blitt koko og testa altfor tidlig. Har stort sett ikke skygger fra 9-10 dpo og utover. Så lurer rett og slett på om det kan være noe hormongreier i kroppen rundt 5-6 dpo som slår ut på så sensitive tester?!

Det var lurt! Har ikke prøvd å dyppe den nei, men skal prøve det i løpet av dagen! :happy:

Har du prøvd forskjellige tester? Jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda når det fortsatt er noe der :Heartpink
Har prøvd Metode og Babyplan, dobbeltseier hver dag for hittil har de vekslet litt på hvilken som gir skygge… vet sånn logisk sett at det kan være en sjans, dagene bare føles helt håpløst lange…

Off, så kjedelig at det ikke kommer sterkere strek! Men ikke gi opp håpet :Heartred Mest sannsynlig så driver egget og fester seg enda, så plutselig har du strek om noen dager :love017

Jeg testa 5 og 6 dpo sist (fordi jeg blir paranoid og er redd for å drikke alkohol osv hvis den plutselig skulle være positiv :laughing002), og da hadde jeg ganske tydelige skygger. Har hatt det tidligere og når jeg har blitt koko og testa altfor tidlig. Har stort sett ikke skygger fra 9-10 dpo og utover. Så lurer rett og slett på om det kan være noe hormongreier i kroppen rundt 5-6 dpo som slår ut på så sensitive tester?!
Dette er jo faktisk ganske oppløftende, for hittil har jeg kjent på om det er noe galt med meg.. :sorry: Faktisk veldig betryggende at flere opplever det samme! Så takk:Heartred

IMG_2662.png
Dette her har jeg tenkt mye på! En ting å legge vekk er altså å stresse over at utflod ikke er «riktig». :laughing002:hello2

Da har jeg dyppet en test i vann fra helt rent glass, ser ingen skygge, men blir spennende å se i morgen tidlig når den har tørket ordentlig, for de testene jeg har tatt hittil har jo også sett blank ut helt til de har tørket :hilarious: 10 dpo i morgen, usikker på når på dagen jeg tar test da. Tror kanskje det vil avhenge av om det er skygge på vann-testen:hilarious:

Den er jo kjempetydelig!! Håper spiren klamrer seg fast og at testene done bare blir sterkere og sterkere! :Heartred
Får tang til å ta en test igjen jeg også nå, selv om den var helt blenda i morres :hilarious: hvor mange sekunder dipper du den?
Er du 9 dpo?
Ja, jeg krysser fingre :Heartred:D
Jeg hadde supersvak strek på morgenen på makesure strimmel, samboeren så den absolutt ikke, så han trodde ikke på meg før han så denne:hilarious:
Ja, 9:)

Back
Topp