IKM uke 50

Fikk lagt inn hvilepuls i samme oversikt som temperatur. Jeg har altså altfor høye forventninger til at dette har klaffet nå :nailbiting: Denne grafen er heeelt ulik alt etter spontanaborten, den jevne stigningen på hvilepuls er også veldig lovende.:love017

Om det skulle vise seg å ikke bety baby kan endringene kanskje være fordi kroppen endelig er stabilisert etter alt hormonelt kaos siden BO/MA i august :Heartred Men tror og håper det er baby :dummy1:

Siden det er så spennende å følge med på temperatur og hvilepuls tror jeg det skal gå fint å vente med test til lørdag morgen (9dpo), har ikke så lyst til å myse etter strek. Men kan jo alltids være jeg ryker på en fredag kveld likevel :hilarious:

Vedlegg

• IMG_3314.jpeg
    IMG_3314.jpeg
    863,7 KB · Visninger: 55
Fikk lagt inn hvilepuls i samme oversikt som temperatur. Jeg har altså altfor høye forventninger til at dette har klaffet nå :nailbiting: Denne grafen er heeelt ulik alt etter spontanaborten, den jevne stigningen på hvilepuls er også veldig lovende.:love017

Om det skulle vise seg å ikke bety baby kan endringene kanskje være fordi kroppen endelig er stabilisert etter alt hormonelt kaos siden BO/MA i august :Heartred Men tror og håper det er baby :dummy1:

Siden det er så spennende å følge med på temperatur og hvilepuls tror jeg det skal gå fint å vente med test til lørdag morgen (9dpo), har ikke så lyst til å myse etter strek. Men kan jo alltids være jeg ryker på en fredag kveld likevel :hilarious:
Ååå, så spennende! Håper det betyr baby :Heartred
Stemmer for at du kjører på med test fredag :laughing002

Fått lagt til 9 dpo også nu! Den nederste er 9 dpo, og så er det et ferskbilde og et tørtbilde. Ser ikke forskjell jeg, så da er det bare å smøøøøre seg med tålmodighet til i morgen! :wtf:
IMG_5277.png

Vedlegg

• IMG_5278.png
    IMG_5278.png
    8,5 MB · Visninger: 70
Av en eller annen grunn så lå jeg våken i natt, sånn i 5 tiden. Og da hadde jeg kramper som minnet om lette mensensmerter!

Ser at Premom og FF (temper ikke) er uenige om når el var, så er enten 4 eller 5 dpo. Frister jo mest å være 5 dpo, men lurer jo evt. bare meg selv :laughing002

Back
Topp