Vi har endelig kommet til et deilig sted etter 8 mnd med kolikk og mpallergi. 1 år nå. Hun sover somregel fra 18-07, ofte uten oppvåkninger eller 1 for litt melk. Helt nydelig! Håper dere får mer sammenhengende søvn snartÅnei10 mnd her, og håper det nærmer seg netter med masse sammenhengende søvn nå
![]()

10 mnd her, og håper det nærmer seg netter med masse sammenhengende søvn nå
7 dpo

Jeg skal ikke klage for mye jeg da, som regel er det 1 eller 2 oppvåkninger, men i natt ble det plutselig 5! Bare blid og fornøyd da, heldigvis. Skal slutte med nattamming nå ila desember, så blir spennende å se om det har ønsket effekt
Helt blenda, så da blir det en om dagen de neste dagene 

Har heldigvis en haug av billige tester. Tenker jo at jeg skal bli gravid denne runden så de må jo brukes opp

Kjenner også jeg sammenligner veldig med den kjemiske jeg hadde i oktober. Har ikke kjent «stikkingen» (når egget fester seg) som jeg kjente den gangen, men husker jeg var myye mer sulten og fortere sulten forholdt til jeg vanligvis e. Det har jeg kjent på de siste kveldene, magen romler og romler og jeg er egentlig klar for ny runde med middag! Håper det er en spire som holder seg fast inni der