IKM uke 50

Ånei :hilarious: 10 mnd her, og håper det nærmer seg netter med masse sammenhengende søvn nå:hilarious:
Vi har endelig kommet til et deilig sted etter 8 mnd med kolikk og mpallergi. 1 år nå. Hun sover somregel fra 18-07, ofte uten oppvåkninger eller 1 for litt melk. Helt nydelig! Håper dere får mer sammenhengende søvn snart:Heartred

Jeg holder på å teste ut første Ovitrellerunde, det er så utrolig spennende! Forhåpentligvis er dagens den svakeste og så blir de bare sterkere igjen! :woot:
IMG_5259.jpeg

Vi har endelig kommet til et deilig sted etter 8 mnd med kolikk og mpallergi. 1 år nå. Hun sover somregel fra 18-07, ofte uten oppvåkninger eller 1 for litt melk. Helt nydelig! Håper dere får mer sammenhengende søvn snart:Heartred
Det høres helt nydelig (og veldig fortjent) ut! :HeartpinkJeg skal ikke klage for mye jeg da, som regel er det 1 eller 2 oppvåkninger, men i natt ble det plutselig 5! Bare blid og fornøyd da, heldigvis. Skal slutte med nattamming nå ila desember, så blir spennende å se om det har ønsket effekt:smiley-angelic001:D

Ååå, så gøy at folk har begynt å teste :D Gleder meg til å henge meg på testingen jeg og, men fortsatt en uke igjen før det er noen vits for min del!

Surra litt ned datoer når jeg meldte meg inn i uke 50, tror tr kommer først i uke 51 for min del, så lurer på om jeg må henge litt der inne og. Men vil veldig gjerne henge her også :Heartred

Ååå, så gøy at folk har begynt å teste :D Gleder meg til å henge meg på testingen jeg og, men fortsatt en uke igjen før det er noen vits for min del!

Surra litt ned datoer når jeg meldte meg inn i uke 50, tror tr kommer først i uke 51 for min del, så lurer på om jeg må henge litt der inne og. Men vil veldig gjerne henge her også :Heartred
Koselig at du fortsetter å henge her også :love7

Herlighet i dag er jeg altså så trøtt! Leverte i bhg, hadde et møte, og skulle dra på trening, sovna på trikken, helt døll på trening, men fullførte! Har også verdens korteste lunte atm. Er det pms eller tidlig graviditet?? We’ll see :nailbiting: :laughing002
Spennende!! Når skal du teste? :woot:

Da er jeg 8 dpo. Forrige PP begynte jeg å teste nå, fikk en positiv/skyggestrek og tok helt av. Fikk selvsagt ingen flere med strek. Denne prøveperioden tror jeg at jeg skal prøve å holde ut til fredag... Kanskje litt mindre stress og litt mindre fokus er det som skal til ? Gøy å se tester dere andre har lagt ut, og krysser fingrene for oss alle!

Da er jeg 8 dpo. Forrige PP begynte jeg å teste nå, fikk en positiv/skyggestrek og tok helt av. Fikk selvsagt ingen flere med strek. Denne prøveperioden tror jeg at jeg skal prøve å holde ut til fredag... Kanskje litt mindre stress og litt mindre fokus er det som skal til ? Gøy å se tester dere andre har lagt ut, og krysser fingrene for oss alle!
Huff ja. Jeg hadde kjemisk forje runde å ble hysterisk av testinga:smiley-ashamed004 Begynte å teste tidlig nå også haha, men tar den veldig mye roligere. Løper ikke på apoteket for å kjøpe clearblue tester denne gangen:laughing002 Veldig lurt å ta det rolig:Heartred

er 7 dpo idag, prøver alt for å la være å teste frem til fredag men er så vanskelig! :shy: Kjenner også jeg sammenligner veldig med den kjemiske jeg hadde i oktober. Har ikke kjent «stikkingen» (når egget fester seg) som jeg kjente den gangen, men husker jeg var myye mer sulten og fortere sulten forholdt til jeg vanligvis e. Det har jeg kjent på de siste kveldene, magen romler og romler og jeg er egentlig klar for ny runde med middag! Håper det er en spire som holder seg fast inni der:smiley-angelic001

Back
Topp