IKM uke 50

@Fiffii jeg tror jeg må tusle over i uke 51 da jeg ikke har hatt eggløsning ennå! :arghh:

Noen andre som har opplevd at eggløsning ble forsinket etter kjemisk? Har vanligvis eggløsning på CD 12, men nå er det CD 14 og ingen økning på el-testene. Hatt litt eggehviteaktig utflod, men ingen andre kroppslige tegn på el heller :confused005
Så kjedelig! Lykke til i uke 51 :D Du må gjerne fortsette å poste her også, selvfølgelig :love7

Hadde faktisk forventet streker i dag, men nei… den forrige viste nok bare feil… :sorry: 8 dpo, så fortsatt tidlig. Ny test blir fredag.
IMG_9491.jpeg

IMG_9493.jpeg

Super random! Kan soppinfeksjon være tidlig tegn på graviditet? Etter eggløsning økte utfloden og fikk sopp nå. Plagsomt! Men kom til å tenke på at jeg hadde det en del når jeg var gravid med min første.
Fikk også det noen dager etter eggløsning når jeg ble gravid med yngste. Men tenkte da det var pga den høye aktiviteten i dagene før :hilarious:

Tempen steg litt i dag. Synes denne kurven ser lovende ut :nailbiting::love017 At tempen har gitt litt ekstra spenning denne runden har dempet testetrangen. Vet jo at det ikke er håp for å se noe før 9dpo uansett. Bestilte tidlig tester i går og valgte at de skulle bli levert fredag kveld (8dpo), slik at jeg ikke skal falle for fristelsen å teste tidligere :hilarious:

Vedlegg

• IMG_3310.jpeg
    IMG_3310.jpeg
    637,3 KB · Visninger: 56
Så kjedelig. Men fremdeles veldig tidlig :love017 Håper det er tydelig strek på fredag!

PS: Så flink du er som klarer å vente flere dager mellom. Når jeg først har røket er det vanskelig å stoppe:hilarious:
Off ja, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å vente helt til en uke etter IKM første gang jeg var gravid :hilarious: OG: Da tok jeg den ene testen + enda en to dager etterpå, og that’s it:hilarious: Hvis dette ikke går veien er jeg veldig fristet til å prøve det neste Pp… blir jo bare skikkelig stresset av dette her:arghh:

Jeg fikk liksom aldri helt positiv. Men antar jeg da at eggløsning er i dag eller i morgen?

Vedlegg

• IMG_8035.png
    IMG_8035.png
    1,1 MB · Visninger: 85
Hadde faktisk forventet streker i dag, men nei… den forrige viste nok bare feil… :sorry: 8 dpo, så fortsatt tidlig. Ny test blir fredag.
Vis vedlegget 421454
Vis vedlegget 421455
Så kjedelig! Også den streken/skyggen som var så tydelig. De skyggene altså:banghead: Syntes liksom jeg kan skimte noe på den øverste testen, men hvis det bare er jeg som ser så er det vel ikke noe:scratch Krysser fingrene for fredag da! Er jo tross alt veldig, veldig tidlig enda!

Gikk tilbake i Flo for å sjekke hvordan det var da jeg ble gravid med mini. Fikk symptomer 7 dpo! Da våknet jeg veldig tidlig og 8 dpo fikk jeg murringer og våknet enda tidligere. Å våkne tidlig har vært symptom for meg hver gang, og murringene kommer senere ved mens tror jeg haha
Jaa!! Å våkne tidlig og midt på nettene for å være lys våken er noe jeg gruer meg til. Med nr 2 hadde jeg ikke symptomer før 5+ da ble jeg oppblåst. 6+ fikk jeg ømme pupper, kvalme og bekkenplager :hilarious:

Så kjedelig! Også den streken/skyggen som var så tydelig. De skyggene altså:banghead: Syntes liksom jeg kan skimte noe på den øverste testen, men hvis det bare er jeg som ser så er det vel ikke noe:scratch Krysser fingrene for fredag da! Er jo tross alt veldig, veldig tidlig enda!
Er flere som har skrevet (i dagboken) at de ser, men jeg tenker at om man må myse, så er den ikke positiv :arghh: MEN! Sist jeg var gravid testet jeg også negativt 8 dpo og positivt 10 dpo (kveld), så lurer på om neste test ryker torsdag kveld, bare fordi:hilarious: Samtidig… jeg driver å sammenligner alt med forrige gang, men da gikk det jo galt, så jeg klarer liksom ikke helt å slappe av når det er så likt forrige heller… blir spennende da..

Er flere som har skrevet (i dagboken) at de ser, men jeg tenker at om man må myse, så er den ikke positiv :arghh: MEN! Sist jeg var gravid testet jeg også negativt 8 dpo og positivt 10 dpo (kveld), så lurer på om neste test ryker torsdag kveld, bare fordi:hilarious: Samtidig… jeg driver å sammenligner alt med forrige gang, men da gikk det jo galt, så jeg klarer liksom ikke helt å slappe av når det er så likt forrige heller… blir spennende da..
Gøy at flere ser! Men beundringsverdig at du klarer å vente til torsdag når flere ser antydning! Men er jo lurt da, da vil du jo få et mer sikkert svar, dersom denne streken faktisk er starten på noe! Uff, er så vondt å miste:( Hvor langt på vei var du? Ser du rakk å bli med i maigruppen :sorry:

Jaa!! Å våkne tidlig og midt på nettene for å være lys våken er noe jeg gruer meg til. Med nr 2 hadde jeg ikke symptomer før 5+ da ble jeg oppblåst. 6+ fikk jeg ømme pupper, kvalme og bekkenplager :hilarious:
Varierer vel en del ja! Men morsomt og rart at det med å være lys våken midt på natten er et symptom! Lurer på hva det kommer av :D

Varierer vel en del ja! Men morsomt og rart at det med å være lys våken midt på natten er et symptom! Lurer på hva det kommer av :D
Kroppen forbereder seg på våken-netter :hilarious: men det var da svært tidlig:hilarious: kan heller gjøre det i siste trimester, da såver du dårlig uansett :hilarious:

Kroppen forbereder seg på våken-netter :hilarious: men det var da svært tidlig:hilarious: kan heller gjøre det i siste trimester, da såver du dårlig uansett :hilarious:
Enig :hilarious: Men da burde kroppen forstå at det i så fall kun behøves når man er gravid med nummer én:hilarious:

Enig :hilarious: Men da burde kroppen forstå at det i så fall kun behøves når man er gravid med nummer én:hilarious:
Hahah ja!! :hilarious: her har vi fremdeles flere oppvåkninger om natten, og de er 5 og 7 år:wtf::hilarious:

Back
Topp