hts123
Flørter med forumet
Tusentakk!!Gratulerer så mye ❤
Kjenner til redselen etter MA tidligere i år![]()
Uff masse klemmer til deg! Håper alle spirer sitter nå!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusentakk!!Gratulerer så mye ❤
Kjenner til redselen etter MA tidligere i år![]()
Jeg testet med vanlig og tidlig babyplan oppimot hverandre kveld 8 dpo, synes de ser helt like utJa, veldig lovende, så må helt klart smitte![]()
Sverger til make sure jeg og! Men har aldri testa vanlig og tidlig opp mot hverandre.
Åå, da blir det ekstra spennende å følge med på deg på lørdag. Gleder megJeg skjønner godt tanken om å være redd for å miste. Det er jeg veldig redd for og. Jeg fikk strek på vanlig babyplan 12 dpo da jeg mista, så nå håper jeg på tidligere positiv, så det i det minste ikke er likt. Kunne såvidt skimte 11 dpo, men kunne like gjerne vært skygge altså.
Spennende! Nei, verken temper eller følger med på pulsen, men skulle jo veldig ønske jeg gjorde det nå dablir nok temping fra neste syklus, men krysser mest fingrene for at neste syklus ikke kommer.
Og nesten som at vanlig test syntes hakket bedreHurra!!! Gratulerer så myeHar ikke ord!!!
Nå kom gledestårer OG redsel! Livredd for å oppleve en ny BO som i septembermen krysser alt!!!
Vis vedlegget 421794
Det hadde jo vært utrolig gøyOoh så utrolig spennende! De er jo nesten helt like![]()
Håper det betyr positiv for begge to!!
Er kurven din ulik fra hva den pleier å være?
Jeg har overbevist meg selv om at jeg er gravid nå siden den er veldig ulik fra de siste månedene![]()
Men kjenner og på litt usikkerhet rundt om det faktisk bare er at kroppen er normal igjen etter BO/MA. Håper ikke det bare er det![]()

Neei, jeg heier enda!! Håper det ikke betyr noe.I dag stupte tempen og med det mistet jeg litt troa. Vet det kan være såkalt festedip, men har ikke hatt det når jeg har blitt gravid før. Har derimot hatt fall rundt samme dpo i PP som ikke har klaffet.
Men nå er det snart testetid uansett, og det har vært gøy med så mye håp den PP![]()
![]()

Takk!! Håper så inderligHurra!!! Gratulerer så mye![]()
denne gang SKAL det være terminspire!!!
Din ser jo veldig veldig lovende ut!!Det hadde jo vært utrolig gøy
Jeg har kun tempet i 1 syklus før, har prøvd flere ganger, men jeg har hatt laange sykluser uten el, så jeg ga opp! Men denne kurven er ulik den andre, kan legge ved bilde. I dag sank tempen litt, så jeg er veldig spent på i morgen!!
Håper tempen din er høy fordi kroppen din jobber med en spire
Her er dagens:
Vis vedlegget 421819
Og her er fra en annen pp
Vis vedlegget 421820
TakkNeei, jeg heier enda!! Håper det ikke betyr noe.
Når skal du teste?![]()
Får tidlig tester levert i kveld, så tester nok både i kveld og i morgen tidlig (9dpo) og i morgen kveld. Har fått positiv 9 dpo med yngste barn så tenker at det er datoen jeg bør kunne se noe 

Jeg ser jo streker her. Men føler du de er for svake mtp dpo? Har du hatt strek tidligere i andre graviditeter? Det er jo litt individuelt hvor tidlig man får strekFortsatt bare skyggestreker her ja… ca 11 dpo i dag, men gudene vet om denne syklusen i det hele tatt teller. Kjenner jeg er bare negativ og på nippet til å gråte hele tiden. Kan vel ta sorgene på forskudd og spise spekemat og ost og ta seg en røyk eller to på julebordet i kveld, tenker jeg? Vis vedlegget 421804Vis vedlegget 421805

Ææ, synes du? Dette er så spennende!! Ser at tempen droppet 9 dpo sist også, men føler den er innafor denne gang, tempen i morgen vil på en måte avgjøre om det er håp eller ikke .Din ser jo veldig veldig lovende ut!!![]()
TakkFår tidlig tester levert i kveld, så tester nok både i kveld og i morgen tidlig (9dpo) og i morgen kveld. Har fått positiv 9 dpo med yngste barn så tenker at det er datoen jeg bør kunne se noe
Når tester du?![]()
jeg venter til søndag kveld, da er jeg 11 dpoSelvfølgeligHmmmm, litt skummelt enda føler jeg.. kanskje vente til jeg har tatt en test med ukesindikatorEr det greit?

WiiJeg testet med vanlig og tidlig babyplan oppimot hverandre kveld 8 dpo, synes de ser helt like utOg nesten som at vanlig test syntes hakket bedre
Vanlig er den lyse og tidlig er den rosa:
Si ifra om du skal settes på gravid!
I første svangerskap (som gikk til termin og vel så det) testet jeg ikke før en uke etter IKM, ti sterke streker. Sist testet jeg svakt positivt på tidligtest 10 dpo, men det gikk jo ikke så bra, så nå hater jeg at det er «trøsten» at det fortsatt kan stige, for da sammenligner jeg bare med sist når det ikke gikk braJeg ser jo streker her. Men føler du de er for svake mtp dpo? Har du hatt strek tidligere i andre graviditeter? Det er jo litt individuelt hvor tidlig man får strek![]()

Etter MA i september så klarer jeg ikke å føle på samme lykkefølelse som sist, men jeg jobber hardt med å omstille hodet og tenke at det er jo høyere sannsynlighet for at det skal gå bra en motsatt, tross alt.
Så absolutt! Så spennendeEeh.. er det bare meg eller gir dette grunn til nervøsitet, bekymring og full glede?!
Vis vedlegget 421835

Skjønner det veldig godtI første svangerskap (som gikk til termin og vel så det) testet jeg ikke før en uke etter IKM, ti sterke streker. Sist testet jeg svakt positivt på tidligtest 10 dpo, men det gikk jo ikke så bra, så nå hater jeg at det er «trøsten» at det fortsatt kan stige, for da sammenligner jeg bare med sist når det ikke gikk bra![]()

Jeg kjenner heller ingenting! Bortsett fra at jeg er stuptrøtt, men tipper det er minst like mye mørket og desember!Her renner det inn med positive tester jo! Så stas
Jeg er 6-7 dpo, og kjenner liksom ingenting. Har ømme pupper/nipler, men det har jeg liksom alltid på dette punktet i syklusen.
så nå blir vi henvist videre, og henvisningen er allerede sendt. Fy søren for en god lege jeg har som tar meg sånn på alvor!