Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk denne i dag, og klarte bare ikke å dy meg...
[emoji173]️
Hvordan i alle dager skal jeg fortelle det til mannen?? Sist bare viste jeg han testen, har lyst å gjøre litt mer utav det denne gangen[emoji7]
med en håndskrevet lappÅåh, gratulerer så mye til deg også!![]()
Jeg fikk denne i dag, og klarte bare ikke å dy meg...
![]()
[emoji173]️
Hvordan i alle dager skal jeg fortelle det til mannen?? Sist bare viste jeg han testen, har lyst å gjøre litt mer utav det denne gangen[emoji7]
Da sees vi i oktoberforumet 
Ååh, gratulerer så mye til deg også!Da sees vi i oktoberforumet
![]()
synes jeg ser en liten strek!
En liten mystery-box med en pappa-kopp, noen bodyer og testen?med en håndskrevet lapp
Ikke noe kjekt.. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snartJeg kan nok settes på tr, den kan skimtes på utfloden som vanlig pluss negativ test. Bare visste det altså. Er så lei nå.

Lykke til med IVFSett meg på TR - jess, da er det bare å gå neste skritt mot IVF
Boblebob - PP2 - B1 - EL 16.01 - IKM 30.01
Lille nille - PP3 - B1 - EL 15.01 - IKM 30.01
Floken- PP 7 - EL 17/1 - B4- IKM 30/1
Stardust - pp5 (pp2 etter MA) - B1 - EL 17.01 - IKM 30.01
Uff daTakk som spør! Har spottet nå i tre dager, har menssmerter, men ingenting skjer. bruker vanligvis å spotte en dag men har gjort det lenger før også for en stund siden. Så regner med tanta kommer i morgen og ny pp er i gang![]()

Ikke mensen ennå, tenker å teste igjen snartHvordan går det?
Jeg tok en CBD Early nå i kveld.
Ser dere noe?
Vis vedlegget 242195Vis vedlegget 242196Vis vedlegget 242197
Holder på å fryse i hjel, er kvalm og uvel, trøtt, sliten og utrolig oppblåst.. Det må være noe på gang[emoji173]️
![]()
Det er det jeg synes at jeg ser og..Ser på den nederste
Ser jo ut som en liten svak strek der? Men jeg er ikke spesielt streksyntHåper frysingen gir avkastning [emoji64][emoji2]